Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Bouke

Citaat van: elianmars op 29-01-2010 22:04:38
Citaat van: Bouke op 29-01-2010 21:18:00
(het was een beetje laat ;D )

Viel toch wel mee? 't Was eerder vroeg.....












In de morgen  :eusa_shifty: ;D

Kon je je bed nog uitkomen vanmorgen?
Nou het lag nog wel erug lekker ;D Het lambdalampje is inmiddels uit en die van de ecc toch niet :-[

elianmars

Citaat van: Bouke op 30-01-2010 13:17:35
Citaat van: elianmars op 29-01-2010 22:04:38
Citaat van: Bouke op 29-01-2010 21:18:00
(het was een beetje laat ;D )

Viel toch wel mee? 't Was eerder vroeg.....












In de morgen  :eusa_shifty: ;D

Kon je je bed nog uitkomen vanmorgen?
Nou het lag nog wel erug lekker ;D Het lambdalampje is inmiddels uit en die van de ecc toch niet :-[

Nou ja, in ieder geval twee van de vier punten in orde  ;D

Volgende keer gaan we gewoon weer vol moed aan de slag om de rest te verhelpen. Maar dan maken we 't niet meer zo laat, hoor  :eusa_shhh:

elianmars

Citaat van: MICHEL306 op 30-01-2010 13:07:46
Hmm  als die duitser zo graag geld wil zien komt ie die R zelf maar brengen dacht ik zo, scheelt jou een hoop gedoe......hou m die gouden pot met geld maar voor zn neus dan komt ie vanzelf wel, stuur die lulkoekebakker een mail met je adres en dat je m komend weekend verwacht met de wagen, zo niet mag hij een advokaat gaan inhuren omdat hij de wagen niet levert, de lulhannes met zn advokaat gelul...koekje van eigen deeg noemen wij dat.

gr M

;D ;D


Het is nog steeds stil aan de overkant, dus wat mij betreft gaat het helemaal over. Het had leuk kunnen zijn, voor niet te veel geld een (voor zover ik het kon beoordelen) nette R.

Ik heb de laatste nachten niet best geslapen door het hele gezeik en heb geen zin meer om me er nog druk over te maken.

V70 classic

Ach Marcel.
Dit alles heeft in elkgeval je blog goed gedaan.
Voor de rest zet je er gewoon een . achter.

En dan hoort dit eigenlijk in het verbaasd topic.
Het verbaast me dat een grote punt een vierkant is  :eusa_think: .
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

elianmars

Citaat van: V70 classic op 30-01-2010 15:45:29
Ach Marcel.
Dit alles heeft in elkgeval je blog goed gedaan.
Voor de rest zet je er gewoon een . achter.



Ik ben bijna klaar met mijn .


Ik heb zojuist een berichtje naar eBay gestuurd en alles uitgelegd. Ik heb ook gezegd dat ik geen behoefte meer heb om de wagen op te halen.

Ik ben benieuwd wat hun reactie is.

Marc O.

Citaat van: V70 classic op 30-01-2010 15:45:29

Voor de rest zet je er gewoon een . achter.


Een vierkant zwart blokje?

;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

V70geRwin

Citaat van: elianmars op 30-01-2010 16:49:30
Citaat van: V70 classic op 30-01-2010 15:45:29
Ach Marcel.
Dit alles heeft in elkgeval je blog goed gedaan.
Voor de rest zet je er gewoon een . achter.



Ik ben bijna klaar met mijn .


Ik heb zojuist een berichtje naar eBay gestuurd en alles uitgelegd. Ik heb ook gezegd dat ik geen behoefte meer heb om de wagen op te halen.

Ik ben benieuwd wat hun reactie is.

Reactie van Ebay, geachte heer Elianmars, wij verwijzen u naar de gemaakte afspraken en geldende regels voor deze verkoop c.q. transactie en wachten vooral de reactie van de verkoper af. Tot die tijd doen wij vooral niets.

Wat is "alles" ? Kortweg gezegd dat je er spijt van hebt?
Als het je dwars zit zegt dit wat mij betreft genoeg  ;)
Gewoon doen wat goed voelt.

Suc6 met je beslissing.

elianmars

#2692
Citaat van: spekkie99 op 30-01-2010 19:19:43


Reactie van Ebay, geachte heer Elianmars, wij verwijzen u naar de gemaakte afspraken en geldende regels voor deze verkoop c.q. transactie en wachten vooral de reactie van de verkoper af. Tot die tijd doen wij vooral niets.

Wat is "alles" ? Kortweg gezegd dat je er spijt van hebt?
Als het je dwars zit zegt dit wat mij betreft genoeg  ;)
Gewoon doen wat goed voelt.

Suc6 met je beslissing.


Ik heb er helemaal geen spijt van. Ik kan een R ophalen voor xxxx euro. Waarom zou ik daar spijt van moeten hebben? Ik wil 'm heel graag naar Nederland halen.
Zoals ik al heb gezegd, ik kan 'm alleen op een zaterdag halen. Als ik 'm kan gaan halen, zou ik dat graag horen, dan kan ik wat regelen.

Nu hoor ik maar niks van de verkoper, dát is wat me dwars zit.

mehn

Citaat van: elianmars op 30-01-2010 20:32:03
Nu hoor ik maar niks van de verkoper, dát is wat me dwars zit.

Die heeft ook gewoon weekend :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

Citaat van: mehn op 30-01-2010 20:42:18
Citaat van: elianmars op 30-01-2010 20:32:03
Nu hoor ik maar niks van de verkoper, dát is wat me dwars zit.

Die heeft ook gewoon weekend :P


Ah, dat is 't  :eusa_doh:


Ik wacht 't maar gewoon af. Ik heb in ieder geval wel eBay laten weten dat het niet aan mij ligt dat de transactie nog niet is voltooid.

elianmars

Nou, we zijn er uit.

Het eBay-gedoe is, als het goed is, achter de rug.


Na overleg met de verkoper (ik kreeg vandaag zowaar weer een reactie), hebben we besloten dat de wagen in Duitsland blijft.

Ondanks dat ik volgens eBay in mijn recht sta om de koop te ontbinden (Ik heb reactie gekregen op mijn klacht over de verkoper), heb ik een vergoeding naar hem overgemaakt. Had ik maar niet moeten bieden  :eusa_doh:

V70geRwin

Citaat van: elianmars op 01-02-2010 22:05:25
Nou, we zijn er uit.

Het eBay-gedoe is, als het goed is, achter de rug.


Na overleg met de verkoper (ik kreeg vandaag zowaar weer een reactie), hebben we besloten dat de wagen in Duitsland blijft.

Ondanks dat ik volgens eBay in mijn recht sta om de koop te ontbinden (Ik heb reactie gekregen op mijn klacht over de verkoper), heb ik een vergoeding naar hem overgemaakt. Had ik maar niet moeten bieden  :eusa_doh:

Netjes van je, en ook van Ebay  :eusa_clap:
Krijg je nu geen spijt  :evil:  ;)

elianmars

Citaat van: spekkie99 op 01-02-2010 22:21:28

Krijg je nu geen spijt  :evil:  ;)


Ik heb nog 100 keer de foto's van de wagen bekeken, voordat ik de beslissing heb gemaakt. Ik heb heel erg getwijfeld, maar uiteindelijk toch besloten om 'm niet te gaan halen.

UserID6342

Citaat van: elianmars op 01-02-2010 22:05:25
..... heb ik een vergoeding naar hem overgemaakt. Had ik maar niet moeten bieden  :eusa_doh:
Nu wil ik absoluut niet brutaal zijn, maar mag ik vragen wat die vergoeding was ?  Het is natuurlijk altijd zonde geld, maar vind het raar om ook maar iets over te maken als je in je recht staat, snap je ?

Esveldt

Waarschijnlijk de kosten die de verkoper aan Ebay moet betalen en iets meer?