Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

elianmars

#3000
 ;D

Ik krijg net een mailtje van m'n pa. Die heeft een leuke opvolger voor Roetmobiel gevonden: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lhxae41dr4ce

Er zijn volgens mij al eens foto's van deze wagen op het forum gepost.


Wit........ Imi-Pegs...... Dorpels zwart........Smerige motorruimte..........Geen volleder......Folie op het dak......


Kweetutniet..............  :eusa_think: :eusa_shifty:







Jeff

Ziet er opzich best gaaf uit zo op het eerste gezicht!
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

stap

pff, net een sjonnie opgeleukt ex-klpd ding

GEEN WIT!!

(je hebt nog even tijd toch... kies wat moois, zo'n ocean blue uitvoering ofzo. slechts mijn mening ;)

rogerV701998

kweetutwel... Staan laten.

Succes met de zoektocht.

Gr. roger

Sbv

Citaat van: elianmars op 23-03-2010 00:33:46
;D

Ik krijg net een mailtje van m'n pa. Die heeft een leuke opvolger voor Roetmobiel gevonden: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lhxae41dr4ce

Er zijn volgens mij al eens foto's van deze wagen op het forum gepost.


Wit........ Imi-Pegs...... Dorpels zwart........Smerige motorruimte..........Geen volleder......Folie op het dak......


Kweetutniet..............  :eusa_think: :eusa_shifty:


http://www.familie-verweij.nl/v70/een%20witte1.jpg

http://www.familie-verweij.nl/v70/een%20witte2.jpg

http://www.familie-verweij.nl/v70/een%20witte3.jpg
staan ook filmpjes van op youtube. Eigenaar heeft deze volgens mij eers gepoogd particulier te verkopen.
velgen zijn dat imi pegs ?
Interieur zou je moeten veranderen voor volleder met sportstoelen

GeertG

Paar dagen niet op het forum en...........hop........roetmobiel verkocht......... :eusa_shifty:

Marcel, gefeliciteerd en succes met de zoekticht naar een nieuwe!  :D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Turbo-Geek

Citaat van: elianmars op 22-03-2010 23:34:19
Citaat van: Turbo-Geek op 22-03-2010 23:31:37
Citaat van: elianmars op 22-03-2010 23:29:47
Vanmorgen tijdens het monteren van de achteruitrijlichtschakelaar (wat een woord is het toch........) kwam ik er trouwens achter dat Hooftman het verschil tussen een K&N luchtfilter en een gewoon papieren luchtfilter niet ziet. M'n K&N is dus verdwenen.........  ::)

Verhaal halen !!


Tja, zie het maar eens te bewijzen. Geldt ook voor de deuk die in het rechter spatbord zit, nadat de wagen daar in de werkplaats heeft gestaan tijdens de distributieperikelen...........

Heel simpel, opbellen dat het niet klopt ... En ze vertellen dat als ze jou als klant willen houden ze dit fatsoenlijk moeten oplossen.
Verbaas me trouwens dat je daar nog steeds heen gaat met de mindere ervaringen (oa die deuk) die je daar hebt.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Turbo-Geek

Citaat van: stap op 23-03-2010 01:40:01
pff, net een sjonnie opgeleukt ex-klpd ding

GEEN WIT!!

(je hebt nog even tijd toch... kies wat moois, zo'n ocean blue uitvoering ofzo. slechts mijn mening ;)

Precies !
Kan je weer die plakzooi eraf gaan halen enzo.
Wie gaat in hemelsnaam een dikke auto 'dunner' maken door de skirts zwart te maken ??? Zeker als de bumperskirts (voor en achter) nog wel wit zijn en dus lager ogen als het hele middendeel.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

)()()sT

Tja... ik zou hem ook niet kopen, maar toch moet ik zeggen dat ik hem best een cool ogende bak vind.

Marcel deelt mijn mening dat zo'n V70N pas echt mooi is als ie een beetje opgeleukt is met velgen, iets lager en een tenminste fatsoenlijk ogende uitlaat i.p.v. dat standaard pieletje.
Gewoon rustig verder zoeken Mars, komt goed :)

elianmars

Die witte zal 'm ook niet gaan worden, hoor. Wees maar niet bang  ;D


Ik wil het liefst een zwarte, liefst automaat en een turbo. Ik heb er nu wel eentje op het oog, maar omdat ik nog een week of 8 moet wachten totdat Roetmobiel echt weg is, kan ik nog helemaal niks doen.


Geduld is een schone zaak  :eusa_whistle:

Turbo-Geek

Zorg ook dat je iets van zekerheid hebt (aanbetaling oid) dat je auto verkocht is en dat je straks niet aanloopt tegen een tegenvaller omdat dan door onvoorziene omstandigheden hij je auto niet kan kopen.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

elianmars

Citaat van: Turbo-Geek op 23-03-2010 09:55:55
Zorg ook dat je iets van zekerheid hebt (aanbetaling oid) dat je auto verkocht is en dat je straks niet aanloopt tegen een tegenvaller omdat dan door onvoorziene omstandigheden hij je auto niet kan kopen.

Ja, daar heb ik het wel over gehad. Toen kwam hij met het idee om een soort koopcontract op te stellen, waarop ik heb gezegd dat dat goed is, dan heb ik tenminste (een beetje) zekerheid.

Daarna niks meer gehoord  :eusa_think:

't Gaat allemaal een beetje vreemd (Ik trek het blijkbaar aan.....). Dat is ook de reden dat ik nu nog geen andere wagen ga kopen. Straks zit ik met twee auto's.

)()()sT

Ik vind het eigenlijk altijd een rare situatie. Persoon A wilt een auto kopen, en komt kijken.
Vervolgens allemaal moeilijk-moeilijk, want hij wilt eerst zijn eigen auto verkopen.

Uiteraard snap ik dat natuurlijk, maar dat mag niet jouw probleem worden. Stel er komt  iemand anders langs en die persoon houdt de flappen voor jouw neus, wat dan??

Turbo-Geek

Citaat van: elianmars op 23-03-2010 09:59:23
Citaat van: Turbo-Geek op 23-03-2010 09:55:55
Zorg ook dat je iets van zekerheid hebt (aanbetaling oid) dat je auto verkocht is en dat je straks niet aanloopt tegen een tegenvaller omdat dan door onvoorziene omstandigheden hij je auto niet kan kopen.

Ja, daar heb ik het wel over gehad. Toen kwam hij met het idee om een soort koopcontract op te stellen, waarop ik heb gezegd dat dat goed is, dan heb ik tenminste (een beetje) zekerheid.

Daarna niks meer gehoord  :eusa_think:

't Gaat allemaal een beetje vreemd (Ik trek het blijkbaar aan.....). Dat is ook de reden dat ik nu nog geen andere wagen ga kopen. Straks zit ik met twee auto's.

Wellicht trek je dat aan omdat je te goeder trouw overkomt of mischien wel iets naief. Maakt verder niet uit, jij moet zelf nu wat zekerheid inbouwen voordat je straks met een enorme kater zit.
Better safe than sorry !
Het is een zakelijke transactie en pak die dus ook puur zakelijk aan anders gaat het gewoon fout.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Beaufort

Dag allen,

Zal mij even voorstellen: ik ben diegene die Roetmobiel gaat kopen  ;D

Wat ik hierboven lees als 'vreemde situatie' zou ik hierbij graag wat willen nuanceren: ik wilde eerst graag overeenstemming bereiken met Marcel alvorens mijn eigen auto te verkopen om zo niet autoloos door het leven te gaan (ik rijd nogal wat kilometers). Daarnaast heb ik een constructie (afname bij verkoop eigen auto met een uiterlijke afnamedatum zodat Marcel zeker weet wanneer Roetmobiel er uiterlijk uit gaat) voorgesteld om ook weer niet met 2 auto's te zitten.

Enige onvoorziene omstandigheid die ik zou kunnen bedenken is dat Marcel Roetmobiel total-loss rijdt maar dat hoop ik niet...  ;)

- Jeroen