Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Freakybaby

Hoe harder ze op je scheldt, hoe meer ze van je houdt marcel ;D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Walter


Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

elianmars

Citaat van: VolvoMafia op 18-01-2010 13:35:37
Citaat van: elianmars op 18-01-2010 12:44:29
...trapte het gaspedaal roetpedaal op...

;D

Ik wilde het op die manier posten, maar dacht al dat dat vast wel door iemand anders gedaan zou worden.

Walter

heeft toch nog bijna een uur geduurd...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Jeff

Citaat van: elianmars op 18-01-2010 12:44:29
Gisterenavond had Roetmobiel er trouwens zin in!

Ik stond voor een verkeerslicht te wachten, toen een Ford Modeo kwam aanscheuren en op het allerlaatste moment remde voor het rode licht. Chauffeur bleef zenuwachtig gas geven.

Toen het licht op groen ging, reed-ie volgas weg.
Eerst dacht ik, laat maar gaan, maar ik kon het toch niet laten en trapte het gaspedaal op de bodem. Vol spin in de tweede versnelling, maar ik was wel eerder bij het verdrijvingsvlak :evil:

Mijn vrouw genoot ook van mijn actie, trouwens :eusa_liar: ;D
Geweldig, dat zou wel behoorlijk zwart zijn geweest achter de Roetmobiel :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

animalT5R

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Bouke


knoopie


elianmars

Citaat van: Bouke op 19-01-2010 21:26:28
Je hebt PB ;)


Ik heb 't gezien, Bouk. Ik moet ff kijken wanneer het gaat lukken.

V70 classic

Omdat mijn nivo's nog werken heb je ook mijn stem.  :eusa_shhh:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

elianmars

Vanmorgen heb ik Roetmobiel maar eens verlost van een laag vuil en pekel.

Hij staat nu weer te glimmen als een hl in de maneschijn  8)

Ik ben nog steeds superblij dat ik bij Terlouw ben geweest. Man, wat loopt 't motortje nu lekker!


Ik heb vorige week veerpootlagers besteld. Ik hoor af en toe een flinke kraak bij bepaalde stuuruitslag. De huidige zitten al bijna 11 jaar en 370K op hun plek, dus mogen wel eens vervangen worden.

Misschien dat ik ook gelijk nieuwe schokbrekers ga monteren. Ik merk eigenlijk niet dat de huidige slecht worden, maar als ik dan toch bezig ben.... Daar ben ik nog niet helemaal over uit.

elianmars

Wat is eigenlijk het (voelbare) verschil tussen een gasdemper en een oliedemper? Welke zal beter zijn?

nickk.

#2503
Gasschokbrekers helpen mee als een soort veer, hoe verder hij inveert hoe stugger ie wordt. De oliegevulde geeft over de hele veerweg dezelfde demping.

Wat beter is hangt denk ik van je doel af, olieschokbrekers zijn over het algemeen  comfortabeler, gasgevulde ook, maar werken progressief, dus sowieso al bij verlaging en bij het trekken van aanhangers, zijn ze stugger.

knoopie

CiteerGasschokbrekers helpen mee als een soort veer, hoe verder hij inveert hoe stugger ie wordt. De oliegevulde geeft over de hele veerweg dezelfde demping.

Wat beter is hangt denk ik van je doel af, olieschokbrekers zijn over het algemeen  comfortabeler, gasgevulde ook, maar werken progressief, dus sowieso al bij verlaging en bij het trekken van aanhangers, zijn ze stugger.

Dat was ik nou ook precies van plan om te vertellen...... :eusa_liar:
;D ;D

dan kunnen we alles in één keer doen marcel......