S70, hoe voor speakers verwijderen ??

Gestart door SvenB, 10-10-2007 19:27:54

Vorige topic - Volgende topic

SvenB

Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe ik de voorspeakers uit de deur van een S70 kan verwijderen ?? Ik heb de deurpanelen er al af liggen, maar krijg de speakers er niet uit. Zitten een soort rode klemmetjes op en krijg ze niet los.

Heb zitten zoeken op het forum, maar ben het niet tegen gekomen. Iemand de oplossing ??

Alvast bedankt, Sven.

Laserblue

Citaat van: SvenB op 10-10-2007 19:27:54
Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe ik de voorspeakers uit de deur van een S70 kan verwijderen ?? Ik heb de deurpanelen er al af liggen, maar krijg de speakers er niet uit. Zitten een soort rode klemmetjes op en krijg ze niet los.

Heb zitten zoeken op het forum, maar ben het niet tegen gekomen. Iemand de oplossing ??

Alvast bedankt, Sven.

kwart slag draaien me een schroevendraaier  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

SvenB

Dat dacht ik ook al ja, maar als ik dat doe zit de boel nog steeds vast.

Zit de boel nergens anders meer vast ? Zo nee, dan draai ik ze een kwartslag en ga er gewoon wat meer kracht op zetten.

Sven.

Laserblue

Citaat van: SvenB op 10-10-2007 19:34:54
Dat dacht ik ook al ja, maar als ik dat doe zit de boel nog steeds vast.

Zit de boel nergens anders meer vast ? Zo nee, dan draai ik ze een kwartslag en ga er gewoon wat meer kracht op zetten.

Sven.

de onderste is een torx ;)

SvenB

Klopt, de onderste is een torx. Deze had ik al los. Heb de rode plugjes alle kanten op gedraaid, maar de boel blijft muurvast zitten. Vanmiddag maar eens kijken of ik de boel los kan breken.

sven.

Laserblue

aan de zijkant zitten die 2 plugjes die worden geborgd met zo'n rood pennetje.
als je die er uit hebt en de onderste torx los hebt, kun je 'm van de deur aftrekken.  :)
Niet te hard want er zit nog een stekkertje aan de achterzijde van de speaker ;)