Olive T5R te Hoorn

Gestart door T5R CY, 28-10-2007 12:42:30

Vorige topic - Volgende topic

T5R CY

Op marktplaats, groene t5r uit italie 2.0 168.00 km geen boekjes,  3950 eurie.

Vanmorgen wezen kijken, ziet er goed uit wel meegespoten bumpers verder geen schade
Moet beurtje hebben nog wat klein onderhoud

enige wat ik niet begrijp. turbodruk meter staat helemaal naar links ofwel horizontaal. Bij volledig tot de bodem komt de meter in het grijze gedeelte van de turbodruk, dus totaal niet in t witte gedeelte

Heb ook niet het idee dat "ie"echt meedoet, maar je  hoort m  wel fluiten / afblazen

Iemand een ideetje wat het zou kunnen wezen ??

matRRR

turbo kaduuk?! is waarschijnlijk de reden waarom de vraagprijs zo laag is, en daarnaast is er dan nog de mogelijke oorzaak van de kapotte turbo( smering/koeling).

als er gescheurde slangen waren, dan was je turbodrukmeter bij stationair lopen meer naar het midden/ de nulstand gaan staan ivm verminderd vacuum bij de lekkage.

Daarnaast kan de cylinderinhoud een indicatie geven van de betrouwbaarheid van de kilometerstand. ( de zogenaamde "eerlijke"italiaan, deze mythe is een broertje van de onbevlekte ontvangenis.... ;) ;D )

myth= busted
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

mehn

Een DOP T-5R uit Italiƫ met gespoten bumpers...komt me bekend voor geloof ik.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Amazon

Staat zeker al vanaf juli te koop, soms met vraagprijs eerst 5k en nu krap 4k en soms zonder prijs.

Hoeft niets over de kwaliteit te zeggen, maar een aantal gegadigden heeft hem toch al laten staan.....
Bigger and better!

Spin!

Citaat van: mehn op 28-10-2007 21:41:15
Een DOP T-5R uit Italiƫ met gespoten bumpers...komt me bekend voor geloof ik.

DAARISTIEWEER!!!!!!  :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

www.vm-parts.nl

thuur

Citaat van: T5R CY op 28-10-2007 12:42:30

enige wat ik niet begrijp. turbodruk meter staat helemaal naar links ofwel horizontaal. Bij volledig tot de bodem komt de meter in het grijze gedeelte van de turbodruk, dus totaal niet in t witte gedeelte

Met motor uit moet de meter verticaal staan. Is dat niet zo dan denk ik dat het metertje er eens af is geweest en niet goed teruggezet.

Misschien eraf gevallen met terugdraaien van de km-stand? :evil:

Gr ;)

pwassink

Trek even de inlaatpijp eruit en kijk daaronder eens goed..

Daar zit in de hardline-leiding een rubberen koppelstukje , das de leiding naar de turbodrukmeter alle kans dat die kapot, los en of halfgaar is ..  :eusa_whistle:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

HaRdCoRe-WeZ

Ach jezus, dat hok, lekker laten staan.