[MINI-MEETING] 27/07/2003: Breda (Hazeldonk Oost)

Gestart door rogier, 29-06-2003 18:10:21

Vorige topic - Volgende topic

rogier

Maart: Gilze
April: Zwolle
Mei: Amsterdam
Juni: Amsterdam 2

Juli:
Niet iedereen kon naar de
A4 meeting komen, dus op verzoek van de zuiderlingen is de volgende meeting in Breda.

INFO
Wat te doen?
zie woordenboek: mi-ni'meeting
1. bijeenkomst waarbij Volvo 850 & S/V/C70 berijders elkaar ontmoeten teneinde elkanders bolide te bewonderen, koffie te drinken en eventueel rond te toeren

Wanneer?
zondag 27 juli 2003

Hoe laat?
14:00 uur

Waar? UPDATE!
Parkeerplaats Hazeldonk-Oost
- parkeren direct achter Shell station
- er is een McDonalds & La Place

Iedereen uit noordelijke richting moet even keren in Belgie.

Raf

3 augustus
10 augustus
17 augustus

ik zeg zo maar wat!
De gustibus non disputandum est!

rogier

Raf

ah...
het moet elke maand?

doe dan maar 27 juli ;)

Raf
De gustibus non disputandum est!

micdee

Kennen we geen vakantie voor de meetings??  ?? ??

Reitse

Kennelijk niet...

Maar je bent niet verplicht te komen natuurlijk ;)

Zippo

Ik hoor en zie 't wel mensen.
Als ik kan, ben ik vd partij.

Zippo

Jerry

Vandaag eindelijk kennis kunnen maken met enkele leden van de club. Gerrit en ik wisten niet van elkaar dat wij beiden uit de Zaanstreek kwamen en dat wij notabene nog bij elkaar in de auto zaten! Dat was ff lachwekkend. Heb natuurlijk ook nog enkele pics genomen en zal eerst proberen om ze zelf tevoorschijn te toveren op dit prachtige medium en zou het niet lukken dan maar weer een beroep op Rogier (toch?). Kon helaas niet langer blijven maar was gezellig en zeker voor herhaling vatbaar!!

Jerry 8)

rogier

Je weet m'n mailadres Jerry. Zoek anders ook ff op http://www.chello.nl 8)

rogier

Kent iemand die grensovergang zodat we een plaats kunnen afspreken?

micdee

Volgens mijn "Beste boek van de weg" is er een versnaperingsplaatsje (oftewel een restaurant)aanwezig.
en anders...

zal er vast nog wel een douane hokje zijn...

voor de mensen vanuit de richting  ;) Belgie zullen even bij Breda moeten keren  ;D ;D ;D

Marc 0101.001

Grensovergang is niet echt een gezellig stekkie.... Was vroeger erg druk met allerlei douane-agentschappen e.d. maar dat staat nu allemaal leeg. Verder erg veel vrachtwagens en een ongezellige p-plaats.  :-\
P-plaats Hazeldonk-West is dan wellicht een betere optie, daar heb je ook een McDonalds :D

855-Champagne

Ja klopt en ook een La place voor de liefhebbers (werken ook leuke meiden).
Het is de weg van Breda naar Antwerpen over de grens 1e afslag keren en op de grens overgang Belgie Ned is het, kan niet  missen.

Zippo

Citaat van: ROGIER ® 0203260 op 30-06-2003 11:18:50
Kent iemand die grensovergang zodat we een plaats kunnen afspreken?

In Buurse!!!!! ;)

Zippo

Zippo

Citaat van: Yellow Banana II op 30-06-2003 12:55:30
Grensovergang is niet echt een gezellig stekkie.... Was vroeger erg druk met allerlei douane-agentschappen e.d. maar dat staat nu allemaal leeg. Verder erg veel vrachtwagens en een ongezellige p-plaats.  :-\
P-plaats Hazeldonk-West is dan wellicht een betere optie, daar heb je ook een McDonalds :D

Kom jij dan ook Marc??

Zippo