Hulp aan Stichting Hoogvliegers

Gestart door Ben, 15-11-2007 11:26:53

Vorige topic - Volgende topic

Ben

Volvo-Forum is bannersponsor van de Stichting Hoogvliegers.

De Stichting Hoogvliegers heeft 2 data bekendgemaakt waarop vervoer van Volvo-rijders op prijs gesteld zou worden.

Het gaat om het vervoer van zieke kinderen naar het vliegveld waar ze een rondvlucht gaan maken en daarna weer terug naar huis.
Kijk eens in DIT TOPIC op Volvo-Forum

Er is vervoer nodig op:

22 maart - naar en van Vliegveld Eindhoven
12 april - naar en van Vliegveld Lelystad

Wanneer je jezelf en jouw auto op een van die dagen (of allebei) beschikbaar wilt stellen kun je contact opnemen met de Stichting Hoogvliegers, info@stichtinghoogvliegers.nl

Rayman

Daar wil ik me wel sterk voor maken! Ik ben erbij!

:)

mehn

Nou ik ook wel hoor. Meeting van maken maar? Ze zitten toch 45 minuten in het vliegtuig ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

pwassink

Yep,

Goed plan ..

Voorkeur aan Lelystad, maar misschien komen er wel meer velden bij nog ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Ben

Citaat van: pwassink op 15-11-2007 12:03:35
Yep,

Goed plan ..

Voorkeur aan Lelystad, maar misschien komen er wel meer velden bij nog ?

De lokaties hangen af van de beschikbare vliegtuigen en vliegers en kan dus op elk Nederlands vliegveld zijn.
Of zo ook willen zweven weet ik niet. Maar misschien is het de moeite waard contact te leggen. Elke vorm van aandacht voor de Hoogvliegers is waardevol. Er zijn op de website ook poster te downloaden die je op geschikte plaatsen kunt ophangen!

killerbee

Wel erg ver vooruit maar zet me er maar bij
Lelystad vanaf hier is nog wel te doen.
airport Groningen Eelde nog beter.
Hoor het wel  :eusa_clap: :eusa_clap:

Ex-Delta

Och..precies twee data waarop ik absoluut niet kan :( . Mochten ook andere data bekend worden dan hoor ik het graag. Ik zet me hier graag voor in!

Clapton

Ik zal op mijn werk ook eens informeren of er interesse is, anders kom ik alleen met de T 5. 

Quota

Heeft iemand al een reactie gehad van de organisatie?

Ik heb me opgegeven met een verzoek om nadere informatie. Die heb ik nog niet gekregen, maar mijn mail adres is wel opgenomen in de mailinglist, want ik krijg wel allerlei update mailtjes (waar ik dan weer niet op zit te wachten)...

Gmid

Ik wil hier ook wel aan mee werken. Leuk en gezellig.
Volvo C30 '12

Tom850

Ik wil me hier ook wel voor inzetten.

Groeten Tom

wplas1

Als dit allemaal doorgaat ben ik zeker van de partij.
Heb al vaker zoiets gedaan toen ik nog een Harley Davidson rijder was, een ervaring om nooit te vergeten.

groeten Wim

Freakybaby

Ik ben als het even kan ook van de partij. Kan daar nu alleen nog niet heel veel over zeggen, medio Feb weet ik het wel.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

bike

op wat voor dagen valt dat nou lekker belangrijk ik wil wel graag lelydorp groeten ed

Hylco

Zo ben je een tijdje niet op het forum en zo vind je ineens dit soort leuke dingen. Ik ben van de partij. Zal gelijk even kijken of een vriend van me, die ook net een Roffel heeft gekocht, ook mee wil doen.