Senseo

Gestart door Ben, 20-10-2007 12:25:40

Vorige topic - Volgende topic

@®-

Citaat van: elianmars op 20-10-2007 15:20:13
Wij gebruiken al heel lang geen DE pads meer. We vinden die veel te sterk.
Ik wist niet dat Ikea van die pads had. Toch maar weer eens daarheen, dus :P
Te sterk  :o

Ik haal die van de C1000 (die vindt ik het lekkerst) en dan de Extra Pittig, daar doe ik 2 pads voor 1 kop koffie.

BBS

Citaat van: @®- op 20-10-2007 15:22:08

Ik haal die van de C1000 (die vindt ik het lekkerst) en dan de Extra Pittig, daar doe ik 2 pads voor 1 kop koffie.
[/b]

Brrr. dan sta ik de gehele dag hyperactief te wezen ;D ;D
Ik sta wel op met een bak extra dark koffie 's morgens vroeg maar dat?? nou ehh nee dus :eusa_think:
Maar een lekker bakkie staat wel op de eerste plaats van levensbehoeften ;D ;D ;D
Volvoloos....

SIPS Master

IK gebruik op het werk die van Sefregado, lekker bakkie Italianse pleur.  ;D
Up the Irons!

elianmars

Citaat van: @®- op 20-10-2007 15:22:08

Brrrrr....neem dan gewoon een kopje teer.... :o

Snellebaksteen

Tssk. Koffie moet sterk zijn. Anders is het gewoon bruin water.
Dus idd: 2 pads extra dark roast, 1 hoeveelheid water en dat twee keer in 1 grote mok. DAT is koffie. En doe mij daar dan maar 3 bakken van voor 9 uur. Dan ben ik prima aanspreekbaar om half 10. ;D

En de koffie van de Ikea is prima hoor! Beetje slap.... :P
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Esveldt

Citaat van: Claudia op 20-10-2007 20:29:29
Senseo is out...PUC is hot!
Van de week in een consumentenprogramma gezien.
Van de 5 koffiepads-apparaten, won de PUC (99,-) van onder andere de Inventum (plaats 5...219,-) en de Senseo (plaats 4....v.a. 69,-)

En nu in de bonus bij Albert Heijn :P

Die PUC zou ik ook nog wel eens kunnen kopen!

Emiel

Vond de PUC er kwalitatief erg koreaans jaren 90 uitzien...

Esveldt

Mwaaahh, ging een beetje moeilijk dicht.

michiel

Gewoon een volautomatische Italiaanse espressomasjien, waar de bonen (Lavazza Oro) rechtstreeks in gaan, alsmede water, zorgt ervoor dat alle koffie buitenshuis niet meer te zuipen is (behoudens een zeldzame uitzondering natuurlijk). Dus wat dat betreft zou je thuis eigenlijk alleen Nescafe oplosreut moeten drinken  :eusa_sick:....

Kost wat, maar dan heb je ook wat. Bovendien is het kreng al 7 jaar oud en hij is nog maar 1x kaduuk gegaan: niet sjlekt voor een Italiaan.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Ben

De vraag was niet welke koffie je het lekkerst vindt maar of de koffiepads van Ikea kwalitatief bij een meeting als de VKB passen. :eusa_whistle:

KUKO (Rob)

rifwachter

Douwe Egberts past beter.   ook een A-merk.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Gmid

Ikea pads passen natuurlijk wel echt bij een Volvo meeting. Ik weet niet hoe het met de pads zit, omdat ik normaal echte koffie drink, maar de zweedse snelfiltermaling van ikea heeft een hele aparte kenmerkende smaak. Is ook automatisch een stukje sterker en intenser. Ik durf niet te zeggen in hoeverre dat met de pads ook is, maar als je vast zit aan dat senseo ding, dan zou ik inderdaad voor de ikea pads gaan.

De zweden schijnen een hele eigen beleving van koffie te hebben. Zelfs een aparte stichting/instelling ter promotie van koffie. Misschien kunnen onze echte zweedse forum leden hier meer over vertellen.

Volvo C30 '12

Jeff

Geef mij de Sydney maar weer ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

850blues

Ben,

'k Heb nergens klachten gelezen dus het zal wel goed zijn geweest, maar welke pads zijn het uiteindelijk geworden?

8)
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm