Quincy2003 stelt zich voor

Gestart door Quincy2003, 11-10-2007 15:10:49

Vorige topic - Volgende topic

Quincy2003

Dag mensen,

Na een aantal jaar hier nogal onregelmatig over het forum heen te hebben gescrollt ben ik eindelijk in het bezit van een 850. Sinds gisteren staat er een mooie (vindt ik zelf  ::)) 854 T-5 Exclusive-Line uit 1995 op de parkeerplaats. Na Volvo 440, 240 een Ford Courier en een Alfa Romeo 155 staat er dus weer een Volvo voor de deur.

Mijn eerste reactie.... Wat een auto!!! : :eusa_dance: Heerlijk rijden met de automaat, gescheiden airco en stoelverwarming. Voorlopig blijft ie nog even standaard, maar ik heb al wat ideetjes voor de toekomst.
De volgende items staan op mijn lijstje:
*LPI
*17" Volans en verlagen
*Wood-Line vervangen door Alu

Wat betreffende het Wood-Line, is dit nu geplakt of geschroeft? Ik heb er hier wel het een en ander over gelezen, maar het is me niet helemaal duidelijk.

Foto's komen morgen...
Volvo 440 --> Volvo 245 --> Ford Courier --> Alfa Romeo 155 --> Volvo 850 T-5 Het gaat weer de goede kant op!

Laserblue

Welkom en veel plezier met je upgrade :)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

rifwachter

welkom op het forum !

succes met je nieuwe aankoop, ben benieuwd naar de foto's.

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Misha

Welkom !

Woodline kan origineel zijn, of later opgeplakt...
Of het origineel ook geplakt is weet ik niet..

Hoe dan ook, goed warmföhnen voor je het verwijdert, en niet met erg aggresief spul de lijmresten weghalen, maar met klei of zo, anders is je origineel ook naar het Nirvana..

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: