Brutale vraag, van wie kan ik zijn 850 huren?

Gestart door MenzoChantal, 15-10-2007 17:09:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Florian_Areiter

CiteerEen S70? Das toch toch een 850 met een iets minder mooi smoeltje?

Da's echt niet de manier om er voor te zorgen dat iemand z'n auto ter beschikking stelt! ;)  En vrienden maak je er ook niet echt mee, denk ik.....

Citeerneem een 440, dat is een kleine 850...........

   

;D

___________________________
Volvo drives you home safely

EdenAli

moet kunnen alleen zou ik het niet doen

Emiel

Citaat van: MenzoChantal op 15-10-2007 18:56:36
Een S70? Das toch toch een 850 met een minder mooi smoeltje?

Geniaal!!!  :eusa_clap:


hathü

Zou er snel 1 kopen, hier op het  forum staan een paar leuke te koop. Een 850 wil je hebben niet lenen.

Claudia

Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Barry_C70

You can borrow Sharon


















For 1 million dollars MUAHAHAHAHAHAHA!!!!

MenzoChantal

#21
Hahaha we vermaken ons kostelijk hier  :eusa_clap: Echt leuke reakties! We overwegen inderdaad om een V70 te zoeken. Het grappige is dat deze modellen nauwelijks duurder zijn dan de 850 estate (of is die dan echt zo waardevast?)

En snel kopen? GRAAG! Maar dan wel voor een redelijke prijs en in goede staat van onderhoud. Hoge km-stand geen probleem maar meer dan 4 ton vinden we erg veel (of de auto moet dan echt een appel en een ei kosten)

En voor de 850 en de S/V 70 bezitters. We dollen een beetje met jullie. We hebben inmiddels door dat de echte Volvo liefhebbers echt een relatie met hun auto hebben.. we zijn erg onder de indruk.. En eigenlijk moet Menzo niet klagen. Hij rijdt al jaren in Volvo's... Die hij nu heeft brengt 420pk op de weg, 2150Nm koppel en loopt een slordige 1:3.. Maar wel automaat! (en ECC)
Ja eindelijk een 850...een T5 nog wel!

Turbobiker

De Tussenpaus

T-5Robro

Citaat van: MenzoChantal op 15-10-2007 19:50:45
Hij rijdt al jaren in Volvo's... Die hij nu heeft brengt 420pk op de weg, 2150Nm koppel en loopt een slordige 1:3.. Maar wel automaat! (en ECC)

:o  V12 met een lekke tank?  :eusa_whistle:
Als er één T-5R over de dam is ....... volgt er niets  :evil:


Scooby Doo

#25
Citaat van: T-5Robro op 15-10-2007 20:00:26
Citaat van: MenzoChantal op 15-10-2007 19:50:45
Hij rijdt al jaren in Volvo's... Die hij nu heeft brengt 420pk op de weg, 2150Nm koppel en loopt een slordige 1:3.. Maar wel automaat! (en ECC)

:o  V12 met een lekke tank?  :eusa_whistle:
6-cilinder. ;D  ik ben mee, mijne is van een ander merk en loop een kleine 1:2 (42L/100KM) ;).

Hier vindt je veel mensen die daar dagelijks mee bezig zijn. :eusa_shifty:
Puppy Power!!!

MenzoChantal

Citaat van: Turbobiker op 15-10-2007 19:57:00
Én koffie-machine...

Ja en toilet, DVD, LCD schermen, bed, centrale vergrendeling, navigatie maar geen afstandbediening
Ja eindelijk een 850...een T5 nog wel!

KMvrtr

Ehhmm, ik wilde nèt mijn T-5R te leen aanbieden. Maar toen las ik dit:

Citaat van: MenzoChantal op 15-10-2007 19:17:13
Over dat rijden: Je hebt liever mijn vrouw achter het stuur hoor... Die kan tenminste driften ......i!

:eusa_think: :eusa_think:
:eusa_snooty: :eusa_snooty:


MenzoChantal

Ja mijn meissie lust er wel wat van. Maar een T-5R krijgt ze van mij niet mee. Ze is veel te gek op snelheid en vermogen.. Met die BMW stonden bij ons de zwarte strepen voor de deur... Assootje is het dan.. Maar wel een lekkere  ;D
Ja eindelijk een 850...een T5 nog wel!

moderators

zoek je nu een 850 om te huren of gaat dit over driften en koffiemachines ?
Deelnemen aan dit forum? Hou je dan aan de forumregels
Wil je je niet aan de forumregels houden? Blijf dan weg van dit forum