zoektocht naar een RAMMEL, help.....

Gestart door dennis-d, 20-10-2007 21:33:22

Vorige topic - Volgende topic

dennis-d

Omschrijving....Ik heb in mijn GLT 92'  een rammel dat lijkt op een bout die in een leeg dashbord kastje ligt heen en weer te rammelen.
Ik heb het dashbord kastje helemaal leeg gehaald...nog rammel , ik heb alles gedemonteerd....(dasbordkastklep en kast compleet en de onderplaat)...nog rammel..
Vandaag ook nog onder de paravan alles weggehaald...niets....
Ook heb ik de ventilator uit de behuizing gehaald, heel de bak doorzocht...ook niets....
Bij het monteren zag ik dat de arm die naar de recirculatieklep gaat was afgebroken, en idd losse stukjes.
Heel blij :D, dat ik eindelijk het euvel had gevonden alles weer in elkaar gebouwd....
Ga ik vanvond een frietje met jeagerschnitzel halen...GGRAAAHHGGGRRGGGGGG :eusa_wall:....nog steeds een rammel.
Dat was het dus ook niet  !!!!!

Wat kan het nog meer zijn  ?

razorx

Bedrading achter de radio misschien?

elianmars

Is het echt een rammel, of rolt er iets heen en weer, als je een bocht neemt?
Als het het laatste is, kan het zijn dat er een moer achter het dashboard los ligt. Die wil wel eens los schieten bij demontage van het dashboard (ik spreek uit ervaring....)

Die ligt dan in een holle ruimte onder de voorruit.

Frenz

Citaat van: dennis-d op 20-10-2007 21:33:22
Omschrijving....Ik heb in mijn GLT 92'  een rammel dat lijkt op een bout die in een leeg dashbord kastje ligt heen en weer te rammelen........

Lijkt me de tweede, kan je makkelijk bij die ruimte?

pwassink

Citaat van: Claudia op 20-10-2007 21:41:49
Een M&M?
Hamster?

Sorry....deja-vu ;D

Succes met het speuren en oplossen!

VETO !!

btw.. pepermuntballen schijnen ook erg te rammelen  ;)
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Simplicity

Zitten al je lampjes nog vast??? heb al eens eerder gehoord dat er ergens een rammeltje zat en het bleek een lampje te zijn wat was losgeschoten...

denkweb

Ik had een groene GLT waar een schroefje door een tunnelbuis van voor naar achter rolde... bij iedere remactie naar voren en bij gas geven weer naar achteren. Nooit eruit gekregen.

cas

magneet pen ? of sterke magneet in het gebied houden? zodra ie er langs rolt blijft hij misschien hangen, zo kan je het vinden zonder alles eerst te demonteren ?

ik verzin ook zomaar wat, maar wie weet....
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

de boekhouder

Elektronica en magneten zijn doorgaans niet zo'n goede combinatie.

;)
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

ovlov 058

in het dashbord zitten toch ook boxen(luidsprekers) met magneten

de boekhouder

Mee eens, maar ik neem aan dat daar met de plaatsing rekening mee gehouden is. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat ik een magneet niet overal zou plaatsen. Maar ik ben geen techneut..........   ;D
(dd.)

ovlov 058

de boekhouder

Heel goed opgemerkt !!     ;)

Is het een idee om in de holle ruimte wat dubbelzijdig tape te leggen ? Kijken wat blijft hangen ?

(dd.)

Esveldt

ovlov 058

ja, en dan op de achterbank moeten zitten