Ik denk de mooiste van NL ik ben er uit toch niet

Gestart door Estate 2.3 Turbo, 27-10-2007 21:42:22

Vorige topic - Volgende topic

Estate 2.3 Turbo

Kwam deze tegen tijdens surfen op internet.
http://www.autohan.nl/index.php?module=aanbod&id=27

Prachtig,ik heb niets met dit exemplaar te maken of met dit bedrijf kwam hem bij toeval tegen.
Alleen een R zonder spoiler? :eusa_snooty: :eusa_snooty:

mehn

Citaat van: Estate 2.3 Turbo op 27-10-2007 21:42:22
Alleen een R zonder spoiler?

Euh ja? Waarom niet?

Als het al de mooiste is is het de mooiste van Duitsland ::)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

-D©©©L-

Citaat van: heutink op 10-10-2007 17:55:25
Wat vinden jullie hiervan ??

VOLVO 850 2.3 TURBO 20V ESTATE R AUT4                 
Prijs   € 16.950        Transmissie     Automaat       
Bouwjaar        10-1996 Aantal versnel.       
Km stand        55.200  Motorinhoud     2316 cc
Brandstof       Benzine Vermogen        225 pk
Carrosserie     Stationwagen    Gewicht 1616 kg
Aantal deuren   5       APK     Bij aflevering
Kleur   Grijs Metallic  BTW/marge       marge-auto     

Opties & accessoires:                 
ABS, alarmsysteem, boordcomputer, buitentemp. meter, centr. deurvergrendeling afst.bed., cruise control, deelb. achterbank, dubbele airbag, elektr. ramen voor + achter, elektr. buitenspiegels, geregelde airco, getint glas, dakrailing , lederen bekleding, lichtmetalen velgen , metallic lak, mistlampen, radio/CD, sportstoelen, stuurbekrachtiging, traction control, voorstoel(en) elektr. verstelbaar, voorstoel(en) elektr. met geh..               

Bijzonderheden:               
Collectors item in deze staat en NERGENS anders te vinden in deze staat en km-stand. Van 1e eigenaar gekocht in ABSOLUTE nieuwstaat verkerende zeldzame 850R. Uitsluitend in onderhoud geweest bij de Volvo dealer. Full options uitgevoerd. Uniek en eenmalig aanbod.                 

AutoHan
Weerenweg 35 c
1161 AG Zwanenburg
tel 06-52421865
fax 023-5377405
info@autohan.nl

Estate 2.3 Turbo

Al ging ik als ik toch dat geld ging uitgeven voor de V70R die ze ook hebben staan

mehn

Tsja, zoals al eerder gezegd is dit een erg slechte advertentie waar nogal wat fouten in staan. Niet echt goede reclame als je naar de toon van de advertentie kijkt.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

michiel

Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Estate 2.3 Turbo

Heb het over de auto niet de advertentie
De kilometerstand is in iedergeval  uniek

whachamacollit

Prachtige wagen waar in de ogen van kenners van alles mis mee is... Prijs is niet mis iig! pfft!!

"Is het sap het knijpen waard"

razorx

Burp! :-X

De bekende doffe achterlichten bij de eerste klik.
Geen spoiler, hmm. e.t.c. etc.

Burp, burp, burp, de prijs, braaaahh, bup, burp

t5karel

De kleur staat me ook een beetje tegen,als ie zwart of rood was geweest was ie mooier.Voor de rest is het een knappe wagen.Knal er nog een mile of 10 tegenaan voor onderstel en tuning [optisch en motorisch]en je kunt jaren vooruit :eusa_think:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

FelixB

Is dit niet al het tweede topic over deze auto?  :eusa_think:

Als ik zo kijk naar die 'hak-slijtage-plek' bij het rempedaal betwijfel ik die kilometerstand...  :evil:

PS als het een NL-auto geweest was in het rood of turqoise was die zijn prijs wel waard geweest, maar nu.... (die éne gek vinden...)
855R & C70 T5 cabrio automaat

Ronbroek

Citaat van: FelixB op 27-10-2007 22:21:03

Als ik zo kijk naar die 'hak-slijtage-plek' bij het rempedaal betwijfel ik die kilometerstand...  :evil:

Misschien istie van een cowboy geweest met van die sporen aan zn laarzen  :eusa_think:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

t5karel

Citaat van: Ronbroek op 27-10-2007 22:24:19

Misschien istie van een cowboy geweest met van die sporen aan zn laarzen  :eusa_think:
Jiiiiiiihaaa ;D.Hortsik!!! :evil:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

FelixB

Citaat van: t5karel op 27-10-2007 22:25:43
Citaat van: Ronbroek op 27-10-2007 22:24:19

Jiiiiiiihaaa ;D.Hortsik!!! :evil:.

Géén foto van de hemel met afdruk van zijn Stetson   :eusa_dance:  ;D
855R & C70 T5 cabrio automaat

daytonawim

Mm, grijze dop op het expansievat , die zou bij normaal onderhoud toch voor een
groene vervangen behoren te zijn