een goed forum :)

Gestart door Florian_Areiter, 21-10-2007 10:24:41

Vorige topic - Volgende topic

Florian_Areiter

Zoals wellicht bekend ben ik een newbie hier op dit forum. Zelf ben ik lid van de Saab klub in Denemarken en daar hebben we ook een site met en forum. Erg gezellig allemaal, en lekker informeel. Wel veel technische kennis aanwezig en enthousiaste gebruikers op het forum.

Nu ben ik sinds kort hier op dit forum ook aanwezig, na aankoop van een V70, en ik vind dit forum wel erg goed. :) In Denemarken is geen klub voor de 850 of de x70. hier moet je dan je aanmelden bij een algemene Volvo klub. Op zich niks mis mee, maar alles zit hier op een beduidend lager niveau dan in Nederland.

Zoals gezegd is dit forum veel uitgebreider, duidelijker en overzichtelijker dan bij ons! Vooral de draad(?) over de No-Go's vind ik erg goed. Op deze manier hebben mensen de mogelijkheid om zich enigszins te bewapenen tegen teleurstellende aankoop van een verwachtingsvolle Volvo. Ik ga dit voorstellen om dat bij onze website óók in te voeren!

Al met al wil ik eigenlijk gewoon even kwijt dat ik dit een heel goed forum vind! Hoop dat ik hier nog heel wat uren met plezier kan doorbrengen!

Mijn dank gaat uit naar iedereen die aan deze site op een positieve manier een steentje bijdraagt.

Ga zo door!!!!    :eusa_clap: