interieurverlichting

Gestart door 3581, 01-11-2007 22:37:44

Vorige topic - Volgende topic

3581

leuk die interieur verlichting, drie standen bij geen enkele stand verlichting nog twee knoppen, maar ook daar geen licht. deur open deur dicht helpt ook niet echt. Motorkap open en ja  de binnen verlichting van de achterklep doet het rare combinatie.
Lv La Rv Ra doet niets met interieur verlichting Ak wel samen met dus de motorkap
wel branden voetverlichting en rode deurlampen.
Wel heeft vorige eigenaar er een gsm ingebouwd  zichtbaar gedeelte perfect afgewerkt onzichtbaar maar in middels gelokaliseerd de rest in de vorm van een grote zwarte doos onderhet dasboard links naast het stuur tussen de kabelbomen en dergelijke gemoffeld wellicht dat dat er iets mee te maken heeft.
Fijne roffel 850 2.5i  gasgestookt en al 400.000 op de teller, meer van dit soort kleine grote problemen.
wel licht ondanks de vele verlichtings ideeen  heeft iemend nog een sugestie. ???
®©

Snellebaksteen

Suggestie: Interpunktie??
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

3581

®©

-D©©©L-

Hoofdletters, interpunktie en kijken of de gloeilampjes niet stuk zijn. Er kan ook nog een stekker los liggen ofzo. 

Snellebaksteen

Citaat van: 3581 op 02-11-2007 22:50:57
geen goed antwoord

dan niet toch welkom misschien losse draad of niet als toch maar waar dan zoeken maar.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

3581

Interpunctie, Hoofdletter, ik zal duidelijk zijn.
Interieurverlichting werkt niet. Ik heb de schakleaar uit elkaar gehaald er blijkt geen goede doorverbinding te zijn in de hoofdschakelaar.
Moet er blijkbaar zijn. Een nevenschakelaar ook al defect, blijft niet meer hangen.
Deze kun je ook  uit elkaar halen maar, wordt echt priegelwerk. lampjes van gordel ook al defect.
Ben naar volvo getogen en heb een hele nieuwe plafonier gehaald
Ik kom nog wel meer dingen tegen.
®©

-D©©©L-

Ok dan, dit probleem is nu dus opgelost ?

3581

Kan dit niet bevestigen noch ontkennen, Onderdeel besteld moet nu enkele dagen geduld bewaren
®©

thuur

Aha, haperende schakelaar komt wel eens voor. Rag eens flink op de knop: hard en vaak van de ene naar de andere uiterste stand. Kijk of je verschil merkt.

Gr ;)