Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Walter

is het deze? Staat op ebay en is ooit Nautic geweest... Wel eerst zonnebril opzetten voor het openen

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

elianmars

Citaat van: reneetje op 25-01-2010 16:54:43
Citaat van: elianmars op 25-01-2010 13:59:16

Ik moet alleen wel onder een eBay deal uit zien te komen.
Zal me wel een negatieve feedback opleveren :eusa_shifty:  ;D

Citaat van: reneetje op 16-01-2010 19:52:52
Lekker dan , Marktplaats  zakt kwa mentaliteit bewoners al diep in de sjips , Ebay gaat dus de zelfde kant op.... :-\

::) :-X

Uiteraard in overleg met de verkoper, René  ;)

elianmars

#2537
Oké, ik weet het niet meer..........


Ik ben op eBay dus de hoogste bieder. En dan gaat het om een V70R van 1997. Handgeschakeld. Kilometerstand 240.000.



Als ik 'm naar Nederland haal, ben ik inclusief de bpm ca **** ( :eusa_naughty: ;D) euro kwijt.


Ik ben eigenlijk tevreden met Roetmobiel, ondanks z'n nukken zo af en toe. Ik vind 'm lekker rijden, vooral na de laatste reparatie aan de brandstofpomp.

Toch blijf ik steeds kijken naar een "echte" R. Ik zag bovenstaande op eBay en heb er een bod op gedaan. Ik ging er eigenlijk van uit dat ik 'm voor dat geld toch niet zou krijgen. Maar ik ben dus uiteindelijk de hoogste bieder  ;D

Aan de ene kant zou ik graag in de R gaan rijden. Zeker omdat ik eigenlijk veel te weinig km's maak voor een diesel.
Aan de andere kant weet ik nu wat ik heb. Er is inmiddels een heleboel vervangen aan Roetmobiel en het motortje loopt nu super.

Wat is nu wijsheid?

-De R gaan halen en Roetmobiel proberen te verkopen.
-De R gaan halen, eventuele reparaties uitvoeren, op Nederlands kenteken zetten en verkopen.
-De R in Duitsland laten staan.

Ik weet dat ik het allemaal zelf moet weten en moet beslissen, maar ik ben toch benieuwd wat jullie zouden doen.

Sbv

De Fiat van je vrouw wegdoen en dan deze ervoor in de plaats een optie ?

Waarschijnlijk krijg ik nu een schop van haar maar dat terzijde  ;D

Laserblue

2e optie en ondertussen rijden  ;)

vind 'm er goed uitzien  8)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Vulk

R halen, roetmobiel te koop zetten. Krijg je roetmobiel niet aan een mooie prijs verkocht, de R verkopen of houden voor erbij als dat financiëel mogelijk is.

Autootje van je vrouw de deur uit doen?

elianmars

Citaat van: Sbv op 25-01-2010 19:06:52
De Fiat van je vrouw wegdoen en dan deze ervoor in de plaats een optie ?

Waarschijnlijk krijg ik nu een schop van haar maar dat terzijde  ;D

Heb ik ook al voorgesteld, maar dat vindt ze geen goed idee  ;D

Sbv

Citaat van: elianmars op 25-01-2010 19:09:33
Citaat van: Sbv op 25-01-2010 19:06:52
De Fiat van je vrouw wegdoen en dan deze ervoor in de plaats een optie ?

Waarschijnlijk krijg ik nu een schop van haar maar dat terzijde  ;D

Heb ik ook al voorgesteld, maar dat vindt ze geen goed idee  ;D
Ik ga wel weer eens met haar praten dan  ;D

mehn


850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

sjarrel2

Tsja, wel lastig. Heb je meer info over de R? Is hij 'scheckheft gepflegt'? Is het onderhoud aantoonbaar? Wat je zelf al aangeeft, je weet nu wat je hebt en redelijkerwijs nog kan verwachten.
Een slecht onderhouden 'gewone' v70 kan je geld kosten, een slecht onderhouden 'R' kan je failliet aan gaan...Aan de andere kant, voor 4000,- euro kan je eigenlijk geen buil vallen, tenminste als die fatsoenlijk door de APK heen komt. Dan is hij voor 5000,- denk ik snel verkocht. Succes met de overweging!

Gr,
Kees

Freakybaby

Citaat van: elianmars op 25-01-2010 19:09:33
Citaat van: Sbv op 25-01-2010 19:06:52
De Fiat van je vrouw wegdoen en dan deze ervoor in de plaats een optie ?

Waarschijnlijk krijg ik nu een schop van haar maar dat terzijde  ;D

Heb ik ook al voorgesteld, maar dat vindt ze geen goed idee  ;D

Het is een fiat.. Daar kan toch vast wel ineens wat aan stuk zijn waardoor het aantrekkelijker is om die R voor erbij te houden..  :evil:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

V70 classic

optie 2
ophalen en beide auto's te koop zetten.
Verkoop je de R kijk rook je lekker verder.
Verkoop je de rookmachine heb je een R.

Win win situatie  :eusa_whistle:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

)()()sT

Als jij stiekem altijd al een R hebt willen hebben, en je hebt de centjes, dan haal je hem toch?
Je hebt volgens mij wel een beetje plek om hem neer te zetten, en dan kun je altijd kijken wat je doet... Of gelijk invoeren, en rijden, of even wachten... Of doorstoten.

:)

elianmars

Citaat van: sjarrel2 op 25-01-2010 20:05:16
Tsja, wel lastig. Heb je meer info over de R? Is hij 'scheckheft gepflegt'? Is het onderhoud aantoonbaar? Wat je zelf al aangeeft, je weet nu wat je hebt en redelijkerwijs nog kan verwachten.
Een slecht onderhouden 'gewone' v70 kan je geld kosten, een slecht onderhouden 'R' kan je failliet aan gaan...Aan de andere kant, voor 4000,- euro kan je eigenlijk geen buil vallen, tenminste als die fatsoenlijk door de APK heen komt. Dan is hij voor 5000,- denk ik snel verkocht. Succes met de overweging!

Gr,
Kees

CiteerDas Auto ist bei Volvo Scheckheftgepflegt bis 210000 km

Laatste 30.000 km blijkbaar niet, dus.

Ik weet wat er allemaal vervangen kan worden en wat het kan kosten, vandaar ook een beetje mijn twijfels.

Laserblue

Citaat van: elianmars op 25-01-2010 20:20:12
Citaat van: sjarrel2 op 25-01-2010 20:05:16
Tsja, wel lastig. Heb je meer info over de R? Is hij 'scheckheft gepflegt'? Is het onderhoud aantoonbaar? Wat je zelf al aangeeft, je weet nu wat je hebt en redelijkerwijs nog kan verwachten.
Een slecht onderhouden 'gewone' v70 kan je geld kosten, een slecht onderhouden 'R' kan je failliet aan gaan...Aan de andere kant, voor 4000,- euro kan je eigenlijk geen buil vallen, tenminste als die fatsoenlijk door de APK heen komt. Dan is hij voor 5000,- denk ik snel verkocht. Succes met de overweging!

Gr,
Kees

CiteerDas Auto ist bei Volvo Scheckheftgepflegt bis 210000 km

Laatste 30.000 km blijkbaar niet, dus.

Ik weet wat er allemaal vervangen kan worden en wat het kan kosten, vandaar ook een beetje mijn twijfels.

hoe is je rep op Ebay  :eusa_shifty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*