Monster900 in een 850 nu met foto's

Gestart door monster900, 09-11-2007 18:49:04

Vorige topic - Volgende topic

monster900

Hoi, ik ben Monster900, woon in Genk, België en heb me gisteren een 2.0 20V 850 Break gekocht.  Verkoper gaat hem nog in orde brengen en laten keuren, dus in de loop van volgende week kan ik er mee rondkarren.

Keuze voor de 850 waren het laadvermogen, de ruimte voor de kids met al hun accessoires en het trekken van de aanhanger voor de moto.

Wat wat laatste betreft ben ik regelmatig op het circuit te vinden, om mijn TL1000s de sporen te geven, ik hoop met de 850 iets rustiger te rijden, want anders is het niet zo leuk voor de portemonee...

Esveldt

Gefeliciteerd met je ESTATE!!!

Veel veilige kilometers.

en euuuuuh ....

Racingbrick

Hoi Monster900,

Welkom hier, en veel plezier op het forum, zet eens een foto van je wagen hier en van de M900... vinden we ook wel leuk...

monster900

De auto staat op dit moment nog bij de verkoper, wordt maandag gekeurd, en zeer wss kan ik hem dan maandag avond of dinsdag ophalen...

Enkele weken geleden nog met de fiets op Zolder gaan sjezen:

Turbobiker

Welkom.

Leuke brommert ook 8)

Veel plezier met je 850
De Tussenpaus

Volvo Felipe

Hey welkom op het forum en succes met je 850 Estate, en veel vliegplezier met je motor.

Volvogroeten

BenC70ES

Welkom Monster900 (-50)  ;D,

Veel plezier met je nieuwe roffel volgende week!  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

JorritV70

wat is de logica tussen je naam "monster900" wat mij aan een Duc doet denken, en jou cq de motor? Ik moet toe geven dat ik de tl1000r leuker vind dan een monster. Als het een 916 of een 996 word verandert het.

veel plezier met je 850!

GRoet Jorrit

ovlov 058

welkom, rij al een maandje met dezelfde configuratie rond,en bevalt me wel.

Welke kleur, km-stand en opties

Veel geluk met de pendelwagen voor tussen Genk en Zolder :)

monster900

De naam Monster900 stamt al uit de tijd dat ik net m'n rijbewijs had, ik was toen steke-zot van zo'n ding.  Nu nog steeds, maar aangezien ik m'n motor ook voor woon-werk gebruik, durft een Duc je al eens in de steek laten...

Wat betreft de Volvo: Het is een 2.0 20V van 1995, met een kilometerstand van 247.000 Nog goed voor heel wat extra kilometers...

Er ligt een LPG installatie in, dus lekker goedkoop!

ewing

Welkom en gefeliciteerd!

Citaat van: monster900 op 09-11-2007 18:49:04
Hoi, ik ben Monster900, woon in Genk, België en heb me gisteren een 2.0 20V 850 Break gekocht. 

Zoals al gezegd, het is een Estate. Je hebt in het verleden zeker in een Citroen BX/GSA/XM/Xantia/etc. Break gereden?

-D©©©L-

Citaat van: J.R. Ewing op 12-11-2007 11:06:21
Welkom en gefeliciteerd!

Citaat van: monster900 op 09-11-2007 18:49:04
Hoi, ik ben Monster900, woon in Genk, België en heb me gisteren een 2.0 20V 850 Break gekocht. 

Zoals al gezegd, het is een Estate. Je hebt in het verleden zeker in een Citroen BX/GSA/XM/Xantia/etc. Break gereden?

In het belgse heet een 850 estate in de folder gewoon break.  ::)

Racingbrick

Dat zijn landen termen.... Estate komt uit Engeland..
Berline is ook weer een Vlaamse kreet, ze hebben ook een leuke voor cabrio... ;D

monster900

Break, Estate, Avant, Variant, SW, Clipper, whatever, ik heb er lekker veel plaats in!

FGG

Citaat van: monster900 op 12-11-2007 23:50:10
...ik heb er lekker veel plaats in!

Da's 't voordeel van zo'n Combi.

;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: