Noorder Posse' Mini-Meet 10 Feb (Zon) 14.00 Appelscha

Gestart door Barry_C70, 19-11-2007 10:49:35

Vorige topic - Volgende topic

FLA

Citaat van: fearless op 09-02-2008 19:47:56
Zo adres al even in navigatie gezet. 50 minuutjes rijden.

Vergeet je camera niet anders hebben we nog niets aan een clubfotograaf...:eusa_whistle:

De mijne blinkt ook weer, nu maar hopen dat er geen &%$#@&-meeuw over vliegt die z'n hele darmflora op mijn auto leegt.

fearless

Citaat van: FLA op 09-02-2008 20:01:22
Vergeet je camera niet anders hebben we nog niets aan een clubfotograaf...:eusa_whistle:

Maar goed dat het geen clubmeeting maar een forummeeting is, kan ik de camera dus rustig thuis laten.   :eusa_shifty:

FLA

Citaat van: fearless op 09-02-2008 20:03:18

Maar goed dat het geen clubmeeting maar een forummeeting is, kan ik de camera dus rustig thuis laten.   :eusa_shifty:

Dat klopt, maar als je je wilt uitleven op mijn auto ben je van harte uitgenodigd de camera wel mee te nemen. ;D

fearless

Citaat van: FLA op 09-02-2008 20:05:39
Citaat van: fearless op 09-02-2008 20:03:18

Maar goed dat het geen clubmeeting maar een forummeeting is, kan ik de camera dus rustig thuis laten.   :eusa_shifty:

Dat klopt, maar als je je wilt uitleven op mijn auto ben je van harte uitgenodigd de camera wel mee te nemen. ;D

Hmmm nou vooruit, zal hem wel mee nemen.  :eusa_wall:   ;D

-D©©©L-

Citaat van: fearless op 09-02-2008 19:47:56
Zo adres al even in navigatie gezet. 50 minuutjes rijden.

Is er al een adres dan ? Ik heb alleen suggesties en vraagtekens voorbij zien komen.  :eusa_think:

Hans Duiven

Dennis850 heeft het volgens mij geregeld en kwam uit op het volgende adres:

Het verzamelpunt voor zondag 10 Februari 14.00  is,

Cafe restaurant de Hulst in Appelscha

Vandaar uit kunnen we mooi starten met de toer-rit door de omgeving van het Drents-friese wold en de turf route. Mochten er deelnemers met gezin zijn die niets voelen voor de toer-rit is er kort bij een speelbos.

Aangezien we verzamelen bij een cafe restaurant is daar koffie/ thee en snacks te verkrijgen. Uiteraard eigen kosten. Het TT circuit is vlakbij dus mochten er nog mensen heen willen voor een fotoshoot kunnen we dat direct na de toer-rit nog doen.

Het cafe restaurant ligt aan het water in appelscha, kruising Vaart Zuid zijde-Bruggenlaan.

Het aantal deelnemers had ik niet verwacht
Nu hopen dat de meeste ook komen...

Laten we het daar maar op houden, want om nu nog switchen wekt verwarring in de hand lijkt me.

Hans

-D©©©L-

Hans Duiven

harry

Op het laatste moment ga toch ook maar richting Appelscha het is prachtig weer voor een mooie rit wij komen vanaf Hoorn (nh) 135 km met gr/bl 850 T5 tot straks gr. Harry
en sorry voor het late aanmelden. ik hoop dat ze genoeg appelgebak hebben......

Michael

Haha ja idd mooi weer om te touren! We laten wel wat gebak over tot straks!

harry

killerbee

Lekker stukje roffelen harry.  ;D
Tot straks allen  :eusa_clap:

Vertigo

Citaat van: killerbee op 10-02-2008 10:14:58

Ik kom ook wel ff een kijkje nemen. Prachtig weer, voor een mooie rit.

killerbee

Citaat van: Vertigo op 10-02-2008 10:23:58
Citaat van: killerbee op 10-02-2008 10:14:58

Ik kom ook wel ff een kijkje nemen. Prachtig weer, voor een mooie rit.

nice  :eusa_dance: :eusa_dance:

Barry_C70