Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

VolvoDeMio

Citaat van: cas op 13-03-2010 10:25:08
vind de 850 ook mooier van buiten. ben het in de tussentijd meer gaan waarderen, en zou met de classic v70 niet willen ruilen. de N dan weer wel....  ;D
Mi 2  :eusa_shhh:

ik denk er zelfs over om mijn V70 van wat extra kleurtjes te voorzien

Jans Duiven

Citaat van: MICHEL306 op 13-03-2010 14:04:39
Over oudere wagens gesproken, ik zag laatst een botsproef met een amerikaan uit de jaren90 en eentje uit 2009, dan wil je niet in die oude wagen zitten...daar bleef weinig van over kan ik je zeggen.
Wat dat betreft is er inderdaad enorm veel verbeterd.
Trouwens nog 5th gear gezien? was leuk om te zien en horen wat de achterliggende gedachte was bij het ontwerpen van de v70.
Was verbaast hoe er gedacht werdt over design per land, en wat dat als resultaat gaf, bijvoorbeeld de ronde vormen in engeland en de hoekige vormen in sweden.


gr M

Oude auto's leveren de traumata van vervlogen tijden op.

Ik heb het al eens eerder vermeld alhier, maar een auto boom met een BMW 318 van meer dan 25 jaar oud liep niet zo goed af voor de inzitenden. Alle drie zéér, maar dan ook zéér ernstig verwond.
Met name de airbags zijn wat dat betreft een enorme winst in de veiligheid.

Hans

Ewout Schalkwijk

Citaat van: MICHEL306 op 13-03-2010 14:04:39
Trouwens nog 5th gear gezien? was leuk om te zien en horen wat de achterliggende gedachte was bij het ontwerpen van de v70.
Was verbaast hoe er gedacht werdt over design per land, en wat dat als resultaat gaf, bijvoorbeeld de ronde vormen in engeland en de hoekige vormen in sweden.

Was toch Top Gear? Niet te verwarren die twee programma's...  :eusa_whistle:

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

VolvoDeMio

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 13-03-2010 23:08:24
Citaat van: MICHEL306 op 13-03-2010 14:04:39
Trouwens nog 5th gear gezien? .......
Was toch Top Gear? Niet te verwarren die twee programma's...  :eusa_whistle:
Voor sommigen is dat top gear.... :eusa_whistle:

MICHEL306

Oeps...  :eusa_wall:

naja het ging over autos...... :eusa_whistle:


gr M




p.s. topgear? t was to Die Luddolfs?

razorx

Inderdaad Top Gear, was een leuke uitleg.

Jeff

Altijd een mooi en gezellig programma Top Gear! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

elianmars

 :-[ :-[


Ik zie net dat ik 9 februari voor het laatst heb getankt en de tank zit nog half vol. Sindsdien heb ik nog geen 500 kilometer gereden.......  :eusa_shhh:

Wat moet ik eigenlijk met een auto?  :eusa_eh:

cas

Citaat van: elianmars op 17-03-2010 09:01:43
:-[ :-[


Ik zie net dat ik 9 februari voor het laatst heb getankt en de tank zit nog half vol. Sindsdien heb ik nog geen 500 kilometer gereden.......  :eusa_shhh:

Wat moet ik eigenlijk met een auto?  :eusa_eh:

waauw... voor 500 km zit ik alweer halverwege tank 2  ;D      sta open voor giften, ook autos zijn altijd welkom ;)

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

jan piet

Citaat van: elianmars op 17-03-2010 09:01:43
:-[ :-[


Ik zie net dat ik 9 februari voor het laatst heb getankt en de tank zit nog half vol. Sindsdien heb ik nog geen 500 kilometer gereden.......  :eusa_shhh:

Wat moet ik eigenlijk met een auto?  :eusa_eh:

kijk maar uit dat je niet over de tht datum heengaat met die ouwe brandstoffen  :evil:
Maar ze zijn heerlijk zuinig die diesels, en dat compenseert jouw hogere wegenbelasting dan maar weer.
Gr,JP

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 17-03-2010 09:01:43
:-[ :-[


Ik zie net dat ik 9 februari voor het laatst heb getankt en de tank zit nog half vol. Sindsdien heb ik nog geen 500 kilometer gereden.......  :eusa_shhh:

Wat moet ik eigenlijk met een auto?  :eusa_eh:

Is dat niet gewoon mishandeling van die mooie auto van je?  :eusa_snooty: Ga je zitten schamen  :evil:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Freakybaby

Citaat van: elianmars op 17-03-2010 09:01:43
:-[ :-[


Ik zie net dat ik 9 februari voor het laatst heb getankt en de tank zit nog half vol. Sindsdien heb ik nog geen 500 kilometer gereden.......  :eusa_shhh:

Wat moet ik eigenlijk met een auto?  :eusa_eh:

Als je zin hebt kom je toch zaterdagmorgen in Sittard helpen sjouwen, zondag naar de BBQ in Gent, en dan ben je voor Maart wel weer een beetje in orde.

Ik heb vandaag 3 keer getankt  :eusa_shhh:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

elmarconi

Citaat van: elianmars op 17-03-2010 09:01:43
:-[ :-[

Ik zie net dat ik 9 februari voor het laatst heb getankt en de tank zit nog half vol. Sindsdien heb ik nog geen 500 kilometer gereden.......  :eusa_shhh:

Wat moet ik eigenlijk met een auto?  :eusa_eh:

Afschrijving betalen... Als je dat graag doet, koop je een nieuwe  ;)
--
Autogas Inside . . .

elianmars

Citaat van: elmarconi op 17-03-2010 19:32:31
Citaat van: elianmars op 17-03-2010 09:01:43
:-[ :-[

Ik zie net dat ik 9 februari voor het laatst heb getankt en de tank zit nog half vol. Sindsdien heb ik nog geen 500 kilometer gereden.......  :eusa_shhh:

Wat moet ik eigenlijk met een auto?  :eusa_eh:

Afschrijving betalen... Als je dat graag doet, koop je een nieuwe  ;)


Jah, het domste wat ik kan doen is de wagen verkopen en een nieuwe(re) kopen, maar ik heb zin in wat anders. Ik ben nu zover dat de wagen ook echt weg mag.

De afschrijving is trouwens niet echt veel, vergeleken met een nieuwe auto. Dan ben je pas aan het afschrijven. Laatste nieuwe wagen: 22.000 euro in drie jaar tijd  :eusa_shifty:

elmarconi

Citaat van: elianmars op 17-03-2010 22:15:57
Jah, het domste wat ik kan doen is de wagen verkopen en een nieuwe(re) kopen, maar ik heb zin in wat anders. Ik ben nu zover dat de wagen ook echt weg mag.

De afschrijving is trouwens niet echt veel, vergeleken met een nieuwe auto. Dan ben je pas aan het afschrijven. Laatste nieuwe wagen: 22.000 euro in drie jaar tijd  :eusa_shifty:

Maar wat hebben we hiervan geleerd? Van afschrijving wordt je auto niks beter. Van onderhoud wel!
--
Autogas Inside . . .