Tales of the RatFink's 855 R

Gestart door RATFINK, 31-10-2007 22:48:31

Vorige topic - Volgende topic

RATFINK

Hoi Inne,

Heb een verzoekje, kan jij een energielabel G sticker maken?

Zit een voorbeeld in de bijlage, rode balk met een G uitgesneden. Hij moet op de achterruit dus 20 a 30 mm hoog moet voldoende zijn denk ik en dan 80 a 100 mm breed.

Alvast bedankt voor de moeite!

Grtz

Jurgen

Zo heb ik mijn wens duidelijk gemaakt, weet natuurlijk wat het formaat is geworden op de website. Lengte van 15 cm lijkt me toch geen probleem of is hij ook hoger geworden. Foto van jullie sticker?

jrkalf

Jurgen, briljant. Die ga ik ook maar eens bestellen... Of geldt dit niet voor LPG rijders? ;D

We hebben je gemist afgelopen zaterdag in Waddinxveen. Druk weekend gehad?
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

RATFINK

Citaat van: jrkalf op 10-05-2011 23:06:54
Jurgen, briljant. Die ga ik ook maar eens bestellen... Of geldt dit niet voor LPG rijders? ;D

We hebben je gemist afgelopen zaterdag in Waddinxveen. Druk weekend gehad?

Ja kan je zeggen, heb het ook helemaal gemist  :(

Zaterdag de hele dag in het hoge noorden geweest op familiebezoek en zondag de R van wat dooie vliegen ontdaan. Ach ook op LPG is hij toch niet echt zuinig dus dat label G verdient hij wel  ;D

jrkalf

Ik doe zo'n 1 op 8 op gas, rijdt heerlijk ;D
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Justin-850

Bij mij is ie ook binnen :D Maar ook hier staat er "energielabel" boven, maar dat vind ik dan wel weer geinig ;D

Hij lijkt bij mij ook groter dan 10cm, maar heb het nog niet nagemeten....

ook nog niet geplakt trouwens :eusa_silenced:

Zal een foto plaatsen als ie d'r op zit ;)

Gr. Justin

RATFINK

Zo vandaag maar eens weer met de R aan de gang geweest, over twee weken moet hij eindelijk weer eens de benen strekken en dan moet hij wel weer tip top zijn.

Vandaag voor de remmen aangepakt, klauwen zaten vast maar gelukkig had Dirk nog wat liggen en samen met nieuwe schijven en blokken kan hij er voorlopig weer tegenaan.

Andere veren voor al een tijdje geleden vervangen maar eigenlijk niet met het gewenste resultaat, staat wel ietsje lager maar je moet wel heel goed kijken. In ieder geval niet 20mm extra  :( maar goed de originele R veren hebben een nieuwe eigenaar en misschien zakken ze nog iets in. Ook een nieuwe eigenaar heeft de carbon achterspoiler, lag maar te liggen en toch eigenlijk niets voor mijn R'tje.

Gister toch maar weer V70 classic achterlichten weten te scoren, in Kockengen zit een 740/940/960 handelaar en die had er nog twee liggen voor een prikkie  ;D dus die zitten er nu ook weer in.

Verder twee Volvo emblemen (i.p.v. richtingaanwijzers) en een Turbo embleem in de States weten te bemachtigen dus ben weer lekker bezig met de DOP.

Verder ben ik druk op zoek naar een Cannondale Volvo mountainbike van de late jaren negentig, leuk voor erbij!

en misschien alter1 koplampen monteren, al is het alleen maar om de puristen te zieken

daytonawim

RATFINK

Citaat van: daytonawim op 18-06-2011 22:15:42
Das een eitje  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

http://link.marktplaats.nl/454772384

Ja die had ik al gezien maar die is mij net te netjes, ik heb er liever een waar ik wat aan moet doen  ;) of een echte wedstrijdfiets met een historie. In de states kan je wel eens wat aantreffen.

RATFINK

Al een tijdje geleden maar toch maar even een update  ;)

Gladde daklijsten stonden al een tijdje op mijn verlanglijstje maar de vraagprijzen waren mij een beetje te  :eusa_think:

Tijdje terug een setje kunnen scoren voor een leuk bedrag en met behulp van een paar forumleden heb ik ze in ontvangst kunnen nemen. Natuurlijk moeten die dan toch zo snel mogelijk op het dak en gister was het dan zover.

Wilde ze eigenlijk pas monteren als hij wat lager bij de grond zou staan maar zolang kon ik niet wachten. Wacht al een tijdje op een bericht dat ik twee losse schroefvoorpoten kan bestellen. Kunnen een dezer dagen binnenkomen.

Qua velgen gaan we eens van het originele pad, de Volan's moeten worden opgeknapt en daarom heb ik dit setje Fondmetal's gekocht. Velgen zijn gespoten in grigio opaco van Piaggio en zullen binnenkort worden voorzien van nieuw rubber.

Lekker kontje  ;D

elianmars

Zoals ik van de week al zei:  :eusa_drool: !

dielie850

Normaal vind ik met roofrail mooier maar ik vind het bij deze toch wel mooi staan hoor :eusa_clap:

JeffreyC

Ik vind dit veel mooier staan als met rail!
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

arjen850

Citaat van: V70 2.5T op 28-06-2012 21:41:26
Ik vind dit veel mooier staan als met rail!

Ik niet, maar neemt niet weg dat het een plaatje is.. Al moet hij dan wel op de Volans staan uiteraard ;D

)()()sT

Idd. veel mooier 8)

En gelukkig nog de oorspronkelijke koplampen :evil: ;D