WAT MOET IK DOEN???

Gestart door 850 T5 Freak, 13-10-2007 17:47:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

850 T5 Freak

Ik kan via het werk een volvo C70 2.5T kopen voor relatief weinig geld. de auto is technisch goed in orde, altijd bij ons in onderhoud geweest. ik weet alleen niet wat ik nu moet doen  :-\ ik heb de 850 waar ik nu rij eindelijk een beetje naar mijn smaak gekregen, heb er veel tijd en geld ingestoken en was eigenlijk van plan om pas over 2 jaar een C70 te kopen. maar goed wat vinden jullie dat ik moet doen  ???

gegevens C70:

2.5 turbo met ricachip 240 pk
luxery-line uitvoering
07-1998
150.000km net zijn riembeurt gehad
nieuwe remmen voor
nieuwe banden achter
hij heeft 18" OZ wielen die ik zelf niet mooi vind maar goed dat kan veranderd worden.
verlaagd onderstel, Apex
Volvo Remus sport uitlaatsysteem
spoilertje achterop
USA knippers en koplampen, origineel volvo
XC-grill
Airco ECC!!!
Beige lederbekleding met elec. stoelen met geheugen.
SC-802 radio
versterker 4x100W origineel volvo
6cd wisselaar origineel volvo
origineel volvo alarm klasse III
veerpootbrug
houten stuur, inleg en pookknop
en nog wat dingen  ::)

optisch wil ik wel wat veranderen: de zilver kleurige lijsten handgrepen en spiegelkappen terug in dezelfde kleur zetten en andere wielen uiteindelijk.

hier wat foto's









wat moet ik doen??????????????????????:-\






Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Ronbroek

Je zou je T-5 te koop kunnen zetten voor een prijs waar jij mee weg kan komen, wieweet is er iemand die het geld ervoor over heeft voor jouw in showroomstaat verkerende 850

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

850 T5 Freak

de 850 moet inderdaad plaats gaan maken voor de c70......
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Ronbroek

Als de lottoballetjes vanavond goed vallen geef ik je een PB-tje  :eusa_pray:  ;D

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Emiel

Tja...de kleur van de C70 is nathuurlijk wel erg gaaf... :eusa_think:

Zou toch de 850 houden, straalt veel meer uit! :eusa_shifty:

Turbobiker

Die C70 is inderdaad geen 850...

(om maar eens een open deur in te trappen ::) )

Maar in jouw handen kan die C70 ook tot iets moois en speciaals uitgroeien. Als je er zelf een goed gevoel bij hebt dat het moet gebeuren, kun je het ook maar beter doen. Maar eerst kijken of je een serieus bedrag kunt krijgen voor de 850 lijkt mij.


(met de 850 kun je nog wel wat verder gaan wat motorische tuning betreft ;) )
De Tussenpaus

Scooby Doo

Ik kom net dezelfde open deur intrappen. ;D ;D ;D

Ik kan voor jou de keuze niet maken, maar naar mijn persoonlijk smaak kies ik voor de 850. 

Ik persoonlijk zal nooit een C70 kopen, voor mij is dit een onpraktische wagen.

Succes met je keuze.
Puppy Power!!!

Barry_C70

Optically the car requires some work, the silver parts and the spoiler need to go, and if you can put the rims from your 850 onto the C70 then I would go for it. Your 850 is cool, but the C70 is sexier.....





In the immortal words of the Human Tourch... FLAME ON! ;D

WYD

Je 850 verkopen voor een mooie prijs is best lastig aangezien hij er heel netjes uit ziet en er van alles aan gedaan is. Het is dan moeilijk om iemand te vinden die hem ook mooi vind en het geld er ook voor over heeft. Als je je auto gewoon te koop zet en je krijgt er uiteindelijk een serieus mooi bod op, dan kun je de stap maken. Zelf denk ik niet dat je binnen een half jaar je auto voor de prijs verkocht krijgt die die zeker waard is.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Jeroentjuh

Ik zou nog ff lekker genieten van je 850, en over 2 jaar maar eens rustig op zoek gaan.....

V70geRwin

Vind je 850 meer uitstraling hebben!
Maar wat zegt je (auto) hart  :evil:

Lastige keuze maar besef je wel dat een zeer luxe probleem is  :eusa_clap:

fearless

Zoals die C70 er nu bij staat vind ik hem NIET mooi, maar is zeker wat van te maken.

Ik heb die C70 wel eens in het echt gezien, geloof dat die vorig jaar ook op de meeting in soesterberg was.

Tja wat je moet doen kan ik natuurlijk niet zeggen, dat is helemaal aan jou zelf. 1 tip denk er goed over na.  ;)

Enne C70 op trex velgen heb ik nog niet eerder gezien.  :eusa_whistle:

M a r c

Citaat van: 850 T5 Freak op 13-10-2007 17:53:35
de 850 moet inderdaad plaats gaan maken voor de c70......

NIET DOEN!   WAT EEN LELIJK HOK DIE C70....  :eusa_sick:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

innocenti

Zet op een rijtje wat je er allemaal aan wilt doen.

Andere wielen!
Leren bekleding?
Andere radio!
??

Op de foto geen mooie auto, maar met jouw connecties is er iets moois van de maken. ALs je geldbuidel het kan hebben je emotie volgen. Anders je verstand.

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.