Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

triton

Zit hij er al in , Marcel?
Duurt wel lang..... ;) ;)
Professioneel raddraaier

VolvoDeMio

Citaat van: elianmars op 20-03-2010 00:20:50
Vanavond viel me op dat de achteruitrijverlichting het niet doet. Moet dus een nieuwe schakelaar op de bak. Ik hoop dat ze zo'n schakelaar hebben liggen bij Hooftman, dan kan ik 'm nog voor dinsdag monteren, anders wordt de apk een probleem  :eusa_wall:
Je hebt het lampje gecontroleerd...?
;)

elianmars

Citaat van: VolvoDeMio op 20-03-2010 10:23:11
Citaat van: elianmars op 20-03-2010 00:20:50
Vanavond viel me op dat de achteruitrijverlichting het niet doet. Moet dus een nieuwe schakelaar op de bak. Ik hoop dat ze zo'n schakelaar hebben liggen bij Hooftman, dan kan ik 'm nog voor dinsdag monteren, anders wordt de apk een probleem  :eusa_wall:
Je hebt het lampje gecontroleerd...?
;)


Ik ben voor 99% zeker dat het de schakelaar is. Het is al langer dat ik ff met ff pook moest rammelen om de verlichting te laten branden.

Maar ik zal straks toch even naar het lampje kijken. Je weet 't nooit ;D

elianmars

Citaat van: triton op 20-03-2010 10:13:06
Zit hij er al in , Marcel?
Duurt wel lang..... ;) ;)

Ik ga de schakelaar maandag ophalen. Ben nu een weekendje weg :P

cas

schakelaar schoonmaken?  helpt nog weleens bij mn amerikaantje  :)   wat ga jij doen dan  dit weekend  :police:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

knoopie

CiteerBen nu een weekendje weg 
Citeerwat ga jij doen dan  dit weekend 

tot bezinning komen en lekker bijkomen met op de achtergrond het ruizen van de zee.....

;)

elianmars

Citaat van: cas op 20-03-2010 12:14:47wat ga jij doen dan  dit weekend  :police:

Het seizoen is weer geopend. Vanaf nu gaan we om de week naar onze caravan in Renesse :)

elianmars

Citaat van: knoopie op 20-03-2010 16:24:45
CiteerBen nu een weekendje weg 
Citeerwat ga jij doen dan  dit weekend 

tot bezinning komen en lekker bijkomen met op de achtergrond het ruizen van de zee.....

;)


Was het maar waar...... Vanmiddag tussen de buien door een straatje gelegd :eusa_shifty:

Roetmobiel heeft mogen werken vandaag. 140 betontegels 30x30 vervoerd in de bagageruimte  ;D



Wel drie keer gereden, natuurlijk :P

knoopie

CiteerWas het maar waar...... Vanmiddag tussen de buien door een straatje gelegd


en nu........



;)

elianmars

Fijn als ze je (camping)tuintje overhoop halen in de winter. Arme Roetmobiel............




Lang leve nivomats!!  :eusa_dance:




;D


Ik heb de wagen zojuist maar weer gewassen en ook de binnenkant gestofzuigd. Alles en overal zand  :eusa_wall:

Jans Duiven

Lekker gewichtje voor je bagageruimte vloerpanelen... :eusa_whistle:

De boel zal nu wel verbogen zijn?

Hans

elianmars

Citaat van: Hans Duiven op 21-03-2010 17:47:52
Lekker gewichtje voor je bagageruimte vloerpanelen... :eusa_whistle:

De boel zal nu wel verbogen zijn?

Hans

Nee hoor. Alles is nog heel. Ook het bankje aan de andere kant van het plankje zit nog zoals het hoort  ;D

elianmars

Citaat van: VolvoMafia op 20-03-2010 08:53:30
Citaat van: elianmars op 20-03-2010 00:20:50
Citaat van: elianmars op 18-03-2010 13:48:57

Dinsdag gaat Roetmobiel nog voor een nieuwe apk naar de garage. Ik verwacht geen problemen :eusa_pray:


Godv............

Vanavond viel me op dat de achteruitrijverlichting het niet doet. Moet dus een nieuwe schakelaar op de bak. Ik hoop dat ze zo'n schakelaar hebben liggen bij Hooftman, dan kan ik 'm nog voor dinsdag monteren, anders wordt de apk een probleem  :eusa_wall:

Volgens mij hebben we die wel liggen en volgens mij is het geen afkeur :)

Net nog even wat gezocht en heb is wel degelijk afkeur als de achteruitrijverlichting niet werkt. Op auto's van na 31 december 1997 moet de achteruitrijverlichting werken.

Morgenochtend de schakelaar ophalen en er in knutselen. Dan is dat in ieder geval in orde.

martijn.

Citaat van: elianmars op 20-03-2010 18:01:26
Citaat van: cas op 20-03-2010 12:14:47wat ga jij doen dan  dit weekend  :police:

Het seizoen is weer geopend. Vanaf nu gaan we om de week naar onze caravan in Renesse :)
op welke camping zit je daar. Wij gaan deze zomer ook daar weer met de kids naar dea camping. De julianahoeve. Vorig jaar goed bevallen. 

elianmars

Citaat van: martijn. op 21-03-2010 18:07:41
Citaat van: elianmars op 20-03-2010 18:01:26
Citaat van: cas op 20-03-2010 12:14:47wat ga jij doen dan  dit weekend  :police:

Het seizoen is weer geopend. Vanaf nu gaan we om de week naar onze caravan in Renesse :)
op welke camping zit je daar. Wij gaan deze zomer ook daar weer met de kids naar dea camping. De julianahoeve. Vorig jaar goed bevallen. 

Wij zitten op de camping ernaast. Vakantiepark Schouwen. We zitten regelmatig op Julianahoeve, aangezien daar veel speeltuintjes zijn voor de kinderen en bovendien halen we daar 's ochtends de verse broodjes  :)