Mooi Volvo plaatje

Gestart door Johann, 02-02-2003 22:06:33

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Klik plaatje voor 1280x960 (~550Kb)

BennieV70T

mooie volvo's johann,denk dat mijn volgende ook een s60 word

groeten bennie
Volvo 850 2.5 glt, Volvo V70 2.5t, Volvo 850 T5, Volvo S80 2.9, Volvo S80 2.4T, Volvo S70 10V, Volvo 850 T5R
Huidige auto`s= Volvo S80 3.2 en C70 T5

Frans Harkema

Ik begrijp het, het is behelpen...... ;D

Reitse

Sommige mensen hebben het toch moeilijk... elke ochten zo'n keuze moeten maken... ;)

Johann

Sorry heren, het was niet om 't even door de strot te drukken maar gewoon omdat ik al een tijdje naar deze foto heb zitten kijken en het gewoon een verdomd mooi plaatje is.
Gisteren dacht ik van laat ik 'm eens zwart wit maken en itoen was ie helemaal af.

ed

Errug mooi. Het is toch jammer dat je in zo'n s60 niet zoveel kan meenemen, anders wist ik het wel.

Johann, jij ging toch de s60 verkopen? Ik ben hem nog nergens tegen gekomen. Ik ben benieuwd waar je zo'n auto te koop aanbied.

Ed
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Reitse

CiteerSorry heren, het was niet om 't even door de strot te drukken maar gewoon omdat ik al een tijdje naar deze foto heb zitten kijken en het gewoon een verdomd mooi plaatje is.
Gisteren dacht ik van laat ik 'm eens zwart wit maken en itoen was ie helemaal af.

Er zat bij mij niets negatiefs achter hoor. Ik moet er alleen niet aan denken 's morgens een keus te moeten maken tussen een snelle S60 en een nog snellere 850. Ik zou een kwartier eerder op moeten staan! En je hebt gelijk dat het een verduveld mooi plaatje is!

Dreamer

Ik vind het een superplaatje!!

En wat is die S60 vreselijk mooi.
Alle hierboven gedane uitspraken zijn op persoonlijke titel.Gelijkenis met werkelijke personen dood of levend berust op toeval.Eventueel kwetsende uitspraken zijn niet als zodanig bedoeld.

Johann

CiteerJohann, jij ging toch de s60 verkopen?

Ik denk niet eerder als halverwege dit jaar.
Volgende week zijn de definitieve R prijzen beschikbaar als 't goed is en dan moeten we maar kijken of we bij Volvo blijven of naar Audi gaan.....

ex_beamerman

het is verbazend wat zo'n merkloze gril voor een auto doet,echt wel strak (ook de foto!)
grtzz jhonn

PieT111

Citeeren dan moeten we maar kijken of we bij Volvo blijven of naar Audi gaan.....

Het leven is zwaar............ ;D
Busje komt zo!

FelixB

CiteerIk denk niet eerder als halverwege dit jaar.
Volgende week zijn de definitieve R prijzen beschikbaar als 't goed is en dan moeten we maar kijken of we bij Volvo blijven of naar Audi gaan.....
Of het beste van beide werelden: koop een Audi 850 TDI  ;)

Even serieus: ik zou een tuinstoel erbij zetten en met een lekker pot bier naar je S60 kijken, wat een plaatje zeg!
855R & C70 T5 cabrio automaat

Full Metal Bernd

Errug mooi plaatje, inderdaad je zou er alleen maar naar moeten kijken.
Lijkt je de S60R wat?