Plannen veranderd....morgen kijken naar 850 estate tdi

Gestart door Bernesewolf, 22-10-2007 16:51:55

Vorige topic - Volgende topic

Bernesewolf

Zijn vandaag wezen kijken voor die zwarte 850 estate 2.0 20V, maar ondanks de full options viel de algehele staat van de auto tegen. Reed trouwens wel erg goed, maar hebben beslist hem niet te nemen.

Morgen gaan we naar deze 850 estate tdi kijken, en hebben hier een erg goed gevoel bij.

Dit http://www.kapaza.be/detail/6618574/  is de complete aanbieding, maar prijs is nog onderhandelbaar.

Heb het goede voorgevoel dat we morgen een 850 estate rijker zijn  ;D

Wagen zal gekeurd worden voor verkoop, en dan is het rijden maar......

rifwachter

succes met je keuze, is een mooie foto van een 850
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

de boekhouder

Stap je over van een 2,0 ltr. naar een tdi ?
Was die 2,0 op lpg ?

Tdi heeft iig. veeeeeeeeeeeeel meer koppel en kun je nog leuk chippen ook !

veel plezier morgen !
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

Marc O.

Succes morgen! Maar onthoud: er staan er veel tekoop (ook in B veronderstel ik), dus ga niet over 1 nacht ijs ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

JorritV70

het blijven leuke jongens die belgen een 2500 tdi T5 met 17 duims velgen  ;D

GRoet Jorrit

jero

Simplicity

he is blijkbaar vlak in de buurt :) ..... maar nooit gezien.....

Paco

Ludo

Citaat van: Bernesewolf op 22-10-2007 16:51:55

prijs is nog onderhandelbaar.

ik denk het ook, hij staat al een hele tijd te koop.
succes morgen.

Bernesewolf

Citaat van: JorritV70 op 22-10-2007 17:08:37
het blijven leuke jongens die belgen een 2500 tdi T5 met 17 duims velgen  ;D

GRoet Jorrit

Verklaar u nader ................ ;D

pimsam

Is bij het onderhoud de waterpomp vervangen? Anders kun je opnieuw beginnen. De vraagprijs vind ik aan de hoge kant. Ik heb een fractie meer betaald voor mijn V70 uit 1999.
Let ook op de 17" velgen. Op het gelijkvormigheidsattest is deze maat zeer waarschijnlijk niet vermeld en mogen ze er bij de keuring niet onderzitten. Dus andere velgen monteren en die moet je hebben en er elk jaar onder willen schroeven. Bovendien zijn het geen originele velgen en die zijn meestal minder prijzig.
Succes.

kyro

't is iig 'n mooi schip om te zien  :)

suc6 morgen !

Ludo

Citaat van: pimsam op 22-10-2007 22:00:26
Let ook op de 17" velgen. Op het gelijkvormigheidsattest is deze maat zeer waarschijnlijk niet vermeld en mogen ze er bij de keuring niet onderzitten.

jawel hoor, dat mag wél, mits je binnen de tolleranties blijft.

CiteerIndien de gemonteerde banden niet overeenstemmen met één van de banden vermeld in het PVG, COC, instructieboekje van de constructeur of op de originele sticker van de constructeur dient de buitendiameter van elke band overeen te stemmen met de buitendiameter van één van de banden vermeld in het PVG, COC, instructieboekje of originele sticker van de constructeur met een tolerantie van -2% en mee eens,5%.
bron: http://www.goca.be

Gunnar

Binnen de tolleranties die ludo aanhaalde, loopvlak van de band moet binnen de wielkasten blijven en banden mogen nergens aanlopen.

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

Bernesewolf

Bedankt voor jullie reacties, daar kan ik wat mee  8)

Hoe zit dat met die waterpomp vervangen? Is dat essentiëel?