Monster900 in een 850 nu met foto's

Gestart door monster900, 09-11-2007 18:49:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

monster900

Nu, ik hoop hier op dit forum (wat imho zeer nuttige info zal bevatten) eea aan info te kunnen vinden, voordat het in rook opgaat...

Hopelijk krijg ik niet te veel problemen met die van mij...

Racingbrick

Achteraf beetje spijt dat ik geen stationswagenuitvoering genomen heb.
Wbt het forum, hier ga je een macht aan zinnige info kunnen vinden, en de expertise hier is ongekend hoog.
Doe daar je voordeel maar mee.


monster900

Ik heb een tijd met een Scorpio Clipper gereden, een 2.5 TD, en niets als ellende mee gehad, gelukkig ook een forum/mailinglist gevonden, waar ik iedere keer de nodige kennis kon terugvinden, hopelijk heb ik het hier niet zo vaak nodig...

ewing

Citaat van: monster900 op 12-11-2007 23:50:10
Break, Estate, Avant, Variant, SW, Clipper, whatever, ik heb er lekker veel plaats in!

Je hebt helemaal gelijk! Geniet van het Volvo-gevoel!

breakman

zozo niet alleen een landgenoot maar ook nog eens een stadsgenoot ! Van waar ergens in Genk ben je ?
Zeker een forumsticker aanschaffen dan zullen we elkaar vst en zeker wel eens spotten !

en proficiat met je aankoop natuurlijk !!

veel rijplezier !  8)

monster900


breakman

molenblook,

tot ooit ergens op de genkse banen  ;)

monster900

Ik ga wss in de loop van volgende week een stickertje op de achterruit plakken, dan ben ik wat sneller herkenbaar 8) 8)

monster900

Morgen heb ik hem, dus zal ik dan ook wat foto's maken en posten 8)

monster900

Ik heb em en hij rijdt ZAAAAALIG...

Morgen es wat foto's maken en wat meer schrijven ;-)

wepster

Citaat van: monster900 op 13-11-2007 19:13:33
Winterslag, en gij?

hee manneke maar dan zullen wij elkaar ook nog veel tegen komen allen ik ben dan met de camion en gij met de roffel !!!!!!!!

monster900

Citaat van: wepster op 16-11-2007 22:59:43
hee manneke maar dan zullen wij elkaar ook nog veel tegen komen allen ik ben dan met de camion en gij met de roffel !!!!!!!!


Bwa, ik rij ook vaak met de camion, maar dan zo'n groene, oude (alhoewel ze in 't leger tegenwoordig ook nieuwe Iveco's hebben)

monster900

Paar fotootjes toegevoegd in de eerste post 8)

Turbobiker

Citaat van: monster900 op 20-11-2007 22:43:31
Paar fotootjes toegevoegd in de eerste post 8)

Die dame uit je avatar zouden we graag ook wat groter zien :eusa_angel: :eusa_whistle:
De Tussenpaus

monster900

Ziezo, nog effe wat extra info.  Heb de 850 vorige vrijdag opgehaald, maar zaterdag en zondag hebben we allemaal in het gezin last gehad van buikgriep...  Niet leuk en dus verder niets kunnen doen...

De auto ziet er goed uit, op wat kleine cosmetische schade rechts vooraan.  Het spatbord heeft een slechte oplappoging achter de rug, is met P80 opgeschuurd en daarna vol druipers gespoten.  De deurdrempel heeft vooraan een tik gehad en is opgelapt door er een plaatje overheen te zetten met poep-revetten...  Dat moet ik dus nog wat bijwerken...  Slijptol en laspost staan al klaar:D

I.v.m. het blok moet ik nog eea doen/uittesten.  Ik ga eerst de vuldop-dichting vervangen en het carterventilatie-systeem.  Er zit een beetje mayonaise aan de peilstok, en het diagnose-lampje brandt.  Eens die ventilatie vervangen is zal ik naar die foutmelding zoeken.  Hoe ik met die OBD overweg moet, zal nog wel wat zoekwerk vergen, want ik heb al geprobeerd het service-interval-lampje te resetten, maar dat lukte nog niet...


Wat betreft mijn auto-geschiedenis, ik ben beginnen rijden met een Nissan Cherry, heb daarna een Mazda 323F op LPG gehad, maar na 11 maanden, 55000 km, 5 sets remblokken, 3 kruiskoppelingen en een andere versnellingsbak een Seat Ibiza TDi gekocht.  Die na 4 jaar geprakt, een Scorpio Clipper gekocht, die m'n vrouw na een jaar op z'n zij heeft gelegd, weer zo'n Scorpio gekocht, die heb ik vorig jaar December verkocht om een Audi Cabrio 2.3 te kopen.  Die heb ikzelf jammer genoeg rond een overstekende boom geplooid, en nu dus terug een ruime stationwagen gekocht...