Brutale vraag, van wie kan ik zijn 850 huren?

Gestart door MenzoChantal, 15-10-2007 17:09:34

Vorige topic - Volgende topic

Michael

Citaat van: Florian_Areiter op 15-10-2007 19:23:27
CiteerEen S70? Das toch toch een 850 met een iets minder mooi smoeltje?

Da's echt niet de manier om er voor te zorgen dat iemand z'n auto ter beschikking stelt! ;)  En vrienden maak je er ook niet echt mee, denk ik.....

Klopt ben dan ook zwaar teleurgesteld!  :'( Jammer heel jammer  :eusa_snooty:,  had zoiets van ik leen hem wel uit mare nu ............................ nope!  :eusa_liar:

V70R-obert

Ach Michael, ze zijn toch beter uit met een 850 in Duitsland. In Zuid-Duitsland hebben ze nog kolenmijnen en steken ze turf, de ideale brandstof voor een 850. ;) ;D

Michael

Frenz

LOL, leuk topic,

een auto te leen te vragen en dan uitgebreid de rally kwaliteiten van je vrouw te omschrijven. Chapeau voor de forummer die het lef heeft zn geliefde roffel af te staan, ik niet iig

Mss een tip, maak een hééle lange proefrit  ;D

Barry_C70

Huh? Who's kidding? I'm being serious, you can borrow my car for 1 million dollars, and thats only about 700,000 euro

Check it out... Autobahn in style yo!!

face.flava

Okay ik heb geen 850 maar je mag 'm voor 100.000 euro huren (Way less than Barry). En het maakt niet uit hoe lang je er gebruik van wilt maken of wat je ermee wilt doen.

Paco

Respect voor de man die zijn auto durft uit te lenen...  :eusa_wall:

Barry_C70

Even though Saffron has a 600,000 premium on it, I'll let her go for 50,000

whachamacollit

pfft, you just need a sponsor, admit it!

"Is het sap het knijpen waard"

Barry_C70

um, yeah, I could use the extra euros in my pocket...  :P

But they need a car, so its a win win solution

campy

Citaat van: Frenz op 15-10-2007 23:50:41
LOL, leuk topic,

een auto te leen te vragen en dan uitgebreid de rally kwaliteiten van je vrouw te omschrijven. Chapeau voor de forummer die het lef heeft zn geliefde roffel af te staan, ik niet iig

Vind ik ook. Als er een verkiezing komt weirdste topic aller tijden dan nomineer ik dit draadje alvast.
S70 2.5 10V

Keesjan

Citaat van: MenzoChantal op 15-10-2007 19:50:45
Hahaha we vermaken ons kostelijk hier  :eusa_clap: Echt leuke reakties! We overwegen inderdaad om een V70 te zoeken.

Een V70 ? Is dat niet een 850 estate met een minder mooi smoeltje?   :eusa_wall:
Ik zou zeggen, probeer het eens op de site van Peter Langhout. Misschien hebben ze daar nog twee firstclass stoelen te huur?

Joris_Scholte

Citaat van: Keesjan op 16-10-2007 08:46:56
Citaat van: MenzoChantal op 15-10-2007 19:50:45
Hahaha we vermaken ons kostelijk hier  :eusa_clap: Echt leuke reakties! We overwegen inderdaad om een V70 te zoeken.

Een V70 ? Is dat niet een 850 estate met een minder mooi smoeltje?   :eusa_wall:
Ik zou zeggen, probeer het eens op de site van Peter Langhout. Misschien hebben ze daar nog twee firstclass stoelen te huur?

Volgens mij rijdt Peter Brandhout ook met een aantal Volvo's.... ;)  8)
Het hele jaar de R in de maand

The Saint

Misschien Chantal in natura laten betalen, of is dat een indecent proposal??  ;)
No shirt no shoes, no pinball

de boekhouder

Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)