De 850 is weer terug in het land

Gestart door Marty, 16-10-2007 18:30:58

Vorige topic - Volgende topic

Marty

Zo, mijn roffel staat eindelijk te glimmen voor de deur.  8)

Ik geniet nu al weer ruim een week van het aanblik als ik uit het raam kijk.  ;D Gisteren alle papieren verzameld en opweg naar de RDW in Den Bosch want aan het eind van de week loopt mijn ontheffing om met de spaanse plaaten rond te rijden af.

Aangezien ik een kopie van het originele NL kenteken had, hoefde alleen het chassisnummer gecontroleerd te worden. Daarna met mij papieren naar de collectanten van de staat  >:( om de BPM aangifte te doen. Die is zoals verwacht gesteld op nihil  :eusa_dance: en dus kon deze trotse  8) weer naar naar huis.

Vandaag maar eens de poetslap erbij gehaald en de roffel van een glanzend laagje was voorzien. Alle stoelen lekker in het leervet gezet en veel spaans stof uit hoeken en kieren geblazen.

Morgen komen, als de post meewerkt, de autopapieren binnen zodat ik die witte platen kan vervangen door de gele.

Nu de auto klaarmaken voor de APK en dan eerst maar eens even genieten.

En er is nog iemand blij met een grote achterbak....  ;D

MenzoChantal

Als we het goed begrijpen heb jij deze auto zelf ingevoerd?
Ja eindelijk een 850...een T5 nog wel!

Marty

Citaat van: MenzoChantal op 16-10-2007 20:11:14
Als we het goed begrijpen heb jij deze auto zelf ingevoerd?

Ja klopt. Maar wel terug ingevoerd dus. Ik heb de Spaanse kentekenpapieren meegekregen (De vorige eigenaar is een goede kennis, dus dat scheelt) en heb alles bij de RDW voorgelegd.  :eusa_think:  :eusa_doh:

Ik had twee weken geleden al gebeld en ze zeiden dat het het makkelijkst was als ik een kopie van het orginele NL bewijs had. Dat kunnen zij dan weer gewoon uit hun archief trekken. Nummers checken en wegwezen. Geen afspraak, gewoon op de bonnefooi.....  :D