automaatbak

Gestart door Evert R, 28-10-2007 11:54:14

Vorige topic - Volgende topic

Evert R

hallo allemaal ik had een vraagje , als ik rustig rij is het overschakelen van de automaatbak heel soepel maar als ik door trap begint hij te stoten met overschakelen

-D©©©L-

Evert R

Florian_Areiter

... en wat is nu de vraag???    ???

Evert R

dat stoten met overschakelen is dat te verhelpen gr

t5karel

Is de wagen gechipt?
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Evert R

ja 310 pk volgens de vorige eigenaar

animalT5R

Misschien een idee om volgende keer zoveel mogelijk gegevens bij je vraag te zetten om een zo duidelijk mogelijk [en sneller] antwoord te krijgen  ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

-D©©©L-

IS jou bekent of er software in zit voor een AT-bak ?

Brambo67

Kan geen 5-bak zijn; Saffron is alleen geleverd met de AT4. Kan van alles zijn. Misschien de bak 'flushen'. Je kunt alvast de bakolie checken (kleur olie, geur olie) Hoeveel km heeft je auto gelopen, is de bak al eens gereviseerd etc.  Er zijn heel veel berichten over V70 classics (dit forum, v70r.com, volvo-forums.org.uk, volvoforum.nl en .de, motortalk.de. Daar moet wat te vinden zijn over haperende bakken. Over het algemeen hebben de Volvo bakken moeite om met name het toegenomen koppel NA tuning te verwerken. Je ziet ook dat de eerste 850 T5R 'slechts' 225 pk levert. Pas vanaf de laatste classic (met de AW50AWD-bak) is er zelfs geen handbak meer en is het aantal pk's en koppel meer. Ook deze bak staat er echter om bekend dat ie moeite heeft als je de kick-down intrapt bij een getunede auto. Ik kan het weten want rij er zelf in één. Ook Rudi kan dit beamen. Korto, heel veel redenen,oorzaken,problemen noem maar op. Het kan dus echter ook de beheersing van je rechter voet zijn die soelaas biedt ;D
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!