Dashboard vastmaken

Gestart door micdee, 30-06-2003 14:06:23

Vorige topic - Volgende topic

micdee

Na vier keer te hebben zitten/liggen klooien om het onderste deel van het dashboard aan de bestuurders kant weer vast te zetten, had ik zoiets van "Dit moet ik maar eens op het forum gooien"

De drie puntjes waar je het onderste deel mee vastzet aan de rest van je dashboard zijn van kunststof met een metalen klemmetje eroverheen.. Nou zijn bij mij alle drie die flippies stuk.. 1 zo erg dat het klemmetje niet meer vast blijft zitten...
Hoeveel van jullie kent hetr zelfde probleem en wat hebben jullie er aan gedaan om het te verhelpen???

Het lijk mij niet zo slim om er een metalen rand aan vast te zetten (veiligheid bij aanrijdingen gaat dan flink omlaag).. en voor de rest heb ik er nog niet over nagedacht... dus ideeeen graag   ;D ;D ;D

Reitse

Ik ken het deel wat je los hebt liggen. Maar snap net niet helemaal wat er nou niet goed meer is. Die metalen "flippies" kan je toch wel vervangen?
Zet anders ff een foto hier ;)

Zippo

Gewoon niet loshalen! ;)
Je kunt er nieuwe schijfjes overzetten! Geen probleem.

Zippo

micdee

zal ff lastig zijn Reitse, want dashboard zit weer in elkaar, maar een volgende keer weet ik niet of het dan nog vast wil blijven zitten...
Die metalen klemmetjes waar je het over hebt, dat is het probleem niet, maar de metalen klemmetjes (waar je dus de schroeven mee vastzet, waarmee weer het onderste stukje dashboard vast zit) die klem je over een stukjes kunststof/plastic (mijn genoemde flipjes) welke aan het bovenstuk van het dashboard zitten.

Nu DIE flipjes zijn helemaal kapot en het is dus bijna niet meer mogelijk om die klemmetjes vast te houden en daardoor zit dus het onderstuk ook bijna niet meer vast
(hopelijk is het zo zonder foto iets duidelijker)

Reitse

Ik snapput nu wel  :D

Je kan wat Ludo zegt met parkertjes gaan werken. Ik zou gaan kijken naar vervangend stuk dashboard van de sloop.