Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

marcelV70R

Citaat van: elianmars op 16-08-2010 19:26:41
Citaat van: Beaufort op 16-08-2010 19:25:03


Qua rijden niet, qua uiterlijk wel  :eusa_shifty:

mmm hier hetzelfde
heb vanmorgen weer ff met mn ex gereden,
maar wat een verschil met rij comfort zeg!!
nee dan liever een V70n dan de classic qua rijden
de looks is en blijft natuurlijk ongeevenaard van de classic!!

Marcel

Beaufort

Heb het voor elkaar: houder van lamp zat los  :P Beetje porren en hij zat weer op de juiste positie.

Werd me wel verteld dat het binnenwerk van de komplampunit los zit en daarmee niet door APK komt  :-\

elianmars

Citaat van: Beaufort op 01-09-2010 10:59:37
Heb het voor elkaar: houder van lamp zat los  :P Beetje porren en hij zat weer op de juiste positie.

Werd me wel verteld dat het binnenwerk van de komplampunit los zit en daarmee niet door APK komt  :-\

Hoe bedoel je, het binnenwerk zit los?

Ik heb met die lampen twee apk's gehad, maar nooit iets over gehoord :eusa_think:

Beaufort

Citaat van: elianmars op 01-09-2010 12:45:21
Citaat van: Beaufort op 01-09-2010 10:59:37
Heb het voor elkaar: houder van lamp zat los  :P Beetje porren en hij zat weer op de juiste positie.

Werd me wel verteld dat het binnenwerk van de komplampunit los zit en daarmee niet door APK komt  :-\

Hoe bedoel je, het binnenwerk zit los?

Ik heb met die lampen twee apk's gehad, maar nooit iets over gehoord :eusa_think:

Zal er een foto'tje van maken :-) Zou kunnen zijn dat iets los is getrild? Je weet nooit met al die drempels in de stad in het schuin op de stoep parkeren. Anyways; komt goed. Mocht het minder goed uitvallen; kan je zo'n binnenwerk los aanschaffen of gaat dan alleen per complete unit?

Tik deze week de 380k aan, met een flinke glimlach op mijn gezicht :-D

maartendeb

Citaat van: Beaufort op 01-09-2010 17:40:48
Zal er een foto'tje van maken :-)

+ een nieuwe fotoshoot van onze favoriete diesel please ;D


UserID6342

Citaat van: elianmars op 01-09-2010 12:45:21
Citaat van: Beaufort op 01-09-2010 10:59:37
Heb het voor elkaar: houder van lamp zat los  :P Beetje porren en hij zat weer op de juiste positie.

Werd me wel verteld dat het binnenwerk van de komplampunit los zit en daarmee niet door APK komt  :-\

Hoe bedoel je, het binnenwerk zit los?

Ik heb met die lampen twee apk's gehad, maar nooit iets over gehoord :eusa_think:
Ligt de reflector niet gewoon los van de stelpennen ?  Dan is het even vastklikken voldoende.

grijzev70tdi

Schiet het al een beetje op met die kilometertjes???  ;)

Die van ons is nu een maandje weg. Had 425000 gelopen ::)

M.Vr. groeten Jasper
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Beaufort

Citaat van: grijzev70tdi op 11-10-2010 16:38:18
Schiet het al een beetje op met die kilometertjes???  ;)

Die van ons is nu een maandje weg. Had 425000 gelopen ::)

M.Vr. groeten Jasper
Gaat best aardig, net terug van weekje Zwitserland; teller staat nu op > 384.000km.

Sinds eergisteren gaat alleen het lampje van de koelvloeistof branden na het starten. Heb Roetmobiel voor de zekerheid nu maar even thuis laten staan... Met welke koelvloeistof kan ik het beste bijvullen?

Thijs T5

Het mengen van koelvloeistof wordt afgeraden door garage en fabricant omdat er problemen kunnen onststaan met "loskomende oxidatie" omdat de vloeistoffen onderling gaan werken, hievan kon dan weer je waterpomp en koelkanaaltjes dicht komen te zitten.

Eerst zou ik hebben gezegd wat je erin gooit maakt niet uit koelvloeistof is koelvloeistof. Nu zou ik even uitzoeken wat erin zit en daarvan een litertje kopen. Of een emmertje eronder zetten en metteen even vervangen, is je koelsysteem ook weer schoon(even doorspoelen) kan nooit geen kwaad.

Gr Thijs

elianmars

Doorspoelen is nog niet zo lang geleden gebeurd.

Staat het niveau in het vaatje te laag, Jeroen? Normaal gesproken is de verhouding van de Volvo koelvloeistof/water 50/50, dus een klein beetje water erbij lijkt me geen problemen te hoeven geven.

Beaufort

Citaat van: elianmars op 18-10-2010 10:51:29
Doorspoelen is nog niet zo lang geleden gebeurd.

Staat het niveau in het vaatje te laag, Jeroen? Normaal gesproken is de verhouding van de Volvo koelvloeistof/water 50/50, dus een klein beetje water erbij lijkt me geen problemen te hoeven geven.
Nogal laag inderdaad; lijkt alsof er niets inzit :-( ... Beste gewoon water bijdoen?

Sbv

zelf heb ik demi water erbij gedaan ipv gewoon water, wel in 50/50 verhouding

elianmars

Het verliezen van koelvloeistof kan aan meerdere dingen liggen. Scheurtje in een slang, vaatje gescheurd, verwarmingsradiateur lek, enz.

Geen last van beslagen ruiten?

Beaufort

Citaat van: elianmars op 18-10-2010 13:19:37
Het verliezen van koelvloeistof kan aan meerdere dingen liggen. Scheurtje in een slang, vaatje gescheurd, verwarmingsradiateur lek, enz.

Geen last van beslagen ruiten?
Ramen beslaan idd wat sneller... Radiator lek?

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!