KR@MMETJE met z'n S70 2.5D stelt zich voor...

Gestart door KR@MMETJE, 26-10-2007 20:32:32

Vorige topic - Volgende topic

KR@MMETJE

Beste Forumleden,

Eerst even een officieel voorstel-topic voordat ik losbrand met vragen...

Ik ben Mark Bruynen, ben 24 en woon in het limburgse Beringe. Ik ben sinds een week trotse bezitter van een S70 2.5D Europa Comfort Executive! :D

Ik heb anderhalf jaar geleden in m'n studenten-tijd een 440 luxury line gekocht waar ik altijd met veel plezier en weinig kosten in heb rondgereden. Ik ben nu echter anderhalf jaar aan het werk en kon me daarom een lekkere upgrade veroorloven. Dat de upgrade een volvo ging worden stond vast.
Ik ben met het volvo virus aangestoken toen ik op m'n 10e een radiografisch bestuurbare auto kreeg (bouwpakket Tamiya). Dit was niet zomaar een auto maar had de body van een 850 BTCC...

Omdat ik een 850 altijd een van de mooiste volvo's heb gevonden was het niet zo vreemd dat ik als upgrade voor een S/V70 classic ben gaan zoeken.

Na een zoektocht van ongeveer 2 a 3 maanden ben ik dus een zeer mooie S70 tegengekomen. Na het standaard proefritje, bandjes schoppen, rondjes lopen en over het leer wrijven heeft een aankoopkeuring bij de volvo dealer me doen besluiten de wagen te kopen.

Zoals gezegd is het een Europa comfort executive uitvoering, dus logischerwijs voorzien van alle luxe die ik me (op dit moment) kan wensen op zo'n auto. De auto heeft net 240.000 km gelopen en is dit jaar nog voorzien van z'n 240K beurt met dist. riem, waterpomp, gloeibougies en ga zo maar door. Dit heeft ervoor gezorgd dat de vorige eigenaar nog 2200 euro heeft moeten achterlaten bij de dealer voor deze service.

Onderstaande foto's zijn nog van de garagehouder waar ik de auto heb aangeschaft. Zelfgemaakte foto's zullen snel volgen...

M'n eerste project is trouwens het inbouwen van een Nokia CK-15W carkit...

Groetjes,

MarcoV

Mooie auto, weer zo'n geweldige S70 er bij hier, komen toch steeds meer mensen bij zinnen ;D
Veel plezier met de auto,

MarcoV

Chris

Mooie wagen, welkom op het forum! Veel rijplezier :)

KUKO (Rob)

Gefeliciteerd en gekocht in Spijkenisse zo te zien?

KR@MMETJE

Citaat van: KUKO (Rob) op 26-10-2007 20:51:49
Gefeliciteerd en gekocht in Spijkenisse zo te zien?

Inderdaad... Aardig eindje rijden voor een tweedehandsje maar ik kon hem niet weerstaan! Heeft er in ieder geval voor gezorgd dat de eerste rit er een was waar de auto voor bedoeld is... 160 km autobaan! Heerlijk!

Gunnar

Mooie wagen.
Pookhoes vervangen en zetels een kuurtje geven met collorlock, dan heb je bijna een nieuwe.
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

elianmars

Welkom!

Gefeliciteerd met de aanschaf van zo'n heerlijke diesel!  :eusa_dance:

Eddy

mooie auto,schitterend interieur.

heb zelf enkele weken terug een 850tdi gekocht en inmiddels 2200 km.met veel plezier gereden.

groeten Eddy