alleen maar stille banden??

Gestart door De uil, 30-10-2007 22:35:12

Vorige topic - Volgende topic

De uil

Hoorde gisteren (ik meen journaal) dat het ministerie van verkeer en waterstaat overweegt om alleen nog maar "stille banden" toe te laten op de nederlandse wegen. Dat bespaart heeeel veel geld op de aanleg van geluidsschermen!
Weer zo'n visieloze opmerking? Of gaan we binnenkort echt alleen maar met fluisterbanden rijden. ???

-D©©©L-

sterker nog, ze gaan proberen het europees te maken.

Alleen in .nl gaat niet lukken. Hoe wil je dat handhaven ?

elianmars

Volgens mij maken de banden tegenwoordig sowieso geen geluid meer.........

Of maken jullie banden wel geluid als je in de file staat?  :eusa_think:

Clapton

Citaat van: De uil op 30-10-2007 22:35:12
Hoorde gisteren (ik meen journaal) dat het ministerie van verkeer en waterstaat overweegt om alleen nog maar "stille banden" toe te laten op de nederlandse wegen. Dat bespaart heeeel veel geld op de aanleg van geluidsschermen!
Weer zo'n visieloze opmerking? Of gaan we binnenkort echt alleen maar met fluisterbanden rijden. ???

je mist de essentie, nl. geluidsschermen moeten worden betaald door de staat, middels belastingen, banden moeten worden betaald door de gebruikers, wij dus....  gewoon een ordinaire verkapte belasting / kostenverhogende maatregel.

cas

pffft... ik heb superswampers onder mn dodge liggen, de noppen zijn zo groot als je vuist.... stil is het niet, bij lange ritten doe ik een zon profie klm gehoorbeschermer op! hoop dat dit niet doorzet... want met wegbanden kom ik niet door de blubber  :eusa_naughty:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

FelixB

iksnapputniet de P6000's onder mijn C70 cabriolet passen niet bij de geometrie van de (achterwiel)ophanging.
Dus als die commissie zegt dat dit een stille band is, maar juist cupt op een C70?
855R & C70 T5 cabrio automaat

Enno

Citaat van: FelixB op 31-10-2007 00:54:24
iksnapputniet de P6000's onder mijn C70 cabriolet passen niet bij de geometrie van de (achterwiel)ophanging.
Dus als die commissie zegt dat dit een stille band is, maar juist cupt op een C70?

zijn maar weinig stille banden dan over de gehele levensduur van een band......

Uiteindelijk denk ik dat je dan toch voornamelijk bij michelin blijft komen......

Snellebaksteen

Als de overheid nou eens stopt met het plannnen van nieuwbouwwijken langs snelwegen wordt er ook niet over herrie geklaagd. Zelfde geldt voor Schiphol trouwens. Gewoon geen nieuwe huizen meer in de buurt bouwen. Geeft alleen maar ellende.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Misha

En als de banden dan stil zijn..
Dan moeten we aan de fluisteruitlaten..

en als die dan stil zijn...
Mogen er geen diesels meer rijden..

En als het dan weer stil wordt..
Mogen we alleen nog maar 3 cylinders met 1 liter inhoud

En als dat dan weer stil is...
mag er geen audio meer in de auto..

En als dat dan weer gebeurd is...
mogen we niet meer praten of zingen in de auto...

En als dat dan zo is...
etc..etc... etc...

Wat een onzinregel zeg...
Alsof dat iets uitmaakt..
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Freakybaby

Ze zouden mensen die overal over zeuren moeten verbieden om zich over de weg te verplaatsen.. Die wegen waren er al toen de meeste mensen daar gingen wonen.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

robbie409

Straks moet ik een geluidsdemper op mijn turbo van de milieu-maffia...