Na jaren meelezen, dan toch even voorstellen

Gestart door Wijnand, 15-10-2007 19:48:20

Vorige topic - Volgende topic

Wijnand

Hallo forummers,

Omdat ik net een vraag gesteld heb over een probleem aan mijn auto (zie: Overige techniek), vind ik het wel zo netjes om me ook even voor te stellen. Vooral ook omdat ik het forum al bijna vanaf het begin volg.

Ik ben Wijnand, 35 jaar, getrouwd, werk in Lelystad en woon in Nijkerk. Die afstand rijd ik elke dag met veel plezier in mijn tweede 850 en inmiddels 4e Volvo. Ik ben begonnen in een 360 en daar heeft het Volvovirus definitief toegeslagen. Na een 440GL (leuke auto maar geen Volvo) heb ik de eerste 850 gekocht. Dat was een 10V sedan zonder extra´s, maar wel met de waanzinnige roffel! Na drie en een half jaar en 100.000km hebben we die auto ingeruild op de huidige GLT Estate. Daar hebben we alweer 90.000km met veel plezier in gereden (waarvan een aantal met Esveldt-pet  ;D.

O ja, voor er gevraagd wordt om foto´s, ik moet eerst even uitzoeken hoe dat werkt...

Groeten,

Wijnand.

why-not

Hee hallo naamgenoot en welkom.

groet

wijnand

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Vertigo

Welkom Wijnand.

Heb je toevallig in die 90.000km die je inmiddels met je 2e 850 gereden hebt er ook een paar foto's van gemaakt?

Ga je naar de meeting in Nijkerk?

Gr.

Jens

Emiel

Niekark...daar ben je mooi klaar mee... :eusa_wall:

Turbobiker

Citaat van: Emiel op 15-10-2007 20:03:12

Was jij dat niet die iedere ochtend Nijkerk probeert te ontvluchten, maar 's avonds toch iedere keer maar weer terug keert?

Soort van 'Hotel California' :eusa_shifty:
De Tussenpaus

Wijnand

Klopt! We wonen hier nu een jaar met veel plezier. Ik zie je regelmatig rijden met de Zweedse Vlag! Wanneer is die meeting?

Wijnand.

Emiel

Citaat van: Turbobiker op 15-10-2007 20:04:39

Was jij dat niet die iedere ochtend Nijkerk probeert te ontvluchten, maar 's avonds toch iedere keer maar weer terug keert?

Jah..

Citaat van: the EaglesYou can check out any time you like, but you can never leave'.

:(

Citaat van: Wijnand op 15-10-2007 20:06:50

Klopt! We wonen hier nu een jaar met veel plezier. Ik zie je regelmatig rijden met de Zweedse Vlag! Wanneer is die meeting?

Wijnand.

;D

FGG

Citaat van: Turbobiker op 15-10-2007 20:04:39

Lekker bezig, Lars.

Citaat van: Wijnand op 15-10-2007 19:48:20
O ja, voor er gevraagd wordt om foto´s, ik moet eerst even uitzoeken hoe dat werkt...

>>>KLIK<<<

Welkom op 't Forum, Wijnand.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vertigo

Wijnand.

4 November Klik

Wijnand

Dank voor het warme welkom! Je let even niet op en er zijn 6 reacties  ;D!

Met dank aan FGG hier een foto van de Volvo in zomervakantiekostuum. Foto is gemaakt op de weg naar het Lac de Dix in Zwitserland. ´sWinters monteer ik winterbanden op stalen velgen en originele V70 doppen.

Wijnand.

Wijnand

Citaat van: Vertigo op 15-10-2007 20:29:34

Wijnand.

4 November Klik

Ik heb me op dat draadje inmiddels aangemeld. Ben benieuwd naar de gezichten (en de Volvo´s natuurlijk) achter de nicknames.

Groeten,
Wijnand.