politie gone mad at me......

Gestart door cas, 20-11-2007 17:47:51

Vorige topic - Volgende topic

cas

Citaat van: -D©©©L- op 22-11-2007 16:47:56
Citaat van: FGG op 21-11-2007 08:58:31
Overigens staat achter op de brief van het CJIB precies hoe je bezwaar moet maken.

Dat wordt geheel geautomatiseerd afgewezen. Ze lezen je brief niet eens.

klopt, volgende verhaal werd ik mee afgescheept, ongegrond verklaard. een beter verhaal kan gewoon niet. dat negeerd toch geen enkele rechter???

BRIEF

Geachte Heer/ Mevrouw,

Op bijgezonden kopie van beschikking is te zien waarvoor de beschikking is uitgeschreven.
Het volgende is het geval. Het gaat hier om een bedrijfsauto. Ik heb samen met de persoon op wiens naam de auto geregistreerd staat een winkel in tweedehands goederen. Met grote regelmaat komen wij op het adres binckhorstlaan ###. Deze mevrouw Helga verkoop zo nu en dan spullen aan ons. Aangezien er voor haar deur een grote weg is en een busbaan en dus geen parkeergelegenheid, kiezen wij er altijd voor om de auto op de stoep te parkeren wanneer wij gaan inladen met ook deze keer de alarmlichten aan en deur open. Dit zoals aangegeven op de tekening met letter A. De beschikking vermeld echter al een foutje naar mijn mening. Ik ( van Bladeren compagnon van Meischke) heb de auto niet op de "weg" geparkeerd maar op de stoep. En het in gevaar brengen was naar mijn mening minimaal. De fietsers hadden het volledige fietspad nog tot hun beschikking en de voetgangers konden aan beide kanten van de auto passeren zonder de weg of fietspad op te hoeven. Ook was het zicht dermate goed dat dat geen gevaar opleverde.
In een korte tijd dat ik de spullen ( meerdere dozen) boven bij mevrouw op ging halen werd er een kennisgeving uitgeschreven. De onderbuurman zag dat deze onder het raam werd geplaatst.

Ik hoop dat u begrip heeft voor de situatie, en dat u het ongedaan maken van deze beschikking in overweging wilt nemen. ik was bezig met het uitvoeren van mijn werk, en een andere mogelijkheid om te parkeren voor laden van de (zware) goederen was er op dat moment niet.
Wat ook misschien onduidelijkheid bij de ambtenaar heeft gewekt, onze autos hebben geen reclame op de buitenzijde.

De bewoner van het betreffende perceel gaf diezelfde dag al aan dat indien nodig, ze het graag wil bevestigen wat de situatie die dag was. De mevrouw heet Helga en is te bereiken op 070-304#### eventueel kan ik haar ook vragen een brief op te stellen. Een kopie van de agende van afspraak die dag zal ik bijvoegen.

Ik dank u voor uw tijd en zie uw antwoord graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Casper...........
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....