Ivanzoomski stel zich voor

Gestart door Ivanzoomski, 31-10-2007 09:23:24

Vorige topic - Volgende topic

Ivanzoomski

Bedankt! Nee, geen persoonlijk letsel gelukkig. Wel parkeerschade (eigenlijk heeft m'n vriendin het gedaan maar wilde haar een b-tje buiten schot houden, aardig gelukt tot nu toe dan), achterportiers heeft nu een deuk en kras (lees: hele grote en brede kras) en het achterscherm is ook bekrast. Was al geen nette auto hoor, maar toch altijd zonde.

Maar veel belangrijker, inderdaad, extra reden om een andere auto te kopen!

Had zelf al een sheetje gemaakt voor de LPG berekening, maar het 2e sheetje van de link is echt heerlijk uitgebried zeg! En inderdaad, sneller terugverdient dan gedacht  ;D  < big smile indeed.

Met name verbruik is een kritisch onderdeel in de berekening en dat had ik iets lager staan. Dus snel op zoek naar een onzuinige auto dan is de LPG installatie sowieso verantwoord  :P

Heb geen haast ofzo, maar geduld wordt toch wel op de proef gesteld met het zoeken naar dat ene mooie exemplaar. Neigde de laatse paar dagen weer iets meer naar de Xedos, maar nu ik hier op het forum lees en kijk gaat het weer richting Volvo  :eusa_think:

Ivanzoomski

Het is gebeurd... ik heb een auto gekocht en het is geworden:

Een donkergrijze Volvo 850 Estate 2.5 10v  ;D  ;D

Gisteren gekocht dus ik kan nog er niet veel zinnigs over zeggen. Hij heeft nog net net geen 2 ton gelopen, rijd op benzine en ziet er redelijk netjes uit. Geen nieuwstaat, dus een enkel krasje en een enkel deukje, maar absoluuut een mooie auto om te zien!

Verdere opties zijn een grijs/creme interieur, gescheiden automatische airco, automaat, elektrische ramen voor, boordcomputer en een bekerhouder. De armleuning van de achterbank kan ook gebruikt worden als kinderzitje, dat had ik nog nooit gezien! Ik weet nog niet precies welke uitvoering het is maar moet nog even de codes enzo bekijken.

Heb van te voren even gekeken bij de no-go's en de aandachtspunten hier op het forum, bedankt daarvoor want dat is errug handig!! Toen de motor werd gestart en ik een proefritje ging maken (alleen!) was hij eigenlijk al verkocht. Motor lijkt echt perfect te lopen en schaken ging zo soepel, zelfs van de 1e naar de 2e geen enkele hapering.

Nu dus de trotse eigenaar, 626 ingeruild dus ook daar vanaf. Heb pas een b-tje gereden, 2 rammeltjes ontdekt en een klein piepje bij remmen bij zacht afremmen. Maar wat een stilte, wat een comfort! Alleen hoop ik dat de verbruiksmeter niet zo betrouwbaar is want die is niet flauw  ;)

Nu dus nog op benzine, dit kijk ik een paar maanden aan, afhankelijk van hoe hij bevalt en hoe zuinig hij is gooi ik er een G3 installatie in. Kan ik ondertussen mooi even prijzen vergelijken. Moet zeker lukken voor 2000,- !

Voel me nu al wel een volwaardig lid van het forum  ;D

FGG

Citaat van: Ivanzoomski op 27-11-2007 13:47:02
Kan ik ondertussen mooi even prijzen vergelijken. Moet zeker lukken voor 2000,- !

Informeer eens bij vd Helm, in Hengelo. Ik had de installatie voor 1450,-

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Eugene

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst

If it's not blown, it sucks...

850blues

Welkom hier!

En nu lekker Roffelen, want dat gaat met een 2.5 10-klepper het best ....
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

Ivanzoomski

Een beetje laat misschien, maar eindelijk heb ik foto's gemaakt van mij roffel  :eusa_dance:

Ik rijd er nu zo'n 2 maanden in rond en hij bevalt prima, wat voor velen niet als een verrassing zal komen  8)  Veruit de fijnste auto die ik ooit heb gehad en kan er ook niet mee wachten om er lekker mee op vakantie te gaan naar het zuiden. Dat duurt trouwens nog ff, maar toch.

The Saint

Mooi!! Ziet er erg netjes uit allemaal!

en je woont ook aardig..
No shirt no shoes, no pinball

Ron 123gt

Zeker een mooie ! Mooie kleur en velgen ook.

Veel plezier ermee!

Ivanzoomski

FGG

mooimooimooimooimooimooimooimooi!

Goede kleur in combinatie met dat beige interieur. Velgen zijn goed! Bijna Cetussen!  :evil:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Ivanzoomski

Bedankt allemaal hoor!

Moet er wel bij vermelden dattie er op de foto's goed uitkomt. Helaas zit er op de rechterzijde een hele lange "sleutelkras" vanaf het achterportier tot aan het tankklepje  :'( :'( :'(  Als je heel goed kijkt zie je hem zitten. Was al toen ik hem kocht en kan prima mee leven hoor, maar het ontsiert wel.