Weer een chiptuning vraagje

Gestart door Dennis, 26-06-2003 22:15:04

Vorige topic - Volgende topic

Dennis

Ik zit al een tijdje te twijfelen om mijn auto te chiptunen
maar de hoge prijs weerhoud mij hier steeds van.Nu zit ik regelmatig op Amerikaanse volvo forums en daar zijn ze zeer te spreken over het merk" Upsolute " deze chips zijn ook in Nederland leverbaar en kosten E 290,-
ex montage.Heeft iemand ervaring met dit merk of geld hier goedkoop is duurkoop.Ik hoor graag jullie mening hierover.

Dennis

Niemand hier een mening over? Of hebben jullie allemaal Rica en ET aandelen  ;D

gelebanaan

Tsja, dat is het denk ik. Wel grappig overigens.  :)

Rudi

Goedkoop is altijd duurkoop.

Het blijft gevaarlijk want als je eenmaal begint kun je haast niet meer stoppen ;D,maar als je de komende tijd verzekerd bent van een vaste baan is er op zich niks aan de hand 8) tsja en als je het kunt betalen en je bent een liefhebber moet je ,t er gewoon voor over hebben ;)
Dr.Go-Fast...

Marc 0101.001

Dennis, door wie je het ook laat doen; je zult altijd versteld zijn in wat voor een beest de auto is veranderd! Als je al dacht dat 250pk en 350Nm veel was....  ;D Zoals Diablo al zegt: "het werkt verslavend". Wel een prettige verslaving. Koop wel meteen een goede radardetector!  ;)

s©ub@

... en een downpipe; een open luchtfilter, andere koppeling, andere veering, andere... sugt

LOL

upsolute levert in nederland pas vanaf €450 hoor; goedkoper zul je ze denk ik nergens vinden. dit is ook exclusief rollerbanktest enzo...
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!