Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

V70 classic

Citaat van: elianmars op 27-01-2010 10:00:19
Tja Michel, hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik me ga afvragen waar ik mee bezig ben  :eusa_shifty:

Ik heb Roetmobiel helemaal naar mijn zin. Als ik de R zou willen houden, in plaats van Roetmobiel, en in de zelfde staat zou moeten brengen, ben ik bang dat ik heel veel euro's moet gaan uitgeven........

Ook nu nog niks gehoord van de verkoper en ik ga het steeds minder erg vinden  :eusa_shhh:




Wat betreft de bpm, er is het één en ander veranderd sinds januari 2010. Veel sites waar bpm te berekenen is, zijn bezig met nieuwe formules, dus daarop is niet (goed) te berekenen wat nu uiteindelijk de te betalen bpm wordt.
Op de site van de belastingdienst staat het wel uitgelegd, maar ik kom daar ook niet uit....  :eusa_think:

Zolang ik niks hoor van de verkoper, ga ik me er ook niet meer druk om maken. Mocht-ie nu toch gaan reageren en eisen dat ik de wagen van hem koop, kan ik eventueel proberen om de R te verkopen zoals ik 'm gekocht heb, dus zonder RDW keuring of bpm afdracht.

En mocht dát ook niks worden, dan heb ik altijd nog een slijptol klaar liggen  :eusa_whistle:

Gewoon bellen.
Als je het bouwjaar en de cataloguswaarde bij de hand hebt zal die jonge dame tot op de cent vertellen wat je moet bijbetalen.
Tenminste dat deden ze bij mij toen mijn vrouw aan het choppen was  :eusa_shifty: .
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Turbobiker

Citaat van: elianmars op 27-01-2010 10:00:19
En mocht dát ook niks worden, dan heb ik altijd nog een slijptol klaar liggen  :eusa_whistle:

Citaat van: V70 classic op 27-01-2010 11:22:22
Tenminste dat deden ze bij mij toen mijn vrouw aan het choppen was  :eusa_shifty: .

Ah, je vrouw heeft ook de slijptol gehanteerd, lees ik ;D

De Tussenpaus

V70 classic

Citaat van: Turbobiker op 27-01-2010 11:34:51
Citaat van: elianmars op 27-01-2010 10:00:19
En mocht dát ook niks worden, dan heb ik altijd nog een slijptol klaar liggen  :eusa_whistle:

Citaat van: V70 classic op 27-01-2010 11:22:22
Tenminste dat deden ze bij mij toen mijn vrouw aan het choppen was  :eusa_shifty: .

Ah, je vrouw heeft ook de slijptol gehanteerd, lees ik ;D




Neen ik had het over BPM zwart gemaakt toch  :eusa_shifty: .
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

elianmars

Citaat van: V70 classic op 27-01-2010 12:22:01
Citaat van: Turbobiker op 27-01-2010 11:34:51
Citaat van: elianmars op 27-01-2010 10:00:19
En mocht dát ook niks worden, dan heb ik altijd nog een slijptol klaar liggen  :eusa_whistle:

Citaat van: V70 classic op 27-01-2010 11:22:22
Tenminste dat deden ze bij mij toen mijn vrouw aan het choppen was  :eusa_shifty: .

Ah, je vrouw heeft ook de slijptol gehanteerd, lees ik ;D




Neen ik had het over BPM zwart gemaakt toch  :eusa_shifty: .

;D

Choppen wil zeggen dat je het dak van je wagen een stukje lager maakt.

Da's dus wat anders dan shoppen ;)

elianmars

Oh ja, Lars, nog bedankt voor je aanbod ;)

)()()sT

Als die joker nou niet reageert op jouw bod/koop; krijg hij dan een negatieve beoordeling op Ebay?

ief

Citaat van: Hans Duiven op 26-01-2010 19:08:56
Citaat van: ief op 26-01-2010 18:47:56
Mocht het nou niks worden Marcel, dan staat er hier ook nog 1. ;)

Ben bij  €2500 gestopt. 'Autobod' knetterde er steeds overheen.
Over een dag of 5 nog maar eens kijken waar de biedingen op staan.


Hans
Als je die R echt interessant vind, kun je altijd de verkoper vragen of een "sofortkauf" mogelijk is. ;)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

elianmars

Nou, vanmorgen kreeg ik dan tóch een berichtje van de verkoper gekregen.
Ik heb 'm nu gevraagd of ik de wagen moét afnemen, of dat er iets te regelen is.

Na overleg met m'n pa (en medevennoot) besloten om nog even met Roetmobiel te blijven rijden en dan een V70N aan te schaffen.

Roetmobiel blijft gewoon te koop. Je weet 't nooit of er iemand naar op zoek is  ;D

Jans Duiven

Citaat van: elianmars op 28-01-2010 14:02:03
Nou, vanmorgen kreeg ik dan tóch een berichtje van de verkoper gekregen.
Ik heb 'm nu gevraagd of ik de wagen moét afnemen, of dat er iets te regelen is.

Na overleg met m'n pa (en medevennoot) besloten om nog even met Roetmobiel te blijven rijden en dan een V70N aan te schaffen.

Roetmobiel blijft gewoon te koop. Je weet 't nooit of er iemand naar op zoek is  ;D

Je gaat 'm dus niet kopen begrijp ik? Was dat naar aanleiding van zijn berichtje?

Hans

GeertG

Citaat van: elianmars op 25-01-2010 13:59:16
Citaat van: GeertG op 25-01-2010 13:16:59
Vast door marcelV70(n)R aangestoken....... ::)

Zou begrijpen dat je 'm weg doet voor een goed bod, maar aan andere kant ook wel jammer.
Succes!


Het gaat niet om een N ;)

Voor een goed bod mag Roetmobiel weg, maar ik ben bang dat dat bod niet gaat komen.

Zoals het er nu uit ziet, zal ik gewoon nog een tijdje blijven dieselen.

Ik moet alleen wel onder een eBay deal uit zien te komen.
Zal me wel een negatieve feedback opleveren :eusa_shifty:  ;D


Citaat van: elianmars op 28-01-2010 14:02:03
Nou, vanmorgen kreeg ik dan tóch een berichtje van de verkoper gekregen.
Ik heb 'm nu gevraagd of ik de wagen moét afnemen, of dat er iets te regelen is.

Na overleg met m'n pa (en medevennoot) besloten om nog even met Roetmobiel te blijven rijden en dan een V70N aan te schaffen.

Roetmobiel blijft gewoon te koop. Je weet 't nooit of er iemand naar op zoek is  ;D


Zie je wel........... ;D


Je had dan wel gelijk ("gaat niet om een N") maar blijkt toch aangestoken.
Tis dat je vader je eraan moet helpen herinneren.
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

elianmars

Citaat van: Hans Duiven op 28-01-2010 14:45:13
Citaat van: elianmars op 28-01-2010 14:02:03
Nou, vanmorgen kreeg ik dan tóch een berichtje van de verkoper gekregen.
Ik heb 'm nu gevraagd of ik de wagen moét afnemen, of dat er iets te regelen is.

Na overleg met m'n pa (en medevennoot) besloten om nog even met Roetmobiel te blijven rijden en dan een V70N aan te schaffen.

Roetmobiel blijft gewoon te koop. Je weet 't nooit of er iemand naar op zoek is  ;D

Je gaat 'm dus niet kopen begrijp ik? Was dat naar aanleiding van zijn berichtje?

Hans

Het ligt er aan, als hij vindt dat ik de wagen moet kopen omdat ik de hoogste bieder ben, ga ik 'm waarschijnlijk wel halen.
Alleen probeer ik 'm dan gelijk weer te verkopen.
Mocht dat niet lukken, dan ga ik er over denken om 'm te demonteren.

Ik ga er dus zelf niet mee rijden.

Áls Roetmobiel weg gaat, komt er dus een N voor terug.

Als de verkoper had gereageerd op de avond dat de veiling afliep (zondag), had ik 'm zonder twijfel gaan halen. Ik was al bezig met dingen te regelen. Zonder gegevens kon ik alleen niet verder. 
Nu heeft hij pas drie dagen na afloop gereageerd en ben ik gaan nadenken en uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik financieel niet slim bezig ben om Roetmobiel voor weinig weg te doen en dan weer duizenden euro's in de R te gaan stoppen.

V70 classic

Citaat van: elianmars op 28-01-2010 16:19:32
Citaat van: Hans Duiven op 28-01-2010 14:45:13
Citaat van: elianmars op 28-01-2010 14:02:03
Nou, vanmorgen kreeg ik dan tóch een berichtje van de verkoper gekregen.
Ik heb 'm nu gevraagd of ik de wagen moét afnemen, of dat er iets te regelen is.

Na overleg met m'n pa (en medevennoot) besloten om nog even met Roetmobiel te blijven rijden en dan een V70N aan te schaffen.

Roetmobiel blijft gewoon te koop. Je weet 't nooit of er iemand naar op zoek is  ;D

Je gaat 'm dus niet kopen begrijp ik? Was dat naar aanleiding van zijn berichtje?

Hans

Het ligt er aan, als hij vindt dat ik de wagen moet kopen omdat ik de hoogste bieder ben, ga ik 'm waarschijnlijk wel halen.
Alleen probeer ik 'm dan gelijk weer te verkopen.
Mocht dat niet lukken, dan ga ik er over denken om 'm te demonteren.

Ik ga er dus zelf niet mee rijden.

Áls Roetmobiel weg gaat, komt er dus een N voor terug.

Als de verkoper had gereageerd op de avond dat de veiling afliep (zondag), had ik 'm zonder twijfel gaan halen. Ik was al bezig met dingen te regelen. Zonder gegevens kon ik alleen niet verder. 
Nu heeft hij pas drie dagen na afloop gereageerd en ben ik gaan nadenken en uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik financieel niet slim bezig ben om Roetmobiel voor weinig weg te doen en dan weer duizenden euro's in de R te gaan stoppen.

Verstandige redenatie.
de roetmobiel voor te weinig wegdoen en dan een auto terug van ong hetzelfde bouwjaar wat nog duizenden kost voor ie in dezelfde staat is als de roet.
Ik zou het niet rechtgepraat kunnen krijgen bij  :-* .
Jep die zelfde miep die een 70N r had uitgezocht deze zomer.
dat mag dan weer wel  :eusa_shifty: .

ps heb je toevallig nog een stukje binnenbekleding liggen.
Ik zoek het paneel dat linksachter voor de lichtunit zit (het nokje voor je rolhoes zit er ook in verwerkt.
Er moest een plaat mee die net iets breder was dan de koffer  :eusa_wall:  :eusa_wall: .

greets Ronald
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Misha

Ik sta nog op de lijst voor een R-interieur... :D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elianmars

Zojuist weer een berichtje van de verkoper gekregen.

Hij wil dat ik de auto van hem koop. Hij eist dat ik binnen een paar dagen betaal.

Als hij nou eerder had gereageerd, had ik alles kunnen regelen en had ik a.s. zaterdag de wagen kunnen halen. Nu red ik het niet om voor zaterdag alles te regelen (geld van spaarrekening halen, tijdelijk kenteken regelen).

In de beschrijving van de veiling staat binnen 7 dagen ophalen. Maar hoe zit 't dan als de verkoper pas na drie dagen wat van zich laat horen?

Het woord "advocaat" is al gevallen, moet ik me daar druk om maken?  :eusa_shifty:
Ik ga geen geld overmaken. Ik wil de auto sowieso eerst zien.

Laserblue

Citaat van: elianmars op 28-01-2010 19:13:36
Zojuist weer een berichtje van de verkoper gekregen.

Hij wil dat ik de auto van hem koop. Hij eist dat ik binnen een paar dagen betaal.

Als hij nou eerder had gereageerd, had ik alles kunnen regelen en had ik a.s. zaterdag de wagen kunnen halen. Nu red ik het niet om voor zaterdag alles te regelen (geld van spaarrekening halen, tijdelijk kenteken regelen).

In de beschrijving van de veiling staat binnen 7 dagen ophalen. Maar hoe zit 't dan als de verkoper pas na drie dagen wat van zich laat horen?

Het woord "advocaat" is al gevallen, moet ik me daar druk om maken?  :eusa_shifty:
Ik ga geen geld overmaken. Ik wil de auto sowieso eerst zien.

zou me er niet druk om maken, je kunt eens in de regels van Ebay kijken of met je rechtsbijstand verzekering contact opnemen  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*