prijs nieuwe originele Titan velg volvo 850

Gestart door Paco, 21-11-2007 17:04:00

Vorige topic - Volgende topic

Paco

Weet iemand de prijs van een originele volvo titan velg?

Dit ivm met een schadegeval.... grooooot gat in de weg... bandje en velg kaduk.

Alvast bedankt.

Ciao paco

rifwachter

velg titan   7*17

bestelnr.  3529653

337.92 euro   ex.  bruto
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

hpkevertje

Hey Paco,
Kan je dat niet verhalen op de wegbeheerder?  ::)
Bijv. Gemeente, Provincie, Rijk.
Gr. Hans

Paco

Bedankt heren,

ik ga het idd verhalen bij Rijkswaterstaat

Mocht iemand ook zo'n geval hebben, stuur dan je brief naar:

Rijkswaterstaat
t.a.v. afdeling juridische zaken
postbus 2232
3500 GE Utrecht

je brief moet voorzien zijn van volgende gegevens:
- exacte locatie
- vermoedelijke oorzaak
- datum
- soort schade
- kosten
- adres
- eventueel foto's

Ik ga mijn brief de deur uit doen  8)

Ciao Paco

rifwachter

laat je het antwoord hier straks ook nog even weten ?

succes
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

-D©©©L-

Kan wel heel lang duren; reken op 5 tot 6 maanden. Ik heb het uiteindelijk allemaal netjes met rente etc. terug gekregen (gat in de A50 op terugweg van een meeting in januari 2007).
Mocht je dit op de snelweg overkomen dan kan een melding via de KLPD je helpen om het "officieel" vast te leggen, vraag hun rijkswaterstaat aan te sturen voor reparatie en vraag een registratienummer. Je kan in je aansprakelijkstelling aan rijkswaterstaat vervolgens verwijzen naar dit KLPD registratie nummer.

Meer weten over wanneer de wegbeheerder aansprakelijk is ?

https://webwinkel.anwb.nl/published/anwbcms/leden/rechtshulp/verkeer/aansprakelijkheid-wegbeheerder.nl.html

Paco

Ik zal jullie op de hoogte houden... maar kan nog wel even duren als ik het zo lees  :police:

M a r c

Nee hoor, heb dit 2x aan de hand gehad met de gemeente Tilburg, aansprakelijk gesteld, foto's en kostenbegroting erbij en binnen 6 weken overgemaakt op mijn rekening  8)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Turbo-Geek

Ik denk dat dat per gemeente zal schelen, net zoals VELE zaken totaal anders zijn per gemeente.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

hpkevertje

Hey Paco,
Misschien heb je een rechtsbijstandsverzekering, dat zou het nog makkelijker maken. Een verzekeringsmij. doet dat volgens mij met de ogen dicht, op de sloffen en met 2 vingers in de neus.
Succes.