Na opkuis van de zetels; een zetelhoes

Gestart door lipton, 19-11-2007 19:58:14

Vorige topic - Volgende topic

lipton

hey again, oke het volgende:
Ik heb zo'n speciaal scheerapparaatje besteld waarmee ik de alcantara zou mee proper maken.
Mijn idee is omdan een hoes over de 2 zetels te trekken om enkel op meetings ofzo weer af te halen zodat het alcantara niet verder slijt door alledaags gebruik.

maar ik heb hier gezocht en op 2de hands site's maar vind nix over een passende volvo hoes.

bestaat dit zelf van volvo ?
ik dacht aan een licht kleurtje zoals mijn wagen in leder ...
mvg
Gio

Brambo67

Ben je nou helemaal van de ...  Misschien moet je dan ook een hoes over de auto doen als je rijd en uiteraard niet harder dan 100 km/h, minimaal een meter van de stoeprand parkeren, hoesjes over je handrem, een condoom om het stuur... Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten maar van een 850 R geniet je het meest door er in te rijden. Als er dan iets stuk gaat maak je het weer. Scheren die stoelen en er van genieten zou ik zeggen.
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

Turbo-Geek

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Emiel

Citaat van: Brambo67 op 19-11-2007 20:23:03
Ben je nou helemaal van de ...  Misschien moet je dan ook een hoes over de auto doen als je rijd en uiteraard niet harder dan 100 km/h, minimaal een meter van de stoeprand parkeren, hoesjes over je handrem, een condoom om het stuur... Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten maar van een 850 R geniet je het meest door er in te rijden. Als er dan iets stuk gaat maak je het weer. Scheren die stoelen en er van genieten zou ik zeggen.

;D

Laserblue

Je kunt bij Volvo zeteldelen in originele bekleding kopen, kost volgens mij iets van 400 euro per deel  :eusa_shifty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

-D©©©L-

Er waren ooit officiële 850 stoelhoezen die ook de zij airbag functie intact hielden.

Volvo Felipe

Hehe,

Waarom geen 2de zetel bijkopen, eentje voor doorweeks en de andere voor een meeting?

Anders loop even bij je Volvo verdeler om de hoek en vraag hem het volgende te bestellen: 1343999 zetelhoes van Volvo

Greets

Misha

Eén ding moet ik je nageven:

Je hebt ... uh... bijzondere ideeen...

Gewoon niks aan doen en over 10 jaar nog eens scheren..
Of in je blote billen rijden, dan slijt het ook niet zo.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Esveldt

Citaat van: Misha op 19-11-2007 22:43:34

Je hebt ... uh... bijzondere ideeën...

;D ;D ;D

lipton

Citaat van: Misha op 19-11-2007 22:43:34

Je hebt ... uh... bijzondere ideeen...

Gewoon niks aan doen en over 10 jaar nog eens scheren..
Of in je blote billen rijden, dan slijt het ook niet zo.

geen goed idee? dan slijt het toch niet meer, en voor speciale gelegenheden of op zondag doe ik die er even af dan.

en over 10jaar als ik zo verder doe gaat er geen haartje mee op de alcantara staan volgens mij.

Gmid

Citaat van: -D©©©L- op 19-11-2007 20:50:35
Er waren ooit officiële 850 stoelhoezen die ook de zij airbag functie intact hielden.

En die zijn.. uhm.. net zo onvindbaar als de 850 autohoes die Ray en Zippo hebben....  :eusa_whistle:
Volvo C30 '12

tackle

iemand een linkje naar dat apparaat om te scheren? Of gebruik je gewoon een mesje?

Ben

850 T5 Freak

;D ;D ;D wie mooi wilt zijn moet pijn lijden?  :P

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica