Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Citaat van: Esveldt op 02-02-2010 08:47:05
Waarschijnlijk de kosten die de verkoper aan Ebay moet betalen en iets meer?

Klopt.



Als de verkoper na mijn laatste mail (van zondagavond) niet had gereageerd, had ik nog een laatste mail mogen sturen, met de mededeling dat ik van de verkoopovereenkomst terugtreed.
Omdat ik gisterenmiddag toch nog een reactie kreeg van de verkoper, kon ik me (nog) niet terugtrekken.

Ik wil er gewoon klaar mee zijn, dus heb het nu op deze manier opgelost.

RRRRR_Ramon

Citaat van: elianmars op 02-02-2010 09:00:58
Citaat van: Esveldt op 02-02-2010 08:47:05
Waarschijnlijk de kosten die de verkoper aan Ebay moet betalen en iets meer?

Klopt.



Als de verkoper na mijn laatste mail (van zondagavond) niet had gereageerd, had ik nog een laatste mail mogen sturen, met de mededeling dat ik van de verkoopovereenkomst terugtreed.
Omdat ik gisterenmiddag toch nog een reactie kreeg van de verkoper, kon ik me (nog) niet terugtrekken.

Ik wil er gewoon klaar mee zijn, dus heb het nu op deze manier opgelost.

Misschien krijg je hierdoor nu nog wel je 285ste positieve beoordeling...  :eusa_whistle:  ;)

Ik moest even flink terugbladeren in het topic en heb alles gelezen. Mooi dat het zo is opgelost maar het zal je wel aan het denken zetten als je de volgende keer een bod bevestigd op Ebay.  ::)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

elianmars

Citaat van: RRRRR_Ramonhet zal je wel aan het denken zetten als je de volgende keer een bod bevestigd op Ebay.  ::)

Ik had gewoon beter moeten nadenken voordat ik het bod deed.

Ik werd hebberig toen ik de prijs zag :eusa_shifty:

Moet ik niet meer doen....

)()()sT

Nou ja, jij zag er heil in.... misschien had je wel heel goedkoop een goede V70R gehad voor jezelf, de handel of sloop.

Toch wel jammer dat het avontuurtje niet meer doorgaat. Haal je je V70 nu ook van MP. af?

Jans Duiven

Citaat van: elianmars op 02-02-2010 13:18:08
Citaat van: RRRRR_Ramonhet zal je wel aan het denken zetten als je de volgende keer een bod bevestigd op Ebay.  ::)

Ik had gewoon beter moeten nadenken voordat ik het bod deed.

Ik werd hebberig toen ik de prijs zag :eusa_shifty:

Moet ik niet meer doen....

Je bent vast niet de eerste Marcel. ;)

In ieder geval weer een ervaring rijker, moet je maar denken.

Staat ie alweer opnieuw geplaatst bij eBay toevallig?

Hans

elianmars

Citaat van: Hans Duiven op 02-02-2010 13:28:39
Citaat van: elianmars op 02-02-2010 13:18:08
Citaat van: RRRRR_Ramonhet zal je wel aan het denken zetten als je de volgende keer een bod bevestigd op Ebay.  ::)

Ik had gewoon beter moeten nadenken voordat ik het bod deed.

Ik werd hebberig toen ik de prijs zag :eusa_shifty:

Moet ik niet meer doen....

Je bent vast niet de eerste Marcel. ;)

In ieder geval weer een ervaring rijker, moet je maar denken.

Staat ie alweer opnieuw geplaatst bij eBay toevallig?

Hans

Ik denk dat hij eerst afwacht tot mijn geld op zijn rekening staat.



Roetmobiel blijft gewoon te koop staan.
Ik heb geen haast, maar ga, mocht de wagen voor een leuke prijs verkocht worden, op zoek naar een mooie V70N.


MICHEL306

 ;D ;D ;D ;D ;D  Zo dat was dan dat, nu op zoek naar een nette N ,....... via E-bay misschien?  :evil:

Affijn all good and nitty zoals de engelsen zo mooi kunnen zeggen.
Succes met de zoektocht.

gr M

hathü

 Toch wel een N in echte R uitvoering. ;)

elianmars

Citaat van: hathü op 02-02-2010 15:12:43
Toch wel een N in echte R uitvoering. ;)

Nee, helaas. Daarvoor ontbreken de centen.

Het zal waarschijnlijk wel een turbo uitvoering worden.

Cesar

Al 4000 geboden, niet slecht toch exclusief de onderdelen die je er af wilt schroeven? Voor dat geld koop je ook twee diesels... niet zo mooi als die van jou natuurlijk maar dan heb je er eentje op reserve.

MICHEL306

#2710
Vandaag even gebeld over inruil roetmobiel....zucht....nog even doorsparen maar,hopefully next year....

http://link.marktplaats.nl/307158738


elianmars

Citaat van: Cesar op 02-02-2010 20:17:15
Al 4000 geboden, niet slecht toch exclusief de onderdelen die je er af wilt schroeven? Voor dat geld koop je ook twee diesels... niet zo mooi als die van jou natuurlijk maar dan heb je er eentje op reserve.

De bieder van 4000 euro heeft me vandaag ook een mail gestuurd. Ik ga 'm zo even terug mailen.

Ik weet alleen niet of hij het bedrag biedt voor de wagen zoals-ie nu is, of, zoals in de advertentie staat, zonder de koplampen, knippers, grill, dakstrips (al heb ik die niet perse nodig, als ik toch voor een N ga  :eusa_shifty:) en derde bankje.

Even afwachten dus.

elianmars

Citaat van: elianmars op 02-02-2010 13:37:22
Citaat van: Hans Duiven op 02-02-2010 13:28:39


Staat ie alweer opnieuw geplaatst bij eBay toevallig?

Hans

Ik denk dat hij eerst afwacht tot mijn geld op zijn rekening staat.










Ja dus  ;D


Citeer
Hallo Marcel,

Nachdem das Geld bei uns eingegangen ist, werden wir alles was mit dem Kauf zu tun hat, einstellen.

Wir werden uns dann melden.

MfG

elianmars

Ik had trouwens blijkbaar dit topic op slot gegooid  :eusa_doh: :eusa_think:

Scooby Doo

Citaat van: MICHEL306 op 02-02-2010 20:36:39
Vandaag even gebeld over inruil roetmobiel....zucht....nog even doorsparen maar,hopefully next year....

http://link.marktplaats.nl/307158738



Heb voor minder een 09/2006 met 76000 KM  aangeboden gekregen.  :eusa_drool: :eusa_drool:  Ex-eigenaar van m'n R AWD, die heeft een nieuwe Range Rover besteld.
Puppy Power!!!