Aanschaf volvo 850 T5

Gestart door lzondervan, 13-11-2007 23:19:06

Vorige topic - Volgende topic

bassie81

Wellicht is het een idee om ook eens over de grens te kijken. Op autoscout.de staan ook regelmatig mooie wagens te koop.

Belgiƫ is naar mijn mening ook een goed alternatief (autoscout.be / kapaza). De waardes liggen daar relatief laag door hun belastingsysteem. Elke keer als iemand de auto op kenteken zet moet men ingebruiksstellingsbelasting voldoen. De hoogte van deze belasting is oa afhankelijk van het vermogen van de auto. Snelle auto's zijn dus duur om op kenteken te zetten. In Nederland heb je daar geen last van.

Wel rekening houden met BPM!!

Chris

Citaat van: lzondervan op 13-11-2007 23:19:06
Ik ben opzoek naar een volvo 850 T5.
Ik wil hier een auto op inruilen en zoek een volvo tot een bedrag van 6500 euro.

Ik kom uit vlaardingen en ben benieuwd of jullie mij kunnen helpen met het zoeken.

Op autotrack een mooie tegen gekomen nl:

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?o_id=4478511

Kennen jullie deze al? en wat vinden jullie van de prijs / kwaliteit.
Graag zou ik er dit weekend gaan kijken maar het is natuurlijk erg ver vanuit vlaardingen ( 2 uur rijden) en geen zin om voor niks er heen te gaan.

Mochten jullie tips hebben of een mooie T5 te koop weten, dan hoor ik dat graag!

groeten Leon

Hey Leon,

Ik zou lekker een paar avonden marktplaats en autotrack af gaan struinen.. zo ben ik ook tegen een heerlijke en mooie T-5 aangelopen. Ik had redelijk snel beet. Had een aantal opties, maar de eerste waar ik ben gaan kijken is het gelijk geworden.... geluk dus.

Anyway, succes met je zoektocht! Vlaardingen is trouwens lekker dichtbij, ik kom uit Schiedam... Kunnen we elkaar spotten :eusa_whistle: ;D

Racingbrick

Of kijk eens hier in de ad's, de oplossing is vaak zeer dicht bij!

bassie81

Zag vandaag dat er weer wat meer aanbod is op autotrack.nl.

zie bijvoorbeeld

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=76080575&o_id=4711712&p_type_lijst=RL

Als je een sedan tenminste wat vindt. ;)

Racingbrick

Mocht de T5 nix worden daar, moet je eens denken aan die 960 3,0...
Ook geen verkeerde wagen moet ik zeggen, en ze rijden erg lekker kan ik je vertellen.

bassie81

Citaat van: Racingbrick op 23-11-2007 09:44:20
Mocht de T5 nix worden daar, moet je eens denken aan die 960 3,0...
Ook geen verkeerde wagen moet ik zeggen, en ze rijden erg lekker kan ik je vertellen.

En dan heftig tunen met een dikke turbo erop  ;D
Achterwielaandrijving ::)

lzondervan

Tot nu toe heb ik nog weinig succes geboekt met mijn zoektocht naar een T5 estate. 2x een afspraak gemaakt om bij een dealer te kijken en 2x de dag van te voren terug gebeld met de mededeling dat de auto verkocht was.
Maar de tocht gaat gewoon verder!

En mocht er nog steeds iemand een T5 estate voor max 6500 euro te koop hebbben, dan hoor ik dat uiteraard graag! Oja.. waarom bij een dealer; ik heb een auto in te ruilen ;-)

Tot nu toe allemaal erg bedankt voor de hulp!!
Volvo 850 2.0 T5 uit 6-1995