WAT MOET IK DOEN???

Gestart door 850 T5 Freak, 13-10-2007 17:47:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fearless

Hmm dus toch. Nou veel plezier er maar mee dan en succes met de verkoop.

Maar zet die wielen toch over, Trex onder de C70 en die andere onder de 850.  ;)

The Saint

Gefeliciteerd hoor Freak! Ik was ook wat kritisch, maar hij staat al bij de spuiter, dus dat gaat helemaal goed komen!  :D

@ Barry: je bent in vorm jongen, lol om jouw posts  ;D
No shirt no shoes, no pinball

Barry_C70

Not to brag, but I really didn't see it going the other way and would have been uber surprised if it had. Photoshop is a great tool but nothing beats the real deal so I can't wait for the rims to be under the painted car! Good call Dave! Good luck with the sale and welcome to the "other" 850 club ;D ;) :eusa_whistle:

Rayman

Hoewel ik de 850 boven de C70 verkoos, wil ik je wel feliciteren met de C70. Komt ook wel weer goed ;).

Dark Side of the Force is German

face.flava

Een goede keuze is een die je gelukkig maakt, zeer persoonlijk dus. Als het aan sommigen hier ligt rij je voor de rest van je leven in een 850  ::). Zo te zien ben je erg blij met de C70, geniet ervan ;D. Het is een geweldige auto en ik weet zeker dat hij over een weekje nog mooier is. (wel foto's posten he!)
Hopelijk zien we je volgend jaar bij de C70 meeting  :D. Dave, heel veel plezier met de nieuwe auto.

850 T5 Freak

dankjewel iedereen!!!  :)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

matRRR

....
Namens iedereen hier op het forum die al die tijd, net als ik met ingehouden adem en glimlachend meegekeken heeft naar de miraculeuze transformatie die je vehikel ondergaan heeft.
Wil ik u, Dave doneren:

Een minuut gepaste stilte voor de T-5...
Gevolgd door een dave-rend applaus voor de T-5 en de vreugde die hij ons gegeven heeft. :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Gefeliciteerd met de zware beslissing dave, al ben ik aanhanger van de 850 generatie, de c70 in barry-trim zal echt een  mooie wagen worden.
Succes met de creativiteit de komende tijd, kopers zullen zich ongetwijfeld snel melden!!!
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Joachim1

Aha toch de C70 dus....jammer van je T5 man  :'( hoop dat je veel plezier
hebt met je nieuwe C70 en je 850 goed verkoopt en aan een liefhebber natuurlijk  ;)

elianmars

Ach, als jij liever die C70 hebt, wie zijn wij dan om dat af te keuren  ;)

Als je de C70 met net zoveel passie aanpakt als je 850, gaat het helemaal goed komen.

Heel veel plezier met je C en succes met de verkoop van je 850  :D

Eugene

Hopen dat de 850 weer naar een liefhebber gaat!

En veel plezier met de C70 8)

If it's not blown, it sucks...

BenC70ES

Goede keuze gemaakt! Ga je heel veel plezier aan beleven!

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

why-not

Zoals je zelf al zegt, het is jouw keuze. veel plezier ermee