Brutale vraag, van wie kan ik zijn 850 huren?

Gestart door MenzoChantal, 15-10-2007 17:09:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

MenzoChantal

Ik heb net te horen gekregen dat wij volgende week naar ons vakantie huisje moeten in Oost Duitsland (dorpje Nonnendorf, 70km ten zuiden van Berlijn). Het is een rit van totaal ongeveer 1800km en ik zie er enorm tegenop om dat weer met onze gare mazda 323f te moeten doen. En een 850 kopen voor die tijd zie ik niet een twee drie lukken..
Toen ontstond dit bizarre idee...: Misschien dat we bij een van jullie een 850 kunnen lenen of huren. (kosten moeten uiteraard betaald worden) Het maakt ons niet zoveel uit welk type het is. Maar we hebben onze keuze tot nu toe voor het grootste gedeelte laten beinvloeden door papieren info en plaatjes. Ermee gereden hebben we nog nooit...

En juist voor deze rit is de auto bedoelt...

Dus..wie durft (Wij zijn een gezin met een dochtertje van 5 maanden). Wij willen als vergoeding ons vakantiehuis een weekje ter beschikking stellen (met iedere dag ontbijt voor je klaargemaakt)..

We horen het graag!

Groetjes Menzo en Chantal
Ja eindelijk een 850...een T5 nog wel!

t5karel

Phffieuw,je vraagt nogal wat ;D.Ik pas ff :eusa_shifty:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

MenzoChantal

Ja dat begrijpen we. Het is ook maar een vraag. We hebben wel meer van die rare ideeen. En... We zijn natuurlijk volkomen vreemd.
we willen er nog bij vermelden dat we in het bezit zijn van een ANWB reis en kredietbrief en natuurlijk moeten er afspraken (schriftelijk) gemaakt worden over gevolgen bij eventuele ongevallen..
Ja eindelijk een 850...een T5 nog wel!

why-not


FGG

Een weekje in een vakantiehuisje. :eusa_think: Wie gaat dat ontbijt maken?

Heb je voorkeur voor een type 850?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Misha

En mag een S70 ook ?
:eusa_whistle:

Oh nee, da's zinloos.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

MenzoChantal

Dat ontbijt word gemaakt door de huidige bewoners van het woongedeelte op de begane. Maar stuur anders even een mailtje naar menzo.korver@versatel.nl Ik stuur jullie dan wel een foldertje van het huis en wat fotos..

Ja eindelijk een 850...een T5 nog wel!

MenzoChantal

Een S70? Das toch toch een 850 met een iets minder mooi smoeltje? Volgens Chantal is dat een optie...
Ja eindelijk een 850...een T5 nog wel!

daytonawim

Citaat van: MenzoChantal op 15-10-2007 18:56:36
Een S70? Das toch toch een 850 met een iets minder mooi smoeltje? Volgens Chantal is dat een optie...

Nou ga je toch wat mensen op hun ZIEL trappen ben ik bang :-)

de boekhouder

Citaat van: MenzoChantal op 15-10-2007 18:56:36
Een S70? Das toch toch een 850 met een iets minder mooi smoeltje? Volgens Chantal is dat een optie...

neem een 440, dat is een kleine 850...........

:eusa_wall:   :eusa_doh:
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

Turbobiker

Citaat van: MenzoChantal op 15-10-2007 18:56:36
Een S70? Das toch toch een 850 met een iets minder mooi smoeltje?

;D LOL


(goed bezig ::) ;) )
De Tussenpaus

Misha

Citaat van: MenzoChantal op 15-10-2007 18:56:36
Een S70? Das toch toch een 850 met een iets minder mooi smoeltje? Volgens Chantal is dat een optie...
Klopt inderdaad helemaal, maar eigenlijk is er meer aan de hand hoor, een S70 ziet er eigenlijk helemaal niet uit.

Ik denk alleen dat én de S70 rijders dit minder vinden, én de 850 rijders... ;D

2 vliegen in 1 klap dus.... :eusa_clap:

Je verbreedt wel je kans op een fatsoenlijke auto aanzienlijk, dus daarmee heeft Chantal een goed punt...

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

The Saint

Menzo, ik zou 'm aan jou zo uitlenen, maar Chantal 8er het stuur, dAAr moet ik niet aan denken...

;) geintje hoor..

Succes iig. (Waarom niet gewoon snel wat kopen?)

The Saint, die sowieso geen 850 heeft..
No shirt no shoes, no pinball

FGG


Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

MenzoChantal

#14
Citaat van: The Saint op 15-10-2007 19:10:02
Menzo, ik zou 'm aan jou zo uitlenen, maar Chantal 8er het stuur, dAAr moet ik niet aan denken...

;) geintje hoor..

Succes iig. (Waarom niet gewoon snel wat kopen?)

The Saint, die sowieso geen 850 heeft..


Een keer gewoon snel wat gekocht en 3 uur later 700 euro armer en geen auto.. Mag ik niet meer doen van mijn meissie. Ik heb zelf in de autohandel gezeten en weet dus dat er veeeeeeeeeeeeeel rotzooi tussen zit.. Maar maakte toch die domme fout. We hebben een hele tijd iedere 4-6 maanden een andere auto gehad (afdankertjes van familie etc) maar dat zijn we nu zat. We willen een goede auto en Chantal zeurt al jaren over een 850 Estate (of een V70). Ik mag vervolgens bepalen welk type, handgeschakeld etc.

Over dat rijden: Je hebt liever mijn vrouw achter het stuur hoor... Die kan tenminste driften met een BMW 525i! (en de directeur van Heineken de schrik van leven bezorgen op het p terrein van Heineken Zoeterwoude)

Ja eindelijk een 850...een T5 nog wel!