Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

hathü

Had ik afgelopen weekend, de dader was een dikke vlieg. Vlieg gemept en sindsdien geen alarm meer af gegaan.

)()()sT

Dat heb ik ook vaker.... En meestal dus 's nachts  ::) ;D

Taranis

Of de navigatie die van je dashboard valt doordat de zuignap van het raam loslaat. De buren hebben die nacht niet veel geslapen. Ik prima, auto stond in de schuur (die 10 meter van het huis van de buren staat :eusa_whistle: ) ;D

animalT5R

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

elianmars

In een diesel? :eusa_think:

;D

Verkeerde topic, Johan ;)

animalT5R

Citaat van: elianmars op 13-08-2010 13:38:01
In een diesel? :eusa_think:

;D

Verkeerde topic, Johan ;)
CRAP!! Lees roetmobiel en denk niet verder[Topic van jou is ''het leven na roetmobiel'']
:eusa_wall:
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Beaufort

En jawel! Vrijdagnacht werd de rust in de jachthaven van Woudsend wreed verstoord door het alarm van Roetmobiel... Deze keer heb ik de dader kunnen achterhalen: een nachtvlinder :-)

elianmars

Dan zullen het de andere keren waarschijnlijk ook beestjes zijn geweest die vervelend aan het doen waren.

Maar goed, als dit het ergste is, lijkt het me dat er wel mee te leven is  ;D

Beaufort

Ik ga er gemakshalve maar vanuit  ;D

Beaufort

Werd er vandaag op geattendeerd dat de linker koplamp ws. niet helemaal lekker staat afgesteld. Is dat eenvoudig zelf te stellen? Las al iets over garagedeur en tape maar eerstgenoemde is ver te zoeken hier in het centrum  :-\

elianmars

Afstellen is inderdaad wel zelf te doen.

Je had het over een lampje wat kapot was en vervangen is. Was dat toevallig van die koplamp?

Beaufort

Ja, klopt! Kan het daar te maken mee hebben?

haRtV70R

Citaat van: elianmars op 11-08-2010 13:48:53
Heb ik ook een paar keer gehad. En dan precies in Renesse, waar de auto naast de caravan stond.

En altijd 's nachts.... ::)

Ik heb nooit kunnen vinden waar het door kwam :eusa_think:
Hmmm. Ik heb exact hetzelfde. Nooit gaat het alarm af. Behalve snachts op de camping. Vreemd..

Heb al gevraagd bij Volvo of dat alarm uit kan met behoud van afstand bed. Schijnt niet mogelijk te zijn..
[move][/move]

elianmars

Ja. Ik heb een vermoeden wat er aan de hand is. Ik heb het zelf ook gehad bij dezelfde koplamp.

De koplamphoogteversteller (vierkant geval boven nummer 9) is waarschijnlijk los geschoten uit het "kommetje" van de reflector. Met een beetje gepast geweld lukt het weer om de versteller in het kommetje te duwen (voorzichtig de reflector tegen het bolletje van de versteller trekken).

)()()sT

Citaat van: haRtV70R op 16-08-2010 19:20:50
Citaat van: elianmars op 11-08-2010 13:48:53
Heb ik ook een paar keer gehad. En dan precies in Renesse, waar de auto naast de caravan stond.

En altijd 's nachts.... ::)

Ik heb nooit kunnen vinden waar het door kwam :eusa_think:
Hmmm. Ik heb exact hetzelfde. Nooit gaat het alarm af. Behalve snachts op de camping. Vreemd..

Heb al gevraagd bij Volvo of dat alarm uit kan met behoud van afstand bed. Schijnt niet mogelijk te zijn..

Gewoon de deur even met de sleutel afsluiten. Dan knipperen de lampen niet en is het alarm dus niet actief. Openen kan wel met de ab.

Ik doe het ook hier thuis  :eusa_shhh: