officieel volvo eigenaar! een v70T

Gestart door cas, 01-11-2007 20:38:34

Vorige topic - Volgende topic

cas

ja, ik heb er vanmiddag 1 gekocht! hier de advertentie nog ff.... hij is zeer  netjes, komt van een arts, heb hem zelf gezien, en de hele km history zit erbij. hij is volvo liefhebber, de v70 heeft ie ingeruild op een xc90.

paar minpuntjes, kapotte voorruit, vandaag gebeurd bij poetsbedrijf.... en knipperlicht naar rechts wil niet...

verder loopt hij netjes en gaat af als een beest! dr zitten splinternieuwe schijven op rondom en bandjus. recent ashoezen vervangen en stuurhuisnogiets...  wordt morgen afgeleverd als het goed is  :eusa_dance:

alleen... onder de kap stond dus geen Turbo op het luchtfilterhuis. ik begrijp denk ik nog steeds niet het verschil.

er is dus een 2,5 T en een 2,5 T5??

maar hij rijdt mij al snel genoeg zo, en t scheelt ook in brandstof (mis)gebruik  ;D

http://auto.marktplaats.nl/volvo/120378299-volvo-v70-2-5-t-aut-airco-trekhaak-apk-05-2008.html?

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

innocenti

elianmars

T-5 heeft een 2.3 motor  ;)

Gefeliciteerd met de aanschaf! Mooie wagen!  :eusa_clap:

cas

maar ik kan wel een type T hebben? want dat staat achterop de auto...en ja... je kan er op plakken wat je wilt...

oww...

heb em overigens niet voor die prijs gekocht hoor!!

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

mehn

Aan de omschrijving te zien is het een 2.5T 193pk

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Turbobiker

2.5T is een lagedruk turbo motor, levert al veel trekkracht bij lage toerentallen, echter minder topvermogen.

T-5 is de echt snelle uitvoering, meer topvermogen.

Succes met je wagen.
De Tussenpaus

reneetje

Citaat van: cas op 01-11-2007 20:38:34
ja, ik heb er vanmiddag 1 gekocht! hier de advertentie nog ff.... hij is zeer  netjes, komt van een arts, heb hem zelf gezien, en de hele km history zit erbij. hij is volvo liefhebber, de v70 heeft ie ingeruild op een xc90.

paar minpuntjes, kapotte voorruit, vandaag gebeurd bij poetsbedrijf.... en knipperlicht naar rechts wil niet...

verder loopt hij netjes en gaat af als een beest! dr zitten splinternieuwe schijven op rondom en bandjus. recent ashoezen vervangen en stuurhuisnogiets...  wordt morgen afgeleverd als het goed is  :eusa_dance:

alleen... onder de kap stond dus geen Turbo op het luchtfilterhuis. ik begrijp denk ik nog steeds niet het verschil.

maar hij rijdt mij al snel genoeg zo, en t scheelt ook in brandstof (mis)gebruik  ;D

http://auto.marktplaats.nl/volvo/120378299-volvo-v70-2-5-t-aut-airco-trekhaak-apk-05-2008.html?

Ingeruild??  Vreemd, auto staat nog maar net op zijn naam ,evanals de andere 6 wagens die deze man te koop heeft, en de`RDW geeft onbekend op bij het motortype en vermogen ::) ???

Niet ff onder de kap gekeken om te zien als dit idd om een geblazen uitvoering gaat?
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

cas

Citaat van: Turbobiker op 01-11-2007 20:47:01
2.5T is een lagedruk turbo motor, levert al veel trekkracht bij lage toerentallen, echter minder topvermogen.

T-5 is de echt snelle uitvoering, meer topvermogen.

Succes met je wagen.

aha,

dus alleen bij de t5 staat er turbo op het luchtfilterhuis, of was dat bij de 850.... maarr ik izzer zeerrr blij mee!
nu eerst een nieuwe voorruit, want mn verzekering dekt die dus niet...

en knipperlicht is iets met de schakelaar denk ik, want de alarm lichten doen het (gelukkig) wel.

cas

Citaat van: reneetje op 01-11-2007 20:50:35
Citaat van: cas op 01-11-2007 20:38:34

Ingeruild??  Vreemd, auto staat nog maar net op zijn naam ,evanals de andere 6 wagens die deze man te koop heeft, en de`RDW geeft onbekend op bij het motortype en vermogen ::) ???

Niet ff onder de kap gekeken om te zien als dit idd om een geblazen uitvoering gaat?

hij is ook handelaar, hij heeft hem van de arts, maar dit bedrijf doet in principe alleen import uit duitsland in dure luxe autos. deze was ingeruild op de xc90. heb daar zijn koopcontract zelfs van gezien, en zwart op wit correspondentie. dus dat zit wel goed.

de auto staat nog niet op mijn naam. maar heb alle papiertjes hiero :-)

staat inderdaad weinig op rdw site, maar dat komt veel voor, want heb vrij veel volvos al getjekt op de site.

Oei,

onder de kap gekeken om te zien of het een geblazen uitvoering is? dat moet je me even uitleggen...

onder de kap heb ik zeker wel gekeken. leek allemaal origineel te zijn, riem vervangen bij 230dkm. geen sporen van schade.

motor ziet er zelfde uit als die van deze advertentie volgens mij, alleen mis ik het luchtfilter op deze piccas rechts....

linkie!!   http://auto.marktplaats.nl/schadeauto-s/125970202-volvo-v70-2-5-t-bj-1997-koppakking-kapot.html?

rifwachter

gefeliciteerd met je aankoop !
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

reneetje

Even over de motor heen buigen en je ziet daar zo de turbo zitten (als het goed is dan , he ;))
Oftwel even controleren als het een turbo (=geblazen) uitvoering is, de turbo zit tussen de motor en het schutboard.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

elianmars

Lijkt me toch dat je 't duidelijk voelt als er een turbo aanwezig is? Bij welk toerental zal de turbo inkomen bij de 2.5T? 2000?

cas

ook al is het geen turbo... ben ik de boot ingegaan met 4350 euro?

wepster

congradts met je lpt
hij heeft dus de 193 pk uitvoering onder de kap als het aantal killowatt kloppen wat er op de advertetie staat.
ik hoop dat je vele en veilige kilomiters tegemoet gaat