Ik wil deze LED's ook op m'n V70!

Gestart door V70R, 22-10-2007 10:00:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

V70R

http://www.heicosportiv.de/nextshopcms/cmszoom.asp?id=5305

Ik wil graag deze LED's a la (997 Turbo / S5 / S6 ) ook, dan kan ik m'n mistlampen weghalen en hier remkoelingslangen voor plaatsen. Iemand een idee waar&hoe te verkrijgen?

V70R Saffron '98 FWD - MT
MTE custom mapping / Aluminium IC / Aquamist 1S / 465cc / MSD Blaster / Magnecore KV85 / HPI /  Ferrita 2.5" & 3" dp racecat / Veerpootbrug voor & achter / IPD stabilisator / KW V2 / AM DB9 330MM Brembo met S60R remschijven / Pagid Blauw remblokken

mehn


850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:


razorx


Turbo-Geek

Led's die als mistlamp moeten dienen (functioneel) dat zijn niet zomaar ledjes van conrad oid op een stripje  :eusa_naughty:
Zitten vaak in glas of een kunstof omhulsel waarbij het licht gericht kan worden en meteen erg modern staat.
Kan je nu al vertellen dat een stel reguliere witte ledjes op een balkje erg simpel en vooral goedkoop gaat staan.

Beste is om te kijken wat zo'n LED set origineel van bijv. zo'n audi bij de dealer moet kosten, dat dan pas maken en gebruiken op je volvo.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

innocenti


Barry_C70

#6
Look what I found



judging my the measurements, don't think they would fit anywhere that would look flush



Seem to fit well on a Golf though



instructions for installation: http://www.r32-club.de/showthread.php?t=9134

cas

#7
deze dan? misschien weer iets te recht....

die van de r6 zijn ruim  300 dollar!! echter, met de huidige koers... te doen...




Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

ewing

Dit is vergelijkbaar aan de LED's die bij de nieuwe Audi R8 onder het dimlicht zijn gemonteerd. Bij de Audi staat het wel 'vet', bij de Volvo weet ik het nog zo niet.

cas

#9
fotosoep!

VOOR




NA



andere  NA



sjoppen is verslavend  ;D   nu met ander koplamp en grill

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

daytonawim

Mm, niet slecht :-)

Ipv de hele dag met dim licht aan te rijden levert dit vast een kleine besparing op

Alleen jammer dat dan je mistlampen weg vallen :-(, maar ja hoe vaak gebruik je die.

reneetje

Echt afschuwelijk die kerstboom golf/kadett verlichting :'( :eusa_naughty:

Maar ja , ieder zijn meug........... :-[

Led verlichting op een jaren 90 model is gewoon not done............ :eusa_snooty:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Rayman

Als ik in een kermisattractie wil rijden koop ik wel een mercedes; vind het op de R8 eigenlijk al een beetje overkill als ik eerlijk ben. Op een 850/x70? Op dat vlak sluit ik me bij reneetje aan; not done.

Dark Side of the Force is German

Laserblue

Citaat van: Rayman op 06-11-2007 11:21:16
Als ik in een kermisattractie wil rijden koop ik wel een mercedes; vind het op de R8 eigenlijk al een beetje overkill als ik eerlijk ben. Op een 850/x70? Op dat vlak sluit ik me bij reneetje aan; niet doen.



mee eens (in deze versie)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

mehn

IK hoop dat dat meteen verboden wordt...als het dat niet al is.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: