even voorstellen..

Gestart door Arcadia, 13-06-2007 00:06:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arcadia

We zijn inmiddels twee weken verder en de beide Italianen zijn volledig doorgelicht door de garage. Alles lijkt te kloppen, kilometerstanden e.d., onderhoudsboekjes en facturen komen overeen met de kilometerstand en de slijtage sporen.. Dus, so far, so good.. Uiteraard komen er altijd reparaties naar boven (Draagarmen, remslangen, banden) maar verder valt het eigenlijk allemaal wel mee..  :eusa_dance:

Kan bijna niet wachten om eens ff lekker te gaan cruisen.. (van stoplicht tot stoplicht waarschijnlijk..)

Claudia

Het getver!

En dan telkens het dilemma: in wélke ga ik dan cruisen?


;D
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Powermike

Cool kenteken !! Mooie bolides....

Sander-ukkies

#18
Ola, Arcadia,

Welkom op dit fantastische forum. Je zal hier alle antwoorden op je vragen vinden en je weet, Luke I am Your father! ;)

Groet,

Sander


Arcadia

Hee Sander-ukkies..

Nou weet IK wel wie je bent, je hebt me per slot van rekening geholpen met de Volvo-Italia Challenge en bent kersverse eigenaar van een echte T% (hoofdletter 5), maar zou je jezelf niet eens even netjes aan de rest voorstellen, of wilde je wachten op a) de ukkies, b) tot de trekhaak vastzit of c) tot 'ie automatisch schakelt..  ;D

Sander-ukkies

Ola, Arcadia,

Ik met mijn kersverse T5 "Hoor ik daar de TUBO van mijn T% fluiten" 

Weet je dat dat ding 1:10 rijd bij 180 op de cruise control en dat, bij eerder instellen op 200, de cruise bij 80 oppakt en moeiteloos doorsleurt naar 200? GEWLDIG GEWOON.

Je errug tevreden met de blauwe duivel.

Wacht tot je de vleugel ziet. Die is echt gelukt,

Groet en ik wacht tot de ukkies,

Later,

Je auto maat

SMukkies

Ok,

Ukkies are in the house.

Ook de foto's

Adios

Sander

Volvo Felipe

Hey welkom op het forum en veel plezier met je 850's

:eusa_dance:

Arcadia

Na het verkopen van de oude 850 2.5 via marktplaats, en de blauwe T5 aan SMukkies, ga ik voortaan door het leven als enkelvoudig Volvo-bezitter.. ;D

Maar ja, het blijft toch een genot, zo'n zwarte T-5R Estate automaat..


Volvo comfort

Keurige wagen hoor..

Welkom

elianmars

Mooi!!

Met een beetje lijnolie op het bumperbovendek is-ie nog mooier  8) ;)

Arcadia

Ja, thanx, goeie tip.. iets voor de volgende lokale poetsdag..
Ik heb alleen zo'n hekel aan poetsen..  :eusa_shifty: