De mooiste Volvo's op een rijtje!

Gestart door V70rawd, 07-07-2003 12:13:30

Vorige topic - Volgende topic

Paul_H

Citaat van: Johann op 14-07-2003 15:44:03
Citaat van: Paul_H op 14-07-2003 12:50:33/ Ah.. ben niet de enige... maar waar zit je?
Ik heb 1500km gereden hoor in 15 uurtjes

Vlak bij Frejus/St Raphael.  Agay om precies te zijn.
Eerste wat we tegen kwamen in St. Raphael was een gele banaan estate JZ-VX-XX. (Met trekhaak)

Die Volvos zie je hier ook heel veel met een trekhaak!
veel 850s! Allemaal uit Nederland! Maar is leuk daar he!
Kan je ook skien in de winter!

Rudi

Johann,hoe lang blijf je daar?Volgend weekend kom ik ook die kant op denk ik[Zondag of Maandag,weet nog niet]  :)
Dr.Go-Fast...

Marc 0101.001

Reitse

ghghg... nét een beetje te ver weg ;)

Johann

Citaat van: Diablo op 14-07-2003 20:41:05
Johann,hoe lang blijf je daar?Volgend weekend kom ik ook die kant op denk ik[Zondag of Maandag,weet nog niet]  :)

Dan zit ik al in Parijs.

Pim_V70T5

Citaat van: Johann
Dan zit ik al in Parijs.
quote]

wat een leven eerst ff nieuwe V70 R inrijden naar Z-Frankrijk en dan weer naar Parijs. Je hebt het wel voor elkaar man. Kan ik een privetraining krijgen bij je in het (geld-) zakken vullen.

au revoir
Pim
sneller dan een nieuwe V70R

Johann

Als je wilt helpen zakken geld voor mij te vullen dan moet je maar even kontakt opnemen.. ;)

micdee

hoe wordt dat eigenlijk gedaan als een moderator off-topic gaat??? wordt-ie dan terechtgesteld door de andere moderators, of gaat het dan hetzelfde als bij de politie.... we hebben niks gezien of geconstateerd...  8) 8) :-X 8)

We kunnen ook het onderwerp veranderen natuurlijk... ;)

mario

Citaat van: micdee op 17-07-2003 00:54:02
hoe wordt dat eigenlijk gedaan als een moderator off-topic gaat??? wordt-ie dan terechtgesteld door de andere moderators, of gaat het dan hetzelfde als bij de politie.... we hebben niks gezien of geconstateerd...  8) 8) :-X 8)

We kunnen ook het onderwerp veranderen natuurlijk... ;)

Micdee,

Er is wel degelijk regelmatig contact tussen moderatoren, maar je kunt je voorstellen dat dit in de vakantietijd wat minder is  8), maar i.d.d. we dwalen in deze topic wel erg ver af  :-\, dus graag weer on-topic allemaal.
:) ;) :(

Johann

Ja, sorry... :(

Maar Mario kan heel goed splitsen. ;D

micdee

Citaat van: Johann op 17-07-2003 10:11:26
Ja, sorry... :(
excuses aanvaard hoor......... ;D ;D

Je bent ook niet de enige die hier schuldig aan was... maar er werd de laatste tijd "streng" op toegezien (ik spreek uit ervaring :-[)

Pim_V70T5

Citaat van: Johann op 16-07-2003 18:10:53
Als je wilt helpen zakken geld voor mij te vullen dan moet je maar even kontakt opnemen.. ;)

ALS IK DAN OOK EEN ZAKJE MEE MAG NEMEN VOOR DE MOEITE HEBBEN WE NU EEN DEAL
sneller dan een nieuwe V70R