Carbon Fiber Spiegel Caps

Gestart door Barry_C70, 23-11-2007 15:40:31

Vorige topic - Volgende topic

Barry_C70

Looking into C70 caps, but so far only found S/V70/850 ones  :P

mehn

Langzaam begint het een beetje op de Autostyle catalogus te lijken...:P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Turbo-Geek

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

mehn

XC60 D4 AWD:

Turbo-Geek

Wat doet die Neo 35 MP3 speler in jouw auto dan ??  ;)

mehn

Citaat van: Turbo-Geek op 23-11-2007 16:24:22
Wat doet die Neo 35 MP3 speler in jouw auto dan ??  ;)

Daar zie je niets van aan de buitenkant én het is functioneel.

XC60 D4 AWD:

fearless

Als het echt carbon is zeg ik ja mooi. Anders  :-X

Jeroentjuh

cas

folie neem ik aan.... vind het in de categorie chromen spiegel kappen passen.... not done in mijn ogen... knippers in de spiegels vind ik echter wel done ;-)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Turbo-Geek

Ik vind juist die knipper dingen zo vreselijk nep en totaal niet bij de 850 passen .... Zo zie je maar weer, over smaak valt niet te twisten.

Joachim1

Was maandag bij mijn deukendokter en hij doet ook veel met folie print en ook carbon look.
Heb wat voorbeelden kunnen bekijken en het ziet er echt super mooi uit,dus heb ik mijn afdekplaatjes van
bougies en gasklephuis er maar aan gewaagt...zal maandag wel klaar zijn(overweeg ook de spiegelkapjes in carbon look)
hoop dat het mooi word maar ben er niet bang voor  8)

Ik denk dat het wel aardig zal staan op een C70  :eusa_think:

Laserblue

Hmm, die carbonfolie waar ze de spullen in dopen vind ik dus echt geen potje. :eusa_snooty:
Deze spiegels zijn van echt carbon, je kunt namelijk een paar onregelmatigheden zien ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Joachim1

Citaat van: Laserblue op 25-11-2007 13:34:02
Hmm, die carbonfolie waar ze de spullen in dopen vind ik dus echt geen potje. :eusa_snooty:
Deze spiegels zijn van echt carbon, je kunt namelijk een paar onregelmatigheden zien ;)
folieprint komen de lijnen ook heel oregelmatig en nutuurlijk over vind ik..denk niet dat je het verschil tussen echt en folieprint kan zien.
Zal wel ff wat pics plaatsen als ik de kapjes heb,had ook nog een voorbeeld van kevlar print gezien op een ronde einddemper!dit zag er ook heel mooi en gaaf uit.

axelvr

ik denk dat die kapjes wel echt carbon zijn hoor ,

die kevlar prints komen heel raar uit met verschillende dieptes in je kappen deze is mooi en egaal m met een dikke laag hars uiteraard;)

gr

Laserblue

Citaat van: Joachim1 op 25-11-2007 13:58:48
Citaat van: Laserblue op 25-11-2007 13:34:02
folieprint komen de lijnen ook heel oregelmatig en nutuurlijk over vind ik..denk niet dat je het verschil tussen echt en folieprint kan zien.Zal wel ff wat pics plaatsen als ik de kapjes heb,had ook nog een voorbeeld van kevlar print gezien op een ronde einddemper!dit zag er ook heel mooi en gaaf uit.

wedje leggen? ;) ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*