Hallo Volvo liefhebbers

Gestart door Fred korn, 21-10-2007 08:50:17

Vorige topic - Volgende topic

Fred korn

Ik ben Fred, ben zestig jaar. Ben sinds 18 augustes in het bezit van een 850 GLE AUT, en ben zeer tevreden met de auto. Mijn vrouw Mirjam had zich al aangemeld,ik zelf zit nooit achte de pc, maar ik moet het maar eens leren.KUKO ROB heeft mij goed geholpen daar ik last had van veel carterdruk in de motor.a.s zaterdag gaan we samen naar de klassiekerbeurs in Utrecht.

daytonawim

Hallo Fred, welkom en veel plezier hier.

Mischien vind je nu wat aardigheid om achter de computer te zitten :-)

KUKO (Rob)

Hoi Fred eindelijk on line, moest je het van de vrouw :evil: Toch wel makkelijk als je zelf reageert. Have fun . Rob. Ik zie je zaterdag.

de boekhouder

Misschien kan Rob je ook even leren hoe je foto's plaatst !

;D

succes en welkom !
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

why-not

hallo fred en welkom hier.

Marc O.

Welkom Fred, veel plezier op dit forum!
...The Nile isn't just a river in Africa...

thuur

Welkom!

Meteen een nieuwe computeruitdaging voor je: Plaats eens een mooie foto van je auto ;D

Gr 8)

FGG

We zullen je een klein beetje helpen:

>>>KLIK<<<

Welkom op 't Forum, Fred.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Fred korn

Dank jullie wel voor het welkom,het is voor mij een hele opgave want ik moest dit een aantal jaar geleden leren voor mijn werk en sinds het halen van mijn diploma heb ik er nooit meer achter gezeten,ik ben niet zo'n computerfanaat.

Het plaatsen van foto's weet mijn vrouw wel hoe dit moet want die heeft zelf een eigen forum maar ik moet nog steeds foto's maken van mijn auto.

Chris

Welkom Fred! Veel plezier van je GLE :)

Fred korn

Even een paar foto's van mijn volvo.

The Saint

Mag jij wel in het stadspark komen met je auto?  ;)

Welkom op het forum Fred, en veel geluk met je 850!
No shirt no shoes, no pinball

)()()sT

Welkom hier... en voordat ik terug moet gaan zoeken  :eusa_shifty:

Is het goed gekomen met de 850? (Zo te lezen wel ;))

heutink

Hallo Fred, welkom hier,
Dat met die computer ken ik, ik ben wel wat jonger ( 56 ) , maar ik leer het van mijn dochters,
en met de 850 leer je ook wel, ik heb zojuist een lamp vervangen ( met wat moeite ) nu moet ik alleen nog leren hoe dat gaat met die fotos op het forum, maar gelukkig heb ik de handleiding al gevonden.
Binnenkort ga ik trouwens de gasveren van de achterklep vervangen..........
Ik hoop maar dat Paul Esveld dan thuis is.
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

hpkevertje

Hey Fred, welkom op 't forum.
Je leeftijd is nooit een excuus. Ik kan het weten, want ik ben net zo jong als jij. ;D

Het is niet mijn bedoeling om de computer te propageren maar wil je wel opmerkzaam maken op een aantal voordelen.

1. Je kan via de computer/forum veel te weten komen over je nieuwe aanwinst.
2. Telebankieren gaat veel gemakkelijker en sneller dan de traditionele manier. In de toekomst zul je overigens gedwongen worden.
3. Zoek je informatie, van welke aard dan ook? Googelen of zoeken via een andere zoekmachine geeft oneindig veel mogelijkheden.
4...........
5...........
Enz.

Je leert het wel, zelfs mij is het gelukt. Ik maak zelfs websites!!  ;D
Veel plezier van je 850.
Gr. Hans.