iemand heeft spijt van zijn geintje...

Gestart door Dennis850, 10-10-2007 23:25:46

Vorige topic - Volgende topic

ief

Citaat van: RRRRR_Ramon op 13-10-2007 15:08:03

Brrrrrrr.......... moet er niet aan denken met de grote boodschap  :eusa_naughty:
Het is héél ff lekker warm zeg maar... ;D ;D ;D
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Rayman

Autocorrectiefuntie in MSWord (zeker als een collega er niet helemaal handig mee is).
Een woord als "een"  laten vervangen door iets als "klootviool!"

Gegarandeerd succes!

denkweb

Citaat van: Rayman op 13-10-2007 17:38:06
Autocorrectiefuntie in MSWord (zeker als een collega er niet helemaal handig mee is).
Een woord als "een"  laten vervangen door iets als "klootviool!"

Gegarandeerd succes!

Ja leuk!
Of veldvalidatie in Excel als je collega wegloopt:

Selecteer alle velden
Ga naar Data -> Validatie
Instellingen: Heel getal tussen 50 en 52
Ga naar derde tabblad: waarschuwing
Zet deze op stop
Titel: LET OP!
Foutmelding: Sla uw werk op, Windows wordt automatisch afgesloten. U bent niet bevoegd deze bewerking uit te voeren! Druk op OK om door te gaan.

Wat je collega ook invult hij krijgt onderstaand venster.
Als jij echter 51 typt in een willekeurig veld dan werkt alles naar behoren.
Hoe krijg je ze in de stress...!

(ja, ook ik ben een rat op het werk hoor!)   ;D

t5karel

OOOhh,door en door slecht zijn ze ;D.Dacht dat we keurige volvo rijders waren ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Dennis850

haring in de rug leuning van de burostoel... gaat zeker te ver? :eusa_whistle:

prullebakken vullen met water en goudvissen.. ook denk ik :-\

contact advertentie laten plaatsen voor een collega waarin hij mannelijke warmte zoekt... oke laat maar ik weet het. ook not done.  ;D

ons jaarlijks terugkerend Jackass feest...misschien moeten we dit jaar maar een kaartavond organiseren... :eusa_shifty:

:eusa_think:zijn de geintjes bij mijn werk dan zo heftig???

Dennis850

Spin!

www.vm-parts.nl

edwin2006

En ik maar denken dat de kantoorklerkjes brave mensen zijn :eusa_doh: :eusa_whistle: niet dus.Ik heb wel ideeen opgedaan om mijn planner eens dwars te zitten :eusa_clap: :eusa_dance: :eusa_shhh:

Dennis850

ik liep vandaag over de parkeerplaats en zag dat mijn collega zijn auto niet op slot had gedaan... ;D

Ik ben even gaan kijken waar hij mee bezig was om in te schatten hoeveel tijd ik beschikbaar had en vervolgens begonnen... :evil:

accupolen los, motorkapkabel los en...motorkap dicht.

tam maar efficient
:angel:

Laserblue

en toen had ie geen code van z'n radio meer ::)

sorry, maar ik hou niet van geintjes waar bij je aan iemand z'n spullen zit  :eusa_snooty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Dennis850

Citaat van: Laserblue op 24-10-2007 21:22:52
en toen had ie geen code van z'n radio meer ::)

sorry, maar ik hou niet van geintjes waar bij je aan iemand z'n spullen zit  :eusa_snooty:

ik weet het... ik weet het laserblue... ik ben een schande... :'(

overigens, er zat geen radio in (heb ik er niet uitgehaald trouwens) en ik had al aan een monteur bij ons gevraagd of je de auto moet resetten na het losmaken van de accu. Dit was niet nodig. Verantwoordt wraak nemen :angel: .

Ik heb de accupolen niet met een bijl losgemaakt voor alle duidelijkheid...

Thys

Wat ik me nu afvraag...hoe gaat dan ooit de motorkap nog open, als je de kabel losgehaald hebt?

Eugene

Citaat van: thyzerrr op 24-10-2007 22:03:35
Wat ik me nu afvraag...hoe gaat dan ooit de motorkap nog open, als je de kabel losgehaald hebt?

Ligt een beetje aan de auto. bij een 850 moet je em opkrikken en eronder kruipen, met een beetjegeluk en spagettivingers kom je dan een heel eind ;)

If it's not blown, it sucks...

elianmars

Citaat van: Dennis850 op 24-10-2007 21:11:48
ik liep vandaag over de parkeerplaats en zag dat mijn collega zijn auto niet op slot had gedaan... ;D

Ik ben even gaan kijken waar hij mee bezig was om in te schatten hoeveel tijd ik beschikbaar had en vervolgens begonnen... :evil:

accupolen los, motorkapkabel los en...motorkap dicht.

tam maar efficient
:angel:

Ik had het bijna leuk gevonden. Jammer dat de motorkapkabel los moest......  :eusa_naughty:

Eugene

stekker van de LMM af of de bobinekabel net een tikkeltje los trekken is vaak ook al voldoende voor een langdurige zoektocht. Motorkapkabel vind ik ook te ver gaan.. Maarja, vergeleken met je vorige actie valt deze heel erg mee :-X

If it's not blown, it sucks...